Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokoomuksen suosio. Mihin perustuu?

Vierailija
30.04.2022 |

Ei ainakaan järkevään politiikkaan. Ajavat vihervasemmiston ja oikeiston huonoja puolia yhtäaikaa. Köyhien kyykytystä muun maailman parannuksella.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äänestänyt kokoomusta aina. Myös varattomana.
Koska kokoomus on ainoa, joka on yrittäjän asialla. Ja meillä muilla ei ole töitä ilman yrittäjiä.

Hahahahahahaha!

Ps. Maa ei pysy pystyssä, jos työnantajana on vain valtio tai kunta.

Vierailija
22/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa natokantaan. Eiköhän se tasaannu ennen vaaleja, kun nato on jo hoidettu. 

Valitettavasti tämän hallituksen ottamat jättimäiset velat ja muutenkin täysin piittaamaton talouspolitiikka ei tästä nyt vaan katoa ennen vaaleja.
Kansa hakee järkeä politiikkaan ja vihervasemmistolta se ei saa kuin haihattelua ja valeita ja seurauksista piittaamatonta tuhlailua. 

Kokoomus otti nousukaudella yhtä paljon velkaa ja vaohtoehtobudjetissa myös. Sen sijaan leikkaisivat köyhiltä ja laittaisivat rahat Afrikkaan, omille oligarkeille ja Brysselin suojatylpaikkoihin. Vain PS on aito vaihtoehto hallitukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa natokantaan. Eiköhän se tasaannu ennen vaaleja, kun nato on jo hoidettu. 

Valitettavasti tämän hallituksen ottamat jättimäiset velat ja muutenkin täysin piittaamaton talouspolitiikka ei tästä nyt vaan katoa ennen vaaleja.
Kansa hakee järkeä politiikkaan ja vihervasemmistolta se ei saa kuin haihattelua ja valeita ja seurauksista piittaamatonta tuhlailua. 

Valtion velka. Hahahahahahahaha!

Vierailija
24/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää virkistävänä sitä, että edes jokin puolue on kiinnostunut myös ihmisistä, jotka hoitavat asiansa kunnolla. Myös johdonmukainen Nato-kanta viehättää.

Kokoomushan haluaa leikata duunareilta.

Tää hallitus jättää talouden siihen tilaan että kaikilta on pakko leikata seuraavassa hallituksessa. Eli oikeasti seuraavan hallituksen leikkaukset on tämän hallituksen ansiota. Kuten muuten sipilänkin hallituksen leikkaukset oli kaikki sitä sotkua jonka vvm rinne kavereineen jätti perinnöksi seuraajilleen kun ei saanut itse tehtyä sitä mitä olisi pitänyt.

Tässä muuten on aina sama juttu, kysytään miksi kokoomusta muka äänestetään + iso läjä vasemmistovaleita leikkauksista yms. Sitten kun kerrotaan miten asiat oli oikeasti niin ketju katoaa koska vasemmisto tekee nykyään politiikkaa 100% valeilla. 

Vierailija
25/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää virkistävänä sitä, että edes jokin puolue on kiinnostunut myös ihmisistä, jotka hoitavat asiansa kunnolla. Myös johdonmukainen Nato-kanta viehättää.

Ei, vaan tarkastella ihmisiä passivoivia tukia. Tukiloukoista on päästävä eroon.

Perustulo ratkaisisi tukiloukut tai suojaosuuden nostaminen. Sen sijaan kokoomus haluaa lisää byrokratiaa ja tarveharkintaa eli lisää tukiloukkuja.

Vierailija
26/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kokoomus on ainoa, joka on yrittäjän asialla. Ja meillä muilla ei ole töitä ilman yrittäjiä.

Hahahahahahaha!

Kas kumma, kun muualla pysyy, ja historiassa yrittäjä on uusi asia.

Vierailija
27/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää hallitus jättää talouden siihen tilaan että kaikilta on pakko leikata seuraavassa hallituksessa. Eli oikeasti seuraavan hallituksen leikkaukset on tämän hallituksen ansiota. Kuten muuten sipilänkin hallituksen leikkaukset oli kaikki sitä sotkua jonka vvm rinne kavereineen jätti perinnöksi seuraajilleen kun ei saanut itse tehtyä sitä mitä olisi pitänyt.
Tässä muuten on aina sama juttu, kysytään miksi kokoomusta muka äänestetään + iso läjä vasemmistovaleita leikkauksista yms. Sitten kun kerrotaan miten asiat oli oikeasti niin ketju katoaa koska vasemmisto tekee nykyään politiikkaa 100% valeilla. 

Kokoomus ei kuitenkaan leikkaa kehitysavusta Sitrasta tai muista eliitin himmeleistä.

Vierailija
28/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahahaha!

Ei ole kommunismi toiminut missään. Vai toimiiko pohjois-korea sinusta hyvin?

Vierailija
29/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tarpeeseen yrittää ylentää itseään luullen siten kuuluvansa hyväosaisiin ja onnistujiin.
Mutta Kokoomusta kannattamalla he sahaavatkin omaa oksaansa.
Kokoomus menee aina talous, ei ihminen edellä.

Vierailija
30/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä ettei vasemmiston ydinkannattajaryhmällä eli noin 20-vuotiailla työkyvyttömyyseläkeläisillä mt-tapauksilla ole pienintäkään aikomusta maksaa senttiäkään veroja elämänsä aikana. 

Mikä ihmettä höpötät? Verot, eihän niillä tehdä mitään.

Vierailija
31/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahahaha!

Mitähän mahdat horista? Jo keskiajalla oli seppiä ja kievarinpitäjiä ja (tori)kauppiaita ja muita vastaavia jotka oli käytännössä yrittäjiä. Jokainen tilallinenkin oli yrittäjä jos vaan omisti maansa, Nuo sitten maksoi veroja eri tavoin paikalliselle kuninkaalle tai ruhtinaalle tms. jotta kuningas voi ylläpitää mm. sotajoukkojaan yms. 

Vierailija
32/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahahaha!

Ei ole kommunismi toiminut missään. Vai toimiiko pohjois-korea sinusta hyvin?

Voi ei! Taas tämä höpöttäjä, joka ei tiedä, mitä kommunismi tarkoittaa.

Vierailija
33/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua, nimenomaan haluaa, että koko Suomi työllistettynä, se on aina tapa saada hyvinvointia yhteiskuntaa.
Mutta Kokoomus inhoaa vetämättömyyttä, laiskuutta, tahallan työttömäksi jättäytymistä ja sitä, etteivät ihmiset itse tee mitään, oman elämänsä eteen.   Vaan odottavat käsi  ojossa ajan, että valtio palvelee heitä ja juoksuttaa leivän suuhunsa kotisohville.
Kokoomuksella on aina ollut sellaiset arvot,  että ihmisen tulee itse yrittää ja toimia ja mennä eteenpäin niillä kyvyillä joita on.   Näinhän nyky Suomessa ei ole.
Vaikka olen itse matalapalkka töissä, olen Kokoomuksen kanssa samaa mieltä siitä, että kaikkiin sosiaalitukiin tulee tehdä täysremontti.
Sellainen, että tulee tilanne, jossa työtä kannattaa ja pitää ottaa vastaan, jos sitä tarjolla on.

Kokoomus lakkautti kuntien työllistämisvelvoitteen 1993 eli ovat itse aiheuttaneeet työttömyyttä. Osa duunareista tekee töitä työmarkkinatuki+9e tuloilla joten kokoomus haluaa leikata näiltäkin pienituloisilta. Käsittämättömintä logiikkaa teillä kokkareilla on halu leikata omilta kansalaisilta samaan aikaan kun lähetätte lisää rahaa Brysselin ja Afrikan joutilaille.

Vierailija
34/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä ettei vasemmiston ydinkannattajaryhmällä eli noin 20-vuotiailla työkyvyttömyyseläkeläisillä mt-tapauksilla ole pienintäkään aikomusta maksaa senttiäkään veroja elämänsä aikana. 

Mikä ihmettä höpötät? Verot, eihän niillä tehdä mitään.

Hyvä tietää. Lasketaan sitten veroprosentit nolliin. 

Vierailija
35/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen koronaa kokoomus on eniten kasvattanut valtion velkaa. Ovat nakertaneet veropohjaa tasaisesti kultapossukerhon eduksi ja vaje on pitänyt korvata velalla. Myyneet valtion omistuksia halvalla. Viimeisenä temppunaan katainen sai aikaan yhteisöveron alennuksen. Noin miljardi mikä kasvatti saman verran valtion velanottoa. Myös omistuksen salaaminen ns. hallintarekisteri oli kokoomuksen tekoa. Sitä vastustivat poliisi ja verottaja.

Vierailija
36/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua, nimenomaan haluaa, että koko Suomi työllistettynä, se on aina tapa saada hyvinvointia yhteiskuntaa.
Mutta Kokoomus inhoaa vetämättömyyttä, laiskuutta, tahallan työttömäksi jättäytymistä ja sitä, etteivät ihmiset itse tee mitään, oman elämänsä eteen.   Vaan odottavat käsi  ojossa ajan, että valtio palvelee heitä ja juoksuttaa leivän suuhunsa kotisohville.
Kokoomuksella on aina ollut sellaiset arvot,  että ihmisen tulee itse yrittää ja toimia ja mennä eteenpäin niillä kyvyillä joita on.   Näinhän nyky Suomessa ei ole.
Vaikka olen itse matalapalkka töissä, olen Kokoomuksen kanssa samaa mieltä siitä, että kaikkiin sosiaalitukiin tulee tehdä täysremontti.
Sellainen, että tulee tilanne, jossa työtä kannattaa ja pitää ottaa vastaan, jos sitä tarjolla on.

Työ saadaan kannattamaan laskemalla polttoaineveroa tai nostamalla palkkaa, ei leikkaamalla tukia. Kengännumerosi on isompi mitä äo?

Vierailija
37/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahahaha!

Mitähän mahdat horista? Jo keskiajalla oli seppiä ja kievarinpitäjiä ja (tori)kauppiaita ja muita vastaavia jotka oli käytännössä yrittäjiä. Jokainen tilallinenkin oli yrittäjä jos vaan omisti maansa, Nuo sitten maksoi veroja eri tavoin paikalliselle kuninkaalle tai ruhtinaalle tms. jotta kuningas voi ylläpitää mm. sotajoukkojaan yms. 

Kysypä esmes historioitsijoilta! Nuo ei olleet yrittäjiä!

Vierailija
38/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus lakkautti kuntien työllistämisvelvoitteen 1993 eli ovat itse aiheuttaneeet työttömyyttä. Osa duunareista tekee töitä työmarkkinatuki+9e tuloilla joten kokoomus haluaa leikata näiltäkin pienituloisilta. Käsittämättömintä logiikkaa teillä kokkareilla on halu leikata omilta kansalaisilta samaan aikaan kun lähetätte lisää rahaa Brysselin ja Afrikan joutilaille.

93 ongelma oli n-liiton romahduksen aiheuttamasta lamasta johtunut jättityöttömyys. Ei kunnilla ollut tuossa kohtaa mahdollisuutta tai varaa työllistää kaikkia niitä satoja tuhansia jotka yhtäkkiä oli työttömänä.

Sama suurtyöttömyys on muuten jatkunut senkin jälkeen ties kuinka monen demarihallituksen ja demarityöministerin aikaan. Ainoa mitä nuo on sille tehneet on tilastokikkailut jolla määrät saadaan näyttämään pienemmiltä. 

Vierailija
39/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahahaha!

Kysypä esmes historioitsijoilta! Nuo ei olleet yrittäjiä!

Jos tarvitset apua avuttomaan saivarteluusi niin pyydä sitä vaikka mummoltasi. 

Vierailija
40/159 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tarkastella ihmisiä passivoivia tukia. Tukiloukoista on päästävä eroon.

Eli "Köyhät kyykkyyn!".