Olisko teillä pokkaa herättää yhenillan juttu ja pyytää poistumaan?
Lupasin yöllä että saa käydä suihkussa mutta nyt kun pää selviää niin en tahdo maksaa hänen vesimaksuaa. Voinko vaan sanoa että olis aika herätä ja lähteä kotia?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kusipäisyys näkyy päälle päin, joten seuralaisesi haluaa varmaan lähteä itsekin heti herättyään.
:) "Nopeet kädet, nopeet jalat" :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ajoi yks akka aamuyöstä joskus 4-5 aikaan ulos kämpästään. Sanoi että "sun pitää lähtee, kun mun mies on tulossa kotiin".
En tiennyt hänellä olevan sellaista, kun illalla baarista hänen luokseen lähdettiin, hänen toiveesta!
Ei tarvinnut toista kertaa pyytää poistumaan. Nauratti koko tilanne jo silloin aamuyöllä, nyt vielä enemmän.Paskat sillä oikeasti mitään miestä ollut.
Voi olla, mut ei tehnyt mieli jäädä asiaa tivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mietin että jos olet nainen, niin olettaisin että osaat paremmin lukea tilannetta. Liimaudut siihen tyyppiin kiinni ja esität läheisriippuvaista joka on koko yön valvonut suunnitellen tulevaisuutta. Eiköhän tyyppi aika nopeasti liukene.
Joo en todellakaan liimaudu minkään pierupetterin kylkeen. On oltava parempikin keino. Tajusin äsken etten edes muista sen nime. Tarkistin ajokortista ja Kimmo näyttää olevan.
Anteeks, mutta sä menit ottamaan hänen lompakkonsa ilman lupaa ja kaivoit sieltä hänen ajokorttinsa? Nyt kyllä on moukkamaista ja törkeää.
Älä pelkää, tuskin haluaa katsoakaan uudestaan wt juoppoa ämmää päinkään.
Itse tasan kerran menin kundin luokse yöksi. Kivaa oli, aamulla keitti kahvit, tarjosi aamupalan ja heitti vielä kotiin toiseen kaupunkin. Ei jäänyt paskamaku suuhun ja voi lämmöllä muistella vaikkei ole tullut tarvetta toistaa.
Laitoin naapurin miehelle viestiä että tulee käymään ja esittää mun miestä. Oli kaupassa mutta lupas tulla sen jälkeen jos toi ei siihen mennessä häivy.
Vierailija kirjoitti:
Joo en tod. ole mitään kahveja keittämässä tai kyytiä antamassa. Tilatkoo ite taxin jos ei jalat kanna kotiin asti.
Mutta kuinkas monta kertaa sulle on keitelty kahvia ja sua on kyyditelty? Niinpä.
Jaa mikä vastavuoroisuus? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en tod. ole mitään kahveja keittämässä tai kyytiä antamassa. Tilatkoo ite taxin jos ei jalat kanna kotiin asti.
Mutta kuinkas monta kertaa sulle on keitelty kahvia ja sua on kyyditelty? Niinpä.
Se on eri asia, koska olen nainen.
Yhden illan juttu, miten on mahdollista harrastaa näitä nykymaailmassa kun:
-yhden illan jutulla saattaa olla tappava korona, näinhän koronaa on hehkutettu kaksi vuotta että se tappaa kaikki, ja kaikki ovat vaarassa... vai onko koronalla rahastus ollut huijausta?
-yhden illan jutulla voi olla toinen vanhempi tappava tauti AIDS/HIV, onhan siihen toki lääkkeitä mutta ei ole itsestäänselvyys...
-entä muut, herpes yms. mitä ei voi lääkkeillä poistaa...?
Tuon takia en mitään hoitoja baarista hae. En halua että yöksi jäävät, jos on joku tuntematon. Helpompi jostain tinderistä etsiä, ne vaan käväisee sen verran että hommat hoituu. Pari kertaa on halunnut joku viettää iltaa ja jäänyt yöksi. Onneksi ovat ihan itse lähteneet aamulla. Olisin toki kahvit voinut tarjota.
Kyllä minä herättäisin ja sanoisin ystävällisesti, että minulla on valitettavasti jo kiire paikkaan x, joten piti herättää. Kertoisin, missä on lähin bussipysäkki tai taksiasema ja toivottaisin hyvää vappua.
N
Tuon tilanteen välttää, kun jo silloin yöllä seksin jälkeen sanoo miehelle, että on huono nukkumaan ja haluaa nukkua yksin, mutta kiitos paljon, kun kävit, oli tosi mukavaa ja lähin bussipysäkki on paikassa x ja saattaa ulko-ovelle. Kaikille paljon mukavampaa näin. Ei oikeasti kukaan halua katsella sitä hoitoa aamulla ja ryhtyä kahvittelemaan, se mieskin on varmasti onnellisempi, kun saa nukkua omassa sängyssä kotona ja herätä omassa rauhassaan.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele se tilanne toisinpäin. Niimpä. Haluatko jättää itsestäsi p askamaisen muiston. Mitäpä jos se tyyppi tulee sua myöhemmin vastaan ei niin kivassa tilanteessa sinulle.
Ollaan saman firman hommissa tosin eri konttoreissa mutta väkisin tullaan törmäilemään jatkossakin. Mutta ei mua kiinnosta pätkääkään mitä musta ajattelee.
Miksi sun piti siitä ajokortista tarkistaa nimi, jos törmäilette samoissa hommissa?
Näitä lukiessani aina ihmettelen niitä kertomuksia täällä, joissa on yhdenillan jutuista lähtenyt alkuun oikein seurustelusuhde, jopa naimisiin saakka menty.
Miten te ihmiset erotatte mikä on se juttu, että pitää lähteä heti yönselkään tai viimeistään aamulla tai se missä aletaan olla heti yhdessä ja jopa samantien muutetaan yhteen?
Aöoittajalke ja muille vastaaville: Miksi edes ottaa luokseen pelkkää panoa varten jos ihminen niin kovin tökkii sen jälkeen.
En itse saisi tuosta mitään irti. Kai sen nyt hiukan aistii mukaan ottaessaan.
Minua korventaisi ankarasti naisena kun olisin erehtynyt "antamaan" miehelle jota en viitsi senjälkern katsella tai kuunnella mitenkään. Joku taso itselläni sen suhteen sentään pitäisi olla.
Minä teen jo asunnolle päin lähdettäessä selväksi, että seuralainen on tulossa vain käymään, ei yöksi. En myöskään todellakaan anna seuralaisen nukahtaa, vaan laittelen seuranpidon jälkeen itsekin vaatteet päälle ja selitän tarvittaessa vaikka kymmenen kertaa, että mehän sovimme, että hän lähtee jatkamaan matkaansa.
Kannattaa hommata sellainen laite kuin v ibraattori. Ellei sitten kaipaa vain lämpöä ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hairahtunut 4 x elämäni aikana yhdenillanjuttuun.
Tiedän että se on typerää ja aina kaduttanut, mutta en ole sitä asiaa halunnut pahentaa olemalla vielä k-pää.
Aamulla olen keittänyt seuralaisille kahvit, tarjonnut aamipalan, ja pari heistä kyyditsin vielä kotiinsakin parin km päähän.
Hienosti toimittu.
Ylipäänsä kannattaa kuitenkin suitsia halujaan, eikä tuoda kotiin lähes tuntemattomia ihmisiä seksiä harrastamaan, koska aamut ovat niin vaivaannuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen jo asunnolle päin lähdettäessä selväksi, että seuralainen on tulossa vain käymään, ei yöksi. En myöskään todellakaan anna seuralaisen nukahtaa, vaan laittelen seuranpidon jälkeen itsekin vaatteet päälle ja selitän tarvittaessa vaikka kymmenen kertaa, että mehän sovimme, että hän lähtee jatkamaan matkaansa.
Hyväksikäyttöä
Kovin tuntuu kylmältä ja tunteettomalta meininkiltä.
Miten ihmiset nykyään ylipäätään pariutuvat?
Ei kannata ottaa tuntematonta kotiinsa, ei edes seksin vuoksi.
Eikä varsinkaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mietin että jos olet nainen, niin olettaisin että osaat paremmin lukea tilannetta. Liimaudut siihen tyyppiin kiinni ja esität läheisriippuvaista joka on koko yön valvonut suunnitellen tulevaisuutta. Eiköhän tyyppi aika nopeasti liukene.
Joo en todellakaan liimaudu minkään pierupetterin kylkeen. On oltava parempikin keino. Tajusin äsken etten edes muista sen nime. Tarkistin ajokortista ja Kimmo näyttää olevan.
Anteeks, mutta sä menit ottamaan hänen lompakkonsa ilman lupaa ja kaivoit sieltä hänen ajokorttinsa? Nyt kyllä on moukkamaista ja törkeää.
Ap on päivänselvä rölläys, mutta useat henkilöt tässäkin ketjussa ovat tosissaan viestiensä kanssa. Tämä kertoo, että ovat henkiseltä kehitykseltään ja sosiaaliselta älykkyydeltään lähinnä elukoiden tasolla. Oma egosentrisyys on keskeistä jopa dallianssin jälkipuinnissa.
Ollaan saman firman hommissa tosin eri konttoreissa mutta väkisin tullaan törmäilemään jatkossakin. Mutta ei mua kiinnosta pätkääkään mitä musta ajattelee.