Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla ollut jo korona?

Vierailija
30.04.2022 |

Meidän perheessä ei kellään vaikka koulussa ja töissä käydään sekä harrastuksissa myös. Olen testannut flunssien yhteydessä, mutta ei vaan ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään. Meitä kaksi aikuista ja kaksi alakouluikäistä lasta. Lapsilla pari pientä flunssaa alkuvuoden aikana, ei vaan millään positiivista testiin eikä tarttunut meihin vanhempiin ollenkaan.. Me vanhemmat ei olla oltu saikulla koko korona-aikana kertaakaan..

Vierailija
2/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole ollut. Ei kyllä meilläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mulla, eikä mun miehellä.

Vierailija
4/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään THL julkaisi arvion, että vähintään 30% suomalaisista on sairastanut koronan. Tämä perustuu siis virallisiin testeihin. Todellinen luku on tietenkin enemmän, mutta silti aika kaukana mututuntumasta "kaikki muut paitsi meidän perhe".

Vierailija
5/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan sitä on varmaksi sanoa. Monilla on niin lievä, että juuri ja juuri huomaa jotain tautia olevan. Joillain voi olla jopa kokonaan oireetonkin. 

Vierailija
6/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ainakin yhden kerran todistetusti. Mahdollisesti olen kuitenkin sairastanut ainakin ehkä kahdesti Myös tuttuja ja läheisiä sairastanut taudin.

Vierailija
7/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. En tiedä mistä ihmeestä sen saisin että saisin lorvia kotona viikon tekemättä mitään... :(

Vierailija
8/15 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään jaksat öyhöttää.

Vierailija
9/15 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koronaa.

Hybridityön vuoksi on pakko mennä toimistolle, jossa ei enää ole omia paikkoja ja mahdollisuutta istua kaukana muista. 

"Kiva" tilanne elinsiirtoni jälkeen. 

Vierailija
10/15 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole ollut, vaikka olen elänyt ihan normaalia elämää. Töitäkään en voi tehdä etänä.

Nyt mies on ollut 5 päivää koronassa kotona, ollaan oltu 24/7 saman katon alla. Olen edelleen oireeton.

Vierailija
11/15 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip, aspana töissä vieläpä ilman rokotuksia. Asiakkaat pärskii kohti ja käteinen on likaista mutta ei vaan ilmeisesti tartu vaikkapa ovenkahvoja nuolisi :D

Vierailija
12/15 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kumppani siarastui viime viikolla koronaan. Muuten on kaikki tuttavapiirissä pysynyt terveinä. itsekään en ole vielä koronaa saanut. 

Vierailija
13/15 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuun lopussa sairastuin koronaan.

Olin viime viikon sairauslomalla.

Mies sairastui minun jälkeen kolmen päivän päästä. Testasin kotitestillä ja positiivinen tulos tuli. Mies ei testannut ja oli lieväoireisempi.

Vierailija
14/15 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokotetut sairastaa sen pariin kertaan, kunnes kuolevat sydänvaivoihin...

Vierailija
15/15 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut koko meidän perheellä, kahdeksan henkeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi