Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko teillä pokkaa herättää yhenillan juttu ja pyytää poistumaan?

Vierailija
30.04.2022 |

Lupasin yöllä että saa käydä suihkussa mutta nyt kun pää selviää niin en tahdo maksaa hänen vesimaksuaa. Voinko vaan sanoa että olis aika herätä ja lähteä kotia?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laivalla erehdyin ottamaan hyttiini illan aikana tutustumani miehen ja aamusta olisin halunnut lähteä aamupalalle ja kannelle tuulettumaan, mutta ukko vain veteli sikeitä, vaikka kuinka yritin herätellä ja tein itse lähtöä. Piti vain odotella, että se heräisi ja ymmärtäisi poistua, mutta meni vähän pilalle se päivä.

Vierailija
22/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on kerrankin saanut joltain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaista voi sopia jo heti alussa, että sitten toinen lähtee kun hommat hoidettu? 
Nyt laitat kahvin tippumaan, herätät tyypin ja kerrot että sulla on muuta hetikohta ohjelmaa tiedossa. Ei siinä tarvitse sukulaisia ja muuta tekosyytä keksiä, sillä et ole velvollinen raportoimaan elämästäsi vieraalle ihmiselle. Ja jos sinua hirvittää vesilasku, niin kerrot sen suoraan. 

Vierailija
24/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laivalla heitin vaatteet käytävälle ja huusin että eikö sulla ole omaa hyttiä laisinkaan?!? Kyllä läx eikä illalla edes tervehtinyt tanssiravintolassa:D

Vierailija
25/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ajoi yks akka aamuyöstä joskus 4-5 aikaan ulos kämpästään. Sanoi että "sun pitää lähtee, kun mun mies on tulossa kotiin".
En tiennyt hänellä olevan sellaista, kun illalla baarista hänen luokseen lähdettiin, hänen toiveesta!
Ei tarvinnut toista kertaa pyytää poistumaan. Nauratti koko tilanne jo silloin aamuyöllä, nyt vielä enemmän.

Vierailija
26/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hairahtunut 4 x elämäni aikana yhdenillanjuttuun.
Tiedän että se on typerää ja aina kaduttanut, mutta en ole sitä asiaa halunnut pahentaa olemalla vielä k-pää.
Aamulla olen keittänyt seuralaisille kahvit, tarjonnut aamipalan, ja pari heistä kyyditsin vielä kotiinsakin parin km päähän.

Huh onneksi mä olen vain kerran. Mies asui toisella puolella Suomea ja hänellä oli kiire junaan. Ei tarvinnut edes kahvia keitellä.

Vierailija
27/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin että jos olet nainen, niin olettaisin että osaat paremmin lukea tilannetta. Liimaudut siihen tyyppiin kiinni ja esität läheisriippuvaista joka on koko yön valvonut suunnitellen tulevaisuutta. Eiköhän tyyppi aika nopeasti liukene.

Vierailija
28/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon se pieri unissan eikä heränyt edes siihen. Vastenmielistä! Kaveri käski karjasta makkarin ovelta että herranjumala mikä paskan haju et kai sä oo paskantanu mun punkkaani! Luulis että nolostuu ja lähtee.

Vierailija
29/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit. Kikkelis kokkelis.

Vierailija
30/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mietin että jos olet nainen, niin olettaisin että osaat paremmin lukea tilannetta. Liimaudut siihen tyyppiin kiinni ja esität läheisriippuvaista joka on koko yön valvonut suunnitellen tulevaisuutta. Eiköhän tyyppi aika nopeasti liukene.

Joo en todellakaan liimaudu minkään pierupetterin kylkeen. On oltava parempikin keino. Tajusin äsken etten edes muista sen nime. Tarkistin ajokortista ja Kimmo näyttää olevan.

Vierailija
31/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ajoi yks akka aamuyöstä joskus 4-5 aikaan ulos kämpästään. Sanoi että "sun pitää lähtee, kun mun mies on tulossa kotiin".
En tiennyt hänellä olevan sellaista, kun illalla baarista hänen luokseen lähdettiin, hänen toiveesta!
Ei tarvinnut toista kertaa pyytää poistumaan. Nauratti koko tilanne jo silloin aamuyöllä, nyt vielä enemmän.

Paskat sillä oikeasti mitään miestä ollut.

Vierailija
33/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No herätä. Kyl sä ite saat päättää ketä kotonas on.

Taisi myös itse päättää kutsua yövieraan. Nyt tapoja.

Vierailija
34/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä heitän sutturat pihalle kunhan oon saanut mitä halusin.

Vierailija
35/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi edes pokkaa pyytää mitään hoitoa yöksi. 

Vierailija
36/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän samaa, kun en halua miehen jäävän. Vähän hätääntynyttä ääänen sävyä, hermostunutta kellon vilkuilua ja yleensä tajuavat lähteä vikkelästi. Sitten saakin jatkaa nukkumista omassa pedissä omassa rauhassa.

Vierailija
37/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en todellakaan liimaudu minkään pierupetterin kylkeen. On oltava parempikin keino. Tajusin äsken etten edes muista sen nime. Tarkistin ajokortista ja Kimmo näyttää olevan.

Se liimautuminen on vielä pientä, jos yöllä oot antautunut sille  "petterille".  Ei kannata raahata tyyppejä kämppään jos aamulla pää hajoaa niihin.

Vierailija
38/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaista voi sopia jo heti alussa, että sitten toinen lähtee kun hommat hoidettu? 
Nyt laitat kahvin tippumaan, herätät tyypin ja kerrot että sulla on muuta hetikohta ohjelmaa tiedossa. Ei siinä tarvitse sukulaisia ja muuta tekosyytä keksiä, sillä et ole velvollinen raportoimaan elämästäsi vieraalle ihmiselle. Ja jos sinua hirvittää vesilasku, niin kerrot sen suoraan. 

juuri näin, herätä ja sano mitä ajattelet toista alentamatta kuitenkaan

että sulla on muita suunnitelmia tälle hetkelle,hänhän vaan voittaa kun sinä olet rehellinen

sivusta

Vierailija
39/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele se tilanne toisinpäin. Niimpä. Haluatko jättää itsestäsi p askamaisen muiston. Mitäpä jos se tyyppi tulee sua myöhemmin vastaan ei niin kivassa tilanteessa sinulle. 

Vierailija
40/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kerran naukkailin konjakkia ja kattelin Seinfeldiä kun hoito raahautui makkarista iltapäivällä. Jätkällä suu napsas niin että ihan pokkana pyys paukkua ja Seinfeld oli kuulemma hänen lempi sarjojaan. Olis siis jäänyt seuraksi juomaan mun konjakit ja tuijottamaan telkkaria. Mun ilme oli niin vakuuttava että lähti kun kuppa töölöstä kun kehotin juoksemaan vielä kun karkuun pääsee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi