Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sinusta on tullut kiusaamisen johdosta?

Vierailija
30.04.2022 |

Koulu ja/tai työpaikkakiusaaminen jättää jälkensä, minusta on tullut epäluuloinen, herkästi hermostuva, olen ikäänkuin kokoajan puoluskannalla enkä siedä mitään "huumorillakaan" piikittelyä vähimmässäkään määrin vaan sanon kärkkäästi takaisin, en luota uusiin ihmisiin ollenkaan, on tunne että minulle ilkeillään ainakin seln takana. Nykyään työskentelen lähes 100% etänä ja tämä on minun pelastus, en haluaisi koskaan palata toimistolle.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuivat rumaksi, tyhmäksi, lesboksi. Minusta tuli vahva, fiksu ja kaunis nainen. Eli osuivat oikeaan vain siinä, kun lesboksi nimittelivät.

Vierailija
2/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tullut kuin Saulista Venäjän suhteen. En lakkaa ihmettelemästä miten joku käyttäytyy niin vielä 2020.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämäni on yhtä helvettiä,

He jotka kiusasi heillä pyyhkii hyvin!

Se ei ole oikein!
Ei ole perhettäkään.

Vierailija
4/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli kiusaamisen johdosta alkoholisti ja täysi renttu. Kannan kaunaa koko elämäni, enkä mene töihin ikinä. 

Vierailija
5/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ulkoisesti mitään huomaa, saatan olla jonkun arvion mukaan ns. menestynyt. Mutta en päästä ihmisiä lähelle ja kanssani on vaikeaa rakentaa syvään luottamukseen perustuvaa suhdetta. Minun on hyvin vaikeaa luottaa muihin kuin itseeni. Se on surullista, sillä ihmisten välinen yhteys on mielestäni yksi elämän tarkoituksista.

Vierailija
6/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli sellainen, että lyön aina kaksi kertaa lujempaa takaisin. Ja jos tarvitaan, niin hoitelen öykkärin perinpohjaisesti ja olen näin myös tehnytkin, jopa työelämässä. 

Vierailija
7/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisen jälkeen 110-kiloinen voimanostaja. Vielä ne kaksi tulevat vastaan.

Vierailija
8/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kytemään vuosiksi, hiljaa. Nyt kumpikin kiusaaja vainaita. Ei sureta.

Vierailija
9/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauksissa käynyt reipas mutta herkkä nainen. Epävakaa persoonallisuushäiriö ja OCD diagnoosit.

Vierailija
10/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta ihan hetki sitten opetellut sanomaan "ei" ja pitämään puoleni - välillä ehkä jopa turhan kärkkäästi. Tätä nykyistä minääni ennen olin sellainen ylikiltti tossukka, joka vaan kulki muiden mukana enkä omistanut omia mielipiteitä. Mielipiteeni olivat niitä, mitä muut halusivat kuulla, koska halusin miellyttää. Olin epäaito. Joskus tulee myös hetkiä, kun inhoan omaa peilikuvaani ja näen pelkkiä virheitä, samoin tunnen katkeruutta ja inhoa joitakin läheisiä kohtaan (esim. äitiä), jotka eivät ottaneet kiusaamista niin tosissaan, kuin olisi pitänyt.

Vierailija
11/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään masentunut, ahdistunut ja opiskelu- ja työkyvytön. Pääsin kuitenkin jaloilleni, mutta olen melko epävarma ihminen ja pelkään, että kaikki vielä romuttuu. Häiritseväksi on jäänyt stressiherkkyys ja se, että punastun tosi helposti. Arki kuitenkin kohtuullisen mukavaa nykyään minulle suhteellisen hyvin soveltuvan työn takia, eikä päivät tunnu pelkältä selviytymiseltä.

Toivotan tsemppiä kaikille.

Vierailija
12/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ja kyyninen. En luota keneenkään, enkä halua tutustua keneenkään. 

Vierailija
13/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen stressitilanteessa. Koko ajan valmiina pakenemaan tai taistelemaan. Uskon ihmisten haluavan vain pahaa minulle ja olen todella vihamielinen. Säikyn myös kaikkea ja pelkään itseäni isompia ihmisiä. Arvioin jatkuvasti selviäisinkö, jos tulisi tappelu, mistä pääsee pois ja kuinka pitkä pudotus ikkunasta olisi.

Vierailija
14/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa... siis tilassa.

-13

Vierailija
15/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka, esiintymispelkoinen, puolustatumiskyvytön, miellyttämisenhaluinen, konflikteja kaihtava. Loukkaannun herkästi sellaisestakin mitä ei ole tarkoitettu loukkauksiksi, mutta en uskalla ilmaista sitä kenellekään.

Vierailija
16/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta ihan hetki sitten opetellut sanomaan "ei" ja pitämään puoleni - välillä ehkä jopa turhan kärkkäästi. Tätä nykyistä minääni ennen olin sellainen ylikiltti tossukka, joka vaan kulki muiden mukana enkä omistanut omia mielipiteitä. Mielipiteeni olivat niitä, mitä muut halusivat kuulla, koska halusin miellyttää. Olin epäaito. Joskus tulee myös hetkiä, kun inhoan omaa peilikuvaani ja näen pelkkiä virheitä, samoin tunnen katkeruutta ja inhoa joitakin läheisiä kohtaan (esim. äitiä), jotka eivät ottaneet kiusaamista niin tosissaan, kuin olisi pitänyt.

Omien puolien pitäminen on ollut itselle ehkä yksi isoimmista opeista. Ennen en uskaltanut olla eri mieltä tai juuri mitään mieltä asioista. Nyt ymmärrän, että minulla on samanlainen oikeus olla oma itseni mielipiteineni kuten kaikilla muillakin eikä tekemisiä ja valintoja tarvitse hyväksyttää muilla. Osaan ottaa vastuun omasta hyvinvoinnista kuitenkin edelleen muut huomioiden. On kyllä suuri helpotus elämässä, kun tuntuu että en ole enää muiden pompoteltavana. Se jos mikä parantaa oloa ja itsetuntoa.

Vierailija
17/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arka, esiintymispelkoinen, puolustatumiskyvytön, miellyttämisenhaluinen, konflikteja kaihtava. Loukkaannun herkästi sellaisestakin mitä ei ole tarkoitettu loukkauksiksi, mutta en uskalla ilmaista sitä kenellekään.

Niin ja jos kuulen muiden ihmisten supattelevan tai naureskelevan keskenään, oletan ensimmäiseksi että he puhuvat minusta.

Vierailija
18/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen stressitilanteessa. Koko ajan valmiina pakenemaan tai taistelemaan. Uskon ihmisten haluavan vain pahaa minulle ja olen todella vihamielinen. Säikyn myös kaikkea ja pelkään itseäni isompia ihmisiä. Arvioin jatkuvasti selviäisinkö, jos tulisi tappelu, mistä pääsee pois ja kuinka pitkä pudotus ikkunasta olisi.

Ihmisistä olen oppinut, että aika moni ihan oikeasti on sellaisia, jotka eivät ole hyvissä aikeissa liikkeellä. T o d e l l a moni ihminen on ihan h*lvetin kiero, susi lampaiden vaatteissa ja sellainen, ettei tosiaan voi luottaa 100 %.

Vierailija
19/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut tutisevaa ihmisrauniota kuten koittivat selvästi minusta tehdä. Saivat aikaan raivohullun joka suuttuu hyvinkin pienistä asioista. Kiusaaminenkin lakkasi ysiluokan syksyllä kun sain ensimmäisen raivarini ja hakkasin yhden kiusaajista tajuttomaksi. Taidetetiin päästä silloin paikallislehteenkin sen jutun kanssa, tosin nimettömänä.

Vierailija
20/95 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivari. Minusta tuli sivari.
.
.
M 48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi