Mun lapsi ei saanut vanhojentanssiparia
Ei voinut tanssia. Vaivaakohan tuo asia koko loppuiän? Muut juhli, hän ei.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Osa nyt ei taida tajuta että kyseessä on lukiokurssi josta tulee opintopisteitä, eikä pelkkä juhla. Totta helkutissa jokainen lukiolainen saa osallistua vaikka ei (itse) löytäisi paria. Ja treeneissä joutuu taatusti tanssimaan muidenkin kuin sen yhden oman parin kanssa, ne on liikuntatunteja. Ei tämä ole mikään jenkkien prom.
On kylläkin valinnainen liikunnan kurssi, joten ei ole pakko osallistua.
Mä en saanu tanssiparia edes silloin kun oli liikuntatunnilla "pakkotanssit". Ilmeisesti olen niin kuvottava ilmestys, ettei edes kättä voi koskettaa. Olisi ollut turhaa edes yrittää vanhojen tansseihin mennä.
Omallani oli poikapari ja vielä omasta koulusta. Miten hän toimi? Kysyi edellisenä kesänä yhdeltä mukavalta pojalta, että onko pojalla paria ja voisiko olla hänen parinsa. Pojalle asia oli ok ja sillä se oli sitten sovittu. Pitää ennakoida ja olla ajoissa liikkeellä. Erityisesti, jos haluaa poikaparin omasta koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että lapsen voi kasvattaa monella tavalla. Joidenkin mielestä jokaiselle pitäisi arpoa pari ja ikään kuin kommunistisesti jakaa jonkun toisen pari niin että kaikille riittää. Toiset taas kannustaisivat lastaan etsimään parin.
No ymmärrän kuitenkin myös arpomisen koska kyse on koulun kurssista ja periaatteessa jokaisen pitäisi pystyä siihen osallistumaan siitä riippumatta saako jonkun parin kysyttyä jostain.
liikuntaopet yleensä löytää parit niille, jotka ei itse siihen pysty muilta vuosikursseilta. Mutta oikeasti ei todellakaan ole perusteltua lähteä rankaisemaan koko vuosikurssia muutaman sosiaalisesti taitamattoman vuoksi. Vaikka tanssiminen itsessään on aika neutraalia niin monille nuorill
Liikuntatunneilla joutuu jatkuvasti pariksi milloin kenenkin kanssa. Miksi tällainen tanssi on jotenkin ihan eri asia? Tunnin ne vaan kestää. Kyseessä on tanssiesitys, ei mitkään tanssiaiset.
Vierailija kirjoitti:
"Harjoituksissakin joutuu tanssimaan useiden eri henkilöiden kanssa. Monessa koreografiassakin vaihtuu parit."
Palstan mammat on varmaan siinä vaiheessa vetäny lattialla itkupotkukiukkuraivarit, kun ei saannu tanssia just sen oman parinsa kanssa, ja joutui vähän mukavuusalueen ulkopuolelle😂😂
Eri asia tanssia tuntemattoman kanssa 3 sekunttia cicapoota, kun romanttisella subtekstillä varustettu pidempi valssi, jonkun kanssa - josta oikeasti - välittää
Vierailija kirjoitti:
Höh. Hän on sitten varmaan todella ruma tapaus. Mutta eiväthän kaikki olekkaan kauniita.
Tää on todellisuudessa se syy minkö takia mammat tällä palstalla jänkkää tätä "mun pitää ite saada valita mun pari yääähhh". Pinnallisia on naiset kyllä sitä ei voi kieltää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että lapsen voi kasvattaa monella tavalla. Joidenkin mielestä jokaiselle pitäisi arpoa pari ja ikään kuin kommunistisesti jakaa jonkun toisen pari niin että kaikille riittää. Toiset taas kannustaisivat lastaan etsimään parin.
No ymmärrän kuitenkin myös arpomisen koska kyse on koulun kurssista ja periaatteessa jokaisen pitäisi pystyä siihen osallistumaan siitä riippumatta saako jonkun parin kysyttyä jostain.
liikuntaopet yleensä löytää parit niille, jotka ei itse siihen pysty muilta vuosikursseilta. Mutta oikeasti ei todellakaan ole perusteltua lähteä rankaisemaan koko vuosikurssia muutaman sosiaalisesti taitamattoman vuoksi. Vaikka tanssiminen
Liikuntatunnit ovat pakollisia, tämä ei. Ja kestää kyllä treeneineen ja hankintoineen vähän pidempään kuin tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa nyt ei taida tajuta että kyseessä on lukiokurssi josta tulee opintopisteitä, eikä pelkkä juhla. Totta helkutissa jokainen lukiolainen saa osallistua vaikka ei (itse) löytäisi paria. Ja treeneissä joutuu taatusti tanssimaan muidenkin kuin sen yhden oman parin kanssa, ne on liikuntatunteja. Ei tämä ole mikään jenkkien prom.
Kyllä on valinnainen mutta esimerkiksi pienissä lukioissa kurssitarjonta ei ole suuri ja siksi tuo voi käytännössä olla pakollinen koska vaihtoehtoista liikunnan kurssia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Harjoituksissakin joutuu tanssimaan useiden eri henkilöiden kanssa. Monessa koreografiassakin vaihtuu parit."
Palstan mammat on varmaan siinä vaiheessa vetäny lattialla itkupotkukiukkuraivarit, kun ei saannu tanssia just sen oman parinsa kanssa, ja joutui vähän mukavuusalueen ulkopuolelle😂😂
Eri asia tanssia tuntemattoman kanssa 3 sekunttia cicapoota, kun romanttisella subtekstillä varustettu pidempi valssi, jonkun kanssa - josta oikeasti - välittää
Ei siinä valssissakaan kovin lähekkäin rinta rintaa vasten olla, ei ole mikään häävalssi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on valinnainen mutta esimerkiksi pienissä lukioissa kurssitarjonta ei ole suuri ja siksi tuo voi käytännössä olla pakollinen koska vaihtoehtoista liikunnan kurssia ei ole.
Sitten voi valita ihan jotain muuta kuin liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se nyt yksinkertaisesti vaan on jenkkien promia vastaava tilaisuus. Ne opintopisteet tulee tästä täysin vapaavalinnaisesta kurssita pelkästään muodon vuoksi, jotta se saada järjestää koulun tiloissa ja ajalla. Saa ollistua, mutta toiseen ihmiseen ei kuitenkaan ole oikeutta. Monille nuorille tämä on todella romanttinen tilaisuus, joka tekee kaikesta väkisin parittamisesta/parien hajottamisesta automaattisesti todella epäeettistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liikuntaopet yleensä löytää parit niille, jotka ei itse siihen pysty muilta vuosikursseilta. Mutta oikeasti ei todellakaan ole perusteltua lähteä rankaisemaan koko vuosikurssia muutaman so
Treeneissä vaihdellaan pareja koska siten oppiminen on tehokkaampaa ja aina on poissaolojakin, ei oma pari välttämättä edes ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva niistä tyttöpareista kuitenkaan lesboja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä valssissakaan kovin lähekkäin rinta rintaa vasten olla, ei ole mikään häävalssi 😂
Oot vissiin yks näistä hylkiöistä, joka ei koskaan päässyt kokemaan lukioromanssia. Sääliksi käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voi valita ihan jotain muuta kuin liikuntaa.
Ei voi koska liikuntaa pitää olla tietty määrä.
Vierailija kirjoitti:
Omallani oli poikapari ja vielä omasta koulusta. Miten hän toimi? Kysyi edellisenä kesänä yhdeltä mukavalta pojalta, että onko pojalla paria ja voisiko olla hänen parinsa. Pojalle asia oli ok ja sillä se oli sitten sovittu. Pitää ennakoida ja olla ajoissa liikkeellä. Erityisesti, jos haluaa poikaparin omasta koulusta.
Eli kun kaikki tytöt ennakoi ja kysyy ennen muita tyttöjä, ongelma poistuu :D
Omat lapset ei kumpikaan osallistuneet koko tansseihin ts. heillä oli jotain muuta hommaa mutta eivät halunneet tanssia.
Ei voi koska liikuntaa pitää olla tietty määrä.
Siksi lukiossa on pakollisia liikuntakursseja. Wanhat ei ole yksi niistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vissiin yks näistä hylkiöistä, joka ei koskaan päässyt kokemaan lukioromanssia. Sääliksi käy
Eli koko tän ketjun jankkauksen pointti on ollu että "mä en haluu tanssii kenenkään muun kun mun poikkiksen kaa byyyäää😫😫"