Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko teillä pokkaa herättää yhenillan juttu ja pyytää poistumaan?

Vierailija
30.04.2022 |

Lupasin yöllä että saa käydä suihkussa mutta nyt kun pää selviää niin en tahdo maksaa hänen vesimaksuaa. Voinko vaan sanoa että olis aika herätä ja lähteä kotia?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessani aina ihmettelen niitä kertomuksia täällä, joissa on yhdenillan jutuista lähtenyt alkuun oikein seurustelusuhde, jopa naimisiin saakka menty.
Miten te ihmiset erotatte mikä on se juttu, että pitää lähteä heti yönselkään tai viimeistään aamulla tai se missä aletaan olla heti yhdessä ja jopa samantien muutetaan yhteen?
Aöoittajalke ja muille vastaaville: Miksi edes ottaa luokseen pelkkää panoa varten jos ihminen niin kovin tökkii sen jälkeen.
En itse saisi tuosta mitään irti. Kai sen nyt hiukan aistii mukaan ottaessaan.
Minua korventaisi ankarasti naisena kun olisin erehtynyt "antamaan" miehelle jota en viitsi senjälkern katsella tai kuunnella mitenkään. Joku taso itselläni sen suhteen sentään pitäisi olla.

En tiedä miten joillain on yhdestä yöstä alkanut suhde, mutta minä tiesin heti miehen baarissa nähdessäni sekunnissa, että tuo on Se Oikea. Kenestäkään muusta ei ole koskaan tullut sellaista tunnetta. Minulla on paljon yhdenyön kokemuksia, joissa olen tosiaan käytännössä heittänyt miehen ulos heti yöllä omaan kotiinsa nukkumaan, eikä heidän suhteensa ollut koskaan mitään tunteita tai toivoa oikeasta suhteesta. Menin ehdottamaan kuitenkin tälle Oikealle yhdenyön suhdetta, mutta hän kieltäytyi ja soitti seuraavana päivänä ja pyysi treffeille ja siitä se lähti. Ko miehellä on ollut vielä monin verroin enemmän yhdenyönsuhteita ja hän sanoi, että kieltäytyi, koska piti minusta, eikä halunnut, että suhde menisi myttyyn, sillä hänellä kokemuksesta tietää, että tunteet häviävät aina yhdenyönsuhteen seurauksena.
Joten sanoisin, että jos haluaa oikean suhteen, ei kannata aloittaa yhdenyönsuhteella, ne ovat aivan eri asia. Yhdenyön juttujen kuuluu ollakin vain yhdenyön hoitoja, niistä on ihan turhaa toivoa enempää. Jos joku ei niistä tykkää, vaan haluaa vain vakituista suhdetta, niin ei kannata edes harkita. Minusta niissä yhdenyönjutuissa oli koko idea ja hyvä puoli juuri se, että oli vapautunut olo seksuaalisesti, kun ei tuntenut sitä toista ja tiesi, ettei tarvitse ikinä tutustuakaan. Osa tykkää sellaisesta, osa taas ei.

Vierailija
62/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran laivalla erehdyin ottamaan hyttiini illan aikana tutustumani miehen ja aamusta olisin halunnut lähteä aamupalalle ja kannelle tuulettumaan, mutta ukko vain veteli sikeitä, vaikka kuinka yritin herätellä ja tein itse lähtöä. Piti vain odotella, että se heräisi ja ymmärtäisi poistua, mutta meni vähän pilalle se päivä.

Älä juo viinaa, jos se ei sovi sinulle, etkä pysty kontrolloimaan käytöstäsi. Ilman viinaa olisit todennäköisesti saanut viettää pitkän aamiaisen kannella ulkoiluineen ilman ukkoa. Tyhmyydestä saa kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin tuntuu kylmältä ja tunteettomalta meininkiltä.
Miten ihmiset nykyään ylipäätään pariutuvat?
Ei kannata ottaa tuntematonta kotiinsa, ei edes seksin vuoksi.
Eikä varsinkaan sen.

Eihän niitä kumppanikandidaatteja, joita kohtaan olisi tunteita, ole kuin äärettömän harvassa. Minä olen koko elämäni aikana tavannut vain 2 sellaista miestä ja toisen, nykymieheni, vasta keski-iässä. Aika kova ja tunteeton, kylmä vaatimus minusta olisi pikemminkin se, etten olisi saanut harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa koko elämäni aikana. Yhdenyönsuhteet ovat nimenomaan niitä varten, joilla ei ole ketään, jota kohtaan olisi sellaisia tunteita, jotka johtavat parisuhteeseen, mutta jotka silti haluavat seksiä jonkun kanssa.

Vierailija
64/64 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin tuntuu kylmältä ja tunteettomalta meininkiltä.
Miten ihmiset nykyään ylipäätään pariutuvat?
Ei kannata ottaa tuntematonta kotiinsa, ei edes seksin vuoksi.
Eikä varsinkaan sen.

Eihän niitä kumppanikandidaatteja, joita kohtaan olisi tunteita, ole kuin äärettömän harvassa. Minä olen koko elämäni aikana tavannut vain 2 sellaista miestä ja toisen, nykymieheni, vasta keski-iässä. Aika kova ja tunteeton, kylmä vaatimus minusta olisi pikemminkin se, etten olisi saanut harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa koko elämäni aikana. Yhdenyönsuhteet ovat nimenomaan niitä varten, joilla ei ole ketään, jota kohtaan olisi sellaisia tunteita, jotka johtavat parisuhteeseen, mutta jotka silti haluavat seksiä jonkun kanssa.

Minusta on kylmää myös omaa itseään kohtaan mennä tunteettomasti seksiin tuntemattoman ja toisen tunteettoman kanssa. Siinä kyllä rikkoo myös itseään useimmiten.
Miten kun on ehkä vuosikausia ollut näitä pelkkiä tunteettomia kohtaamisia pelkän seksin takia edes pystyy enää tuntemaan mitään sen parempaa tai kokemaan pysyvämpää suhdetta?
Eikö siihen jotenkin paadu tai paaduta itseään?

Itselleni seksi ja oma koskemattomuus muussa kuin tunnepitoisessa suhteessa olisi aika mahdotonta. En edes nauttisi siitä. Minulle toisen läsnäolo, lämpö ja edes jonkintasoinen tunteminen ihmisenä ovat ne avainsanat.
En ole tietenkään aina ollut rakastunut niihin miehiin joiden kanssa olen ollut suhteessa. Mutta ihastusta tai senverran on ollut kiinnostusta ettei yönselkään ole tarvinnut heitä lähettää.
Aamukahvit ja jutteluhetki siinä samalla on ollut ihan luintevaa.

En ole kaikkien kanssa tietenkään parisuhdetta harkinnut, mutta ihmisenä olen tykännyt ja pystynyt moikkaamaan ainakin sen jälkeekin. Ja usein on jäänyt lämpimät muistot, en oikeastaan yhtään sellaista seksikokemusta muista, joista olisi jäänyt tylsä tai ärsyttävä olo.
Tai ettei mies olisi halunnut jälkeenpäin minua tuntea.
Enkä ole mikään kokematon minäkään. Mutta silti olen aina hiukan harkinnut ketä kotiini päästän saati pitemmälle.
Ei tarkoita täydellistä nunnana oloa ja seksitöntä sinkkuutta vaikka seksikokemuksia ei yhdenyönsuhteista olisikaan.
On olemassa myös keskitie.
Kyllä minulla on ollut paljon enemmän kuin pari tunnepitoista suhdetta. Muutamasta kuukaudesta tai vuodesta puhutaan.
Kaksi on sitten johtanut vielä pitempään suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi