Badoo deittailu.
Olen jo pitkään käyttänyt badoota mutta ihmeellinen paikka. Naiset ei tykkäile. ei edes vieraile profiilissa ja mulla on monta hyvää kuvaa ja tuoretta ja teksti.. siis miten suomalaiset naiset on näin nirsoja? Miten teillä muilla? Olen myös laittanut viestiä kiinnostaneille naisille, mutta eivät koskaan vastaa.
Kommentit (25)
Joo ei tänne ketää kirjota.. ihmisiä ei kiinnosta toisten ihmisten elämä ja ongelmat.. huomattu
Eihän siellä edes ole juuri ketään?
Ootko Allu miettiny, että mistä valitat seuraavaksi, jos se nainen ei olekaan vastaus pahaan oloosi? Kirjoitit joskus että työ ei tuonutkaan helpotusta mitä luulit. Mitäs jos se nainenkaan ei tuo, vaan tuo ehkä lisää ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä edes ole juuri ketään?
Profiilit on jotain vanhoja, jotka on tehty palvelun ollessa vielä tuoreempi/aktiivisempi. Useimmat eivät taida olla aktiivikäytössä. Liekö omistaja käynytkään vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko Allu miettiny, että mistä valitat seuraavaksi, jos se nainen ei olekaan vastaus pahaan oloosi? Kirjoitit joskus että työ ei tuonutkaan helpotusta mitä luulit. Mitäs jos se nainenkaan ei tuo, vaan tuo ehkä lisää ongelmia?
Ei ole totta.. viimeksi seurustelin ja masennus katosi ja sain kosketuksia ja pusuja olin onnellinen.. kaipaan sitä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta.. viimeksi seurustelin ja masennus katosi ja sain kosketuksia ja pusuja olin onnellinen.. kaipaan sitä naista?
Niin viimeksi oli niin, mutta se ei ole mikään automaatio että seuraavakin on niin ihana.
No lopeta nyt tuollaisen palvelun käyttö. Haaskaat aikaasi jos tarkoitus tosiaan on löytää naisseuraa.
Tinder on valitettavasti ainoa, missä on paljon porukkaa. Jos olet kypsemmässä iässä, niin tuurilla voi perinteisemmiltä deittisivuilta löytää jotain - aina joskus joku nainen rekisteröityy niihin.
Vierailija kirjoitti:
No lopeta nyt tuollaisen palvelun käyttö. Haaskaat aikaasi jos tarkoitus tosiaan on löytää naisseuraa.
Tinder on valitettavasti ainoa, missä on paljon porukkaa. Jos olet kypsemmässä iässä, niin tuurilla voi perinteisemmiltä deittisivuilta löytää jotain - aina joskus joku nainen rekisteröityy niihin.
Mistä sitten löytäis? baarissa pinnallisia naisia?
Kävitkö Allu niissä sinkkubileissä?
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö Allu niissä sinkkubileissä?
En käynyt.. koska syy.. oli hirvee jono nuoria pinnallisia naisia lakki päässä.. ja en jaksanut jonottaa.. lähdin sitte kotiin.
En ymmärrä mistä sitä löytää naisen.
Työllisyys tuntuu olevan ihmisarvon mitta nykypäivänä entistä enemmän. Jos olet työtön, olet: mt-ongelmainen, alkoholismiin taipuva, nukut iltapäivään, elämässäsi ei ole suuntaa, olet masentunut ja alakuloinen
Miten tommonen mies saa sit naisen.? Itellä rahaa ja vakityö.. enkä saa naista?
En ymmärrä naiset.. ettekö kirjota sielä kellekkään ja vastaa?