Monelta juotte ns. pullakahvit?
Pullakahvit tarkoittaa kahvia joka nautitaan mihin tahansa aikaan päivästä aamukahvin jälkeen. Pullakahveihin saattaa kuulua leivonnainen joka voi olla voileipä, pulla, viineri, keksi, kakkupala, karjalanpiirakka, voisarvi, sämpylä tai vaikka myslipatukka, mutta pullakahvit voi juoda myös ilman leivonnaista!
Monelta nautitte pullahvinne? Itse olen nauttinut ne kakkupalan kanssa aina iltapäivällä lämpimän ruoan jälkeen, mutta nyt harkitsen niiden siirtämistä lounasaikaan, kolmisen tuntia aamiaisen jälkeen.
T. Hoikka kahvin ystävä
Kommentit (35)
Lasketaanko 'päiväkahvit' tähän kategoriaan?
Ensimmäisen kupin juon aamiaisen jälkeen 8.20 aikoihin. Pullakahvit 11 aikoihin.
En koskaan juo kuin aamukahvin. Yhden mukillisen.
Silloin kun on sellainen fiilis ja milloin olen sattunut heräämään. Klo 12-16 varmaan enimmäkseen. Joskus jopa ennemmin tai myöhemmin. Kahvi-puuro-kahvi-ruoka vasta joskus illalla.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko 'päiväkahvit' tähän kategoriaan?
Kyllä. Päiväkahvit = pullakahvit.
Emme nauti pullasta emmekä kahvista laisinkaan.
Nisu leivinuunin jälkilämmössä sulaamassa.. yleensä klo 13.00 juotu kahvit.
Päiväkahvit juon klo 13-15 aikaan. Ei mitään pullaa silloin.
En pidä tätä tietoa niin tärkeänä sinullekaan, että viitsisin sen kaikelle kansalle ilmoittaa.
Kahdeksan jälkeen illalla, olemme eläkkeellä ja menemme nukkumaan tosi myöhään.
Syön keskimäärin kolme kertaa vuodessa pullaa
Vierailija kirjoitti:
En pidä tätä tietoa niin tärkeänä sinullekaan, että viitsisin sen kaikelle kansalle ilmoittaa.
Ooo, onpa suuri salaisuus. :D
lopetin juhla mokan litkimisen ja keitetään enää ainoastaan aamukahvit laadukkaasta ulkomaisesta kahvista.
Kahvi tietenkin täysin mustana.
Mä juon päiväkahvit n. 14-15. Ei ole pullaa.
18.
Tai mies juo kahvia aamupalalla, 12, 14 ja 18. Arkena tuohon mahtuu töissä myös klo 9. Klo 18 kahvi on ainoa jolloin ottaa kahvin kanssa makeaa. Mä juon aamulla pari mukia ja tarkistan että kello on ajassa noina muina aikoina. Tapojensa orja, isäänsä tullut.
12-14