Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että naapuri polttaa pilveä. Tällaiset merkit:

Vierailija
30.04.2022 |

Silmät elottomat, liikkeet kömpelöt ja on laganlaiha.Ikää hänellä on jo yli 30. Tai sitten vain näyttää ikäistään vanhemmalta.Näkyykö kannabis miten ulos päin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen käyttö ei todellakaan näy ulos päin ei, vaikka käyttäisi päivittäin.
Jotkut huumeet kyllä näkyvät, mutta kyllä narkkarin erottaa rehellisestä ihmisestä.
Todennäköisesti vainoat jotain, joka ei edes liity huumeisiin. Voi olla mt ongelmia tai muita sairauksia.
Siis jos tuossa on kaikki merkit, jotka olet havainnut.

Vierailija
2/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin esimerkiksi alkoholin liikakäyttö. Kannabis ei näy ulkonäöstä, vaikka käyttäisi pitkään ja päivittäin. Sen sijaan jo viikon juopottelu voi olla nähtävissä ulkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kannabisdementikolla näkyy siten, että hankittava samaa asiaa loputtomasti palstalla, vaikka ketään ei kiinnosta.

Vierailija
4/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi tekemään ratsaus. Sillähän tuo selviää. Ei siitä mitään sinulle seuraa, vaikka olisit erehtynyt.

Vierailija
5/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että naapuri juo viinaa. Tällaiset merkit:

Silmät elottomat, liikkeet kömpelöt ja on kaljamaha.Ikää hänellä on jo yli 30. Tai sitten vain näyttää ikäistään vanhemmalta.Näkyykö viina miten ulos päin?

Vierailija
6/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pilviveikkoja ei erota ulkoisesti. Juopon ja kovempien huumeiden käyttäjän erottaa, mutta sekään ei ole varmaa. Taustalla voi olla terveydellisiä tekijöitä...

Vierailija
7/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita poliisi tekemään ratsaus. Sillähän tuo selviää. Ei siitä mitään sinulle seuraa, vaikka olisit erehtynyt.

Joo, poliisi ihan varmasti tulee tekemään "ratsauksen" noilla ap:n antamilla "merkeillä".

Vierailija
8/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri polttaa kannabista parvekkeellaan. Imelä haju leijuu. Itseäni se ei häiritse, mutta taloyhtiössäni tuli voimaan tupakointikielto. Erikoista, kun kielto ei koske kannabista. Itse poltan tupakkaa parvekkeellani niin kauan, kunnes kannabista saa polttaa. Tämä Hakunilassa, Oritie 4.

Vierailija
9/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen useita kannabiksen käyttäjiä eikä yksikään heistä ole tuollainen, mitä ap kuvaili. Osa heistä käyttää satunnaisesti muitakin huumeita. Ulkonäöstä ei oikeastaan näe mitenkään.
Voimakkaimiten näkyy epäsäännöllinen elämä ja, että ovat kokoajan pa.

Vierailija
10/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis haisee, ei se näy päälle päin. Ainoastaan hajusta tunnistaa

Vierailija
11/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin jotenkin sairaalta ihmiseltä. Lopeta tuo vainoaminen.

Vierailija
12/22 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa, saatana!!

Vierailija
13/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä jo aikaisemmin mainittiin, kannabis ei näy ulospäin. Tuossa voi olla kyseessä siis joko alkoholi, kovemmat huumeet tai ihan vaan sairaus. Jos ei naapurista ole haittaa, niin mitä väliä sillä on, miltä hän näyttää? Jos olet hänestä huolissasi, niin aikuisena ihmisenä voisit esitellä itsesi ja kysyä vaikka kuulumisia.

Vierailija
14/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttö ei todellakaan näy ulos päin ei, vaikka käyttäisi päivittäin.
Jotkut huumeet kyllä näkyvät, mutta kyllä narkkarin erottaa rehellisestä ihmisestä.
Todennäköisesti vainoat jotain, joka ei edes liity huumeisiin. Voi olla mt ongelmia tai muita sairauksia.
Siis jos tuossa on kaikki merkit, jotka olet havainnut.

Kyllä se näkyy.

Vierailija
15/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen, että naapurissa on tekeillä jotakin. Mihin voin ilmiantaa?

Vierailija
16/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini eivät saa elämästäni minkäänlaisia vinkkejä eikä todisteita mitä teen. Mistä minua voidaan epäillä?

Vierailija
17/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele hetki vaikka poliiseista ja Suomen päihdepolitiikasta... Heti selviää... Samoin ihan harrastuksista.... Aina aivan hirveät haaveet harrastusten suhteen ja mitään ei saada aikaan

Vierailija
18/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos polttaakin? Omapa on asiansa. Yleisesti pössyttelijät ovat harmitonta porukkaa.

Vierailija
19/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri polttaa kannabista parvekkeellaan. Imelä haju leijuu. Itseäni se ei häiritse, mutta taloyhtiössäni tuli voimaan tupakointikielto. Erikoista, kun kielto ei koske kannabista. Itse poltan tupakkaa parvekkeellani niin kauan, kunnes kannabista saa polttaa. Tämä Hakunilassa, Oritie 4.

Voi suomenkielen taito. Ilmeisesti halusit sanoa, että poltat tupakkaa parvekkeellasi niin kauan kuin naapurisi saa polttaa kannabista parvekkeellaan?

Nyt kuitenkin viestisi sisältö olikin se, että lopetat tupakanpolton parvekkeellasi sitten, kun  naapurisi saa oikeuden polttaa kannabista omallaan.

Vierailija
20/22 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi suomenkielen taito. Ilmeisesti halusit sanoa, että poltat tupakkaa parvekkeellasi niin kauan kuin naapurisi saa polttaa kannabista parvekkeellaan?
Nyt kuitenkin viestisi sisältö olikin se, että lopetat tupakanpolton parvekkeellasi sitten, kun  naapurisi saa oikeuden polttaa kannabista omallaan.

Minä käsitin sen niin että lopettaa tupakan polton kun kannabis sallitaan. Hyvä tavoite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä