Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituinen on lyhyin työsuhteenne?

Vierailija
01.05.2022 |

Itselläni 2 päivää :D En vaan kestänyt sitä painetta, kun heti toisena päivänä jätettiin yksin pitämään paikkaa pystyssä vaikka en ollut saanut oikein minkäänlaista perehdytystä. Jäi palkkakin saamatta noilta kahdelta päivältä :(

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut nippa nappa 4kk? Jotain sellaista. Koeaika olisi ollut 6kk, niin tuolloin pystyi vielä lähteä päivässä veks.

82/87 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää.
Kyseessä oli eräs vanha työpaikka ja minua pyydettiin sairausloman sijaiseksi, koska tiesin mitä pitäisi tehdä ilman opastusta. Eivätkä he saaneet ketään normaalia sijaista riittävän ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 4h maalausurakka lienee lyhin. Valmistui siis neljässä tunnissa.

Vierailija
84/87 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 päivä. Menin poimimaan mansikoita ja oli niin huono mansikkavuosi ettei kannattanut.

Vierailija
85/87 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyin työsuhteeni on ollut 2 vuotta ja neljä kuukautta.

Vaihdoin työpaikkaa kun minut valittiin uuteen työpaikkaan, jossa myös palkka nousi sen verran enemmän, että työpaikkaa kannatti vaihtaa.

Myös työnsisältö uudessa työpaikassa oli monipuolisempi ja haastavampi, josta sain tarpeellista työkokemusta, urani edistämiseen.

Sen jälkeen vaihdoin työpaikkaa kaksikin kertaa, ja nykyisestä  työpaikastani tulen jäämään myös elääkkeelle.

Takana on monipuolinen työkokemus erilaisista työtehtävistä ja  firmoista,  sekä rautainen ammattitaito omalla alalla.

Vierailija
86/87 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän etteivät varsinaiset pätkätyöt useimpia innosta, mutta miksi ihmeessä hirveän pitkiä työsuhteita tunnutaan ihannoivan, eli näitä 10+ vuotisia? Todellista ura- ja palkkakehitystä voi tehdä vain säännöllisesti firmaa vaihtamalla. Myös todellista oppimista tapahtuu vain kun altistaa itsensä erilaisille ympäristöille.

Jos joku on samassa työssä yli viisi vuotta, tuntuu että tyypiltä puuttuu täysin kaikki kunnianhimo - eikä palkkakaan paljoa taida kiinnostaa, kun oikeat korotukset saa vain työpaikkaa vaihtamalla.

Vierailija
87/87 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän työsuhde Hesburgerissa. Heti ensimmäisen päivän loppuessa minulle ilmoitettiin että seuraavana päivänä ei sitten tarvitse tulla töihin koska minusta ei ole työntekijäksi siellä. Tiedän että en se ensimmäinen työpaikkani ei mennyt niin hyvin kuin olisi voinut mennä koska en osannut tehdä työtäni niin hyvin kuin olisin voinut tehdä mutta silti olin todella yllättynyt kun minulle kerrottiin tuo. Olisi minulle huomauttaa että en tee töitäni tarpeeksi nopeasti ja että sitä pitää tehdä nopeammin koska tajusin vasta sieltä lähtiessäni että minä en todellakaan tehnyt sitä tarpeeksi nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan