Onko kaikilla ollut jo korona?
Meidän perheessä ei kellään vaikka koulussa ja töissä käydään sekä harrastuksissa myös. Olen testannut flunssien yhteydessä, mutta ei vaan ole.
Kommentit (15)
Teillä ei ole ollut. Ei kyllä meilläkään.
Ei ole ollut mulla, eikä mun miehellä.
Tänään THL julkaisi arvion, että vähintään 30% suomalaisista on sairastanut koronan. Tämä perustuu siis virallisiin testeihin. Todellinen luku on tietenkin enemmän, mutta silti aika kaukana mututuntumasta "kaikki muut paitsi meidän perhe".
Vaikeahan sitä on varmaksi sanoa. Monilla on niin lievä, että juuri ja juuri huomaa jotain tautia olevan. Joillain voi olla jopa kokonaan oireetonkin.
On ollut ainakin yhden kerran todistetusti. Mahdollisesti olen kuitenkin sairastanut ainakin ehkä kahdesti Myös tuttuja ja läheisiä sairastanut taudin.
Minulla ei ole. En tiedä mistä ihmeestä sen saisin että saisin lorvia kotona viikon tekemättä mitään... :(
Ei koronaa.
Hybridityön vuoksi on pakko mennä toimistolle, jossa ei enää ole omia paikkoja ja mahdollisuutta istua kaukana muista.
"Kiva" tilanne elinsiirtoni jälkeen.
Mullakaan ei ole ollut, vaikka olen elänyt ihan normaalia elämää. Töitäkään en voi tehdä etänä.
Nyt mies on ollut 5 päivää koronassa kotona, ollaan oltu 24/7 saman katon alla. Olen edelleen oireeton.
Eip, aspana töissä vieläpä ilman rokotuksia. Asiakkaat pärskii kohti ja käteinen on likaista mutta ei vaan ilmeisesti tartu vaikkapa ovenkahvoja nuolisi :D
Veljeni kumppani siarastui viime viikolla koronaan. Muuten on kaikki tuttavapiirissä pysynyt terveinä. itsekään en ole vielä koronaa saanut.
Huhtikuun lopussa sairastuin koronaan.
Olin viime viikon sairauslomalla.
Mies sairastui minun jälkeen kolmen päivän päästä. Testasin kotitestillä ja positiivinen tulos tuli. Mies ei testannut ja oli lieväoireisempi.
Kaikki rokotetut sairastaa sen pariin kertaan, kunnes kuolevat sydänvaivoihin...
ei ole ollut koko meidän perheellä, kahdeksan henkeä
Ei meilläkään. Meitä kaksi aikuista ja kaksi alakouluikäistä lasta. Lapsilla pari pientä flunssaa alkuvuoden aikana, ei vaan millään positiivista testiin eikä tarttunut meihin vanhempiin ollenkaan.. Me vanhemmat ei olla oltu saikulla koko korona-aikana kertaakaan..