Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen ruokailutottumuksilla merkitystä naisille? Tekeekö esim. maskuliininen ruokavalio suuremman positiivisen vaikutuksen?

Vierailija
01.05.2022 |

Esim. jos menet miehen kanssa treffeille laavulle ja paistatte makkarat. Kumpi tekee positiivisemman vaikutuksen? A) mies syö makkaran tulisella/väkevällä sinapilla B) mies syö soijanakin ketsupilla.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ehdottomuus ja siitä rajoittuneisuudesta lähetyssaarnaaminen on raskasta kestettävää. Pätee myös ruokavaliofanaatikkoihin.

Mikä on miehinen ruokavalio? Paljon lihaa? Vai joku mäkkimikko, joka syö vain paperipussiin pakattuja prosessoituja ruokia? Grillimaisteria kestäisin paremmin, sillä todennäköisesti voisin ujuttaa ruokavaliota monipuolisempaan suuntaan lisäämällä parilalle kasviksia.

Vierailija
22/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle.
Maskuliininen ruokavalio 😂
Kaikenlaiset periaatteesta nirsoilijat ruokavammaiset on pahimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnessani, jos puolisokin olisi vegaani, mutta valitettavasti hän valitsee sen tavallisen makkaran sinapilla.

Vierailija
24/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ilmeisesti suhteessa olla se kokki, kun niin moni nainen sanonut ettei tykkää kokata ja ruuanlaitto ei suju. Naiselle on ihan jees olla käsi keittiössä, mutta aina kun mies sanoo, ettei ruuanlaitto kiinnosta niin alapeukutetaan S*atanalle ja Saddamille asti alakertaan.

Vierailija
25/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse en makkarasta välitä, mutta en voisi olla parisuhteessa vegetaristin tai vegaanin kanssa. Itselläni kuitenkin lihapitoinen ruokavalio ja vegetaristin tai vegaanin kanssa tuskin tulisi olemaan samanlaiset aatteet.

Syön vegaanisesti ja silti on kahdeksan vuotta sujunut parisuhde lihansyöjän kanssa. Minä jopa valmistan hänen ruokansa. Ei sillä, että kannustaisin etsimään nimenomaan vegaania, mutta ei myöskään kannata olla liian ehdoton uskomuksissaan.

Vierailija
26/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se soijanakki mieluummin. Mikään ei ole niin junttia kuin julistaa maskuliinisuuttaan liharuoan kautta. Olen nähnyt ihan liikaa näitä tosimies ei vihanneksia syö -miehiä, ja siltä he kyllä ovat näyttäneetkin ylipainosta ja iho-ongelmista päätellen.

Vierailija
27/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran on. En voi sietää nirsoja ihmisiä. Ei voi syödä vaikka hyvin valmistettua risottoa, vaan on saatava ranskalaisia ketsupilla. Kerran tapailin miestä, joka oli kuin luuranko. Söi aivan järjettömän vähän ja tarjosi minulle samanlaisen pikkulinnun annoksen. Se oli kaikista eniten luotaantyöntävää.

Vierailija
28/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä seurustella lihansyöjän kanssa. YÖK!

Vierailija
29/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kelpaa vain juuri ap:n mainitsemat fallosmaisia ruokia syövät. Makkaran lisäksi siis banaani, munakoisot, kesäkurpitsat, kurkut ja jäätelöpuikot ovat supermaskuliinisia ruokia.

Vierailija
30/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegani mies. Ajatelee aivoilla ja ei ole itsekäs pieru.

Vierailija
31/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän vaikutuksen tekee, kun miehellä on järkevä ja terveellinen ruokavalio. Ei tarvitse olla kasvissyöjä, mutta mielellään vahvasti kasvispainotteisen suuntaan.

Eniten inhoan niitä öyhöttäjiä jotka ei suostu syömään mitään kasviksia ja jutut on luokkaa v..ttu minähän en mitään rehuja syö!.

Vierailija
32/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas, mahdollisimman vähän lisäaineita sisältävä lihamakkara (esim. lammas) tekee vaikutuksen, muu ei.

Mausteiden kanssa kohtuus parasta. Negativista on, jos niiden kautta yrittää esittää kovista, että "kattokaa kuin tulista syön". En halua pussailla chilisuuta. 

Vegaanin kanssa elämänarvomme eivät kohtaisi. 

N42

Vierailija
33/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisen vaikutuksen tekee ruoanlaittotaito, ruoasta pitäminen ja monipuolinen ruokavalio. Mieslapsi eli nirso ja ruokahuoltoon kykenemätön on luotaantyöntävä.

Vierailija
34/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse en makkarasta välitä, mutta en voisi olla parisuhteessa vegetaristin tai vegaanin kanssa. Itselläni kuitenkin lihapitoinen ruokavalio ja vegetaristin tai vegaanin kanssa tuskin tulisi olemaan samanlaiset aatteet.

Syön vegaanisesti ja silti on kahdeksan vuotta sujunut parisuhde lihansyöjän kanssa. Minä jopa valmistan hänen ruokansa. Ei sillä, että kannustaisin etsimään nimenomaan vegaania, mutta ei myöskään kannata olla liian ehdoton uskomuksissaan.

Olin ihastunut vegaaniin, mutta aika äkkiä tuli selväksi, että hän toivoisi kumppaninsa olevan myös vegaani.

Vierailija
35/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolamiestyypit on täysin turn off, sellaiset bissee ja mättöö vetävät tyypit.

Hyvä pihvi ja liharuuat menee oikein hyvin, rakastan hyviä liharuokia itsekin mutta arvostan keittiötaitoja ja kokeilunhalua miehelläkin.

Kasvisruokia, etnisiä herkkuja, keittoja, salaatteja, kalaa - laidasta laitaan. Hyviä viinejä ( mitkä ei ole niitä kalleimpia - huom!).

Vierailija
36/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapailukumppani oli jatkuvalla dieetillä koko sen vuoden, mitä tavattiin. Ylipainoa n. 25 kg. Söi roskaruokaa, eineksiä, makeaa, joi liikaa alkoholia, energiajuomia ja välillä oli syömättä, sitten ahmi ja ryyppäsi taas.

Joka päivän puheenaihe: hänen vartalonsa, kuntonsa, vaakalukemat, vaivansa, ruokavalionsa, treenit, lepopäivät...
Siis ylipainoinen keski-ikäinen toimistotyöntekijä kuvittelee elävänsä kuin fitnessmalli ja triathlonisti, puhuu treeneistä, nesteytysksestä ja protskuista ja elelee kuin laiska porsas. Päivittäin sarjamaratoneja, tuntikausia pleikkaria ja sipsejä parilla dipillä, energiajuomaa, kaljaa, litra jäätelöä...

Se elämäntapa tappaa kaiken! Yritti viedä minutkin mukanaan. Mikä ihmisiä vaivaa??

Vierailija
37/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulinaarisesti kokeilunhaluinen ja kaikkiruokainen mies on paras. Vielä jos tykkää kokata, niin olisi ihan huippua, kun se ei ole suosikkiaskareitani. Lapsellinen nirsoilu on turn off, paitsi jos on jokin allergia tms. minkä takia on pakko. 

Mä taas rakastan ruoanlaittoa, se ei ole mikään ongelma, jos mies ei kokkaa (nykyinenkään ei kokkaa), mutta nirsoilijan kanssa en suostuisi minäkään elämään. Kokeiltu on, ei toiminut jauhelihamiehen kanssa.

Vierailija
38/52 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsoilusta ruoan kanssa en pidä, oli sitten kyseessä miehet tai naiset. Plussaa on kun mies syö myös vihanneksia.

Vierailija
39/52 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo aloitus. Luuletko tosiaan, että naista kiinnostaa sentin vertaa millasta sinappia tuherrat siihen nakkis päälle? No ei kuule kiinnosta yhtään. Sen sijaan se kiinnostaa, onko muuten ruuan kanssa liian vaikeaa.

Ja mikä on miehekäs ruokavalio? Ei sellasta ole olemassakaan. Jos tarkoitat jotain luolamiesdieettiä, jossa syödään joku lihaköntti joka hemmetin aterialla, niin ei ole mun mielestä mitenkään miehekästä. En deittailisi sellaista tyyppiä, joka ei syö myös kasvisruokaa. Tai syö ylipäätään monipuolisesti ja ei nirsosti.

Makkaraa ja maitoa tyyppinen ruokavalio on junteinta mitä voi olla, ei kiitos sellaisille miehille. Täytyy lisätä vielä se, että ihmiset joiden ruokavaliossa ei ole riittävästi tuoreita kasviksia, hedelmiä, kuituja jne haisee pahalta. Jos syö pelkkää lihaa, niin se katku on jotain järkyttävää. Voin vaan kuvitella missä kunnossa niiden suolistoparka on. Mieluummin deittailisin vegaanimiestä ku luolamiestä.

Vierailija
40/52 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto täällä on pöljät jutut :D