Mitä kieliä osaat puhua?
Itse osaan englantia, espanjaa, ruotsia, sekä turkkia. Ja tottakai suomea.
Kommentit (116)
Ap, miten ja miksi olet hankkinut turkin taidon? Miten hyvin sitä osaat?
Äidinkieleni lisäksi englanti, italia, ranska, ruotsi ja saksa Jälkimmäiset kaksi varsinkin ruosteessa.
Hyvin osaan suomea, ruotsia ja englantia. Melko hyvin ranskaa ja auttavasti venäjää
Suomea ja englantia, ruotsia jonkin verran. Ruotsista pidän ja olin koulussa siinä tosi hyvä (L), joten olisi aika helppoa saada puhuminen sujumaan. Lukion saksaa kertailen aika ajoin ja myös siitä voisi aika helposti saada arkikäyttöön riittävän taidon.
Suomi, ruotsi, englanti, saksa, suomalainen viittomakieli ja perusfraaseja espanjaksi.
Hyvin ruotsia, suomea ja englantia. Melko hyvin saksaa ja norjaa. Vähän ranskaa, latinaa ja tanskaa.
Hyvin, eli kaikenlainen keskustelu ja tieteellisenkin tekstin tuotto onnistuu: suomi, ruotsi, englanti. Hitusen, eli suunnan kysyminen, ravintola-asiointi ym. yksinkertaiset jutut onnistuvat: venäjä, iiri, espanja, ranska, saksa.
suomea
englantia
espanjaa
italiaa
katalaania
japania
koreaa
Niin, ja olen "pelkkä" amis ja elämäntapatyötön. M27
Sujuvasti suomi, englanti ja hollanti.
Ranskalaisten, ruotsalaisten ja saksankielisten kanssa kommunikaatio onnistuu niin, että he puhuu omaa kieltään ja itse vastaan englanniksi. Olen siis opiskellut noita kieliä 3-9 vuotta, mutta on jäänyt vähälle käytölle. Ymmärrän lukemaani ja kuulemaani, mutta en oikein saa itse puhuttua näitä kieliä.
Venäjä ja puola ovat mun kotikielet. Niiden lisäksi puhun yhtä hyvin myös suomea ja englantia. Tosin jälkimmäisessä mulle tulee helposti kielioppivirheitä. Ruotsia pidän myös helppona kielenä. Saksaksi ymmärrän jotakuinkin, mitä mulle sanotaan. Osaan hymyillä takaisin ja näyttää vaivaantuneelta:D
suomea ja englantia
ymmärrän ruotsia ja saksaa aika hyvin