Kokoomuksen suosio. Mihin perustuu?
Ei ainakaan järkevään politiikkaan. Ajavat vihervasemmiston ja oikeiston huonoja puolia yhtäaikaa. Köyhien kyykytystä muun maailman parannuksella.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muiden rahojen varastamiseen? kai siinä on syytä äänestää sitten-
Demarit ja vasemmistohan tätä nimenomaan harrastaa.
Kaikista puolueista löytyy näitä, mutta vasemmistossa kaikenlaiset rikokset painetaan todennäköisimmin villaisella, koska toveri.
Hahahahahahaha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tilanteessa natokantaan. Eiköhän se tasaannu ennen vaaleja, kun nato on jo hoidettu.
Valitettavasti tämän hallituksen ottamat jättimäiset velat ja muutenkin täysin piittaamaton talouspolitiikka ei tästä nyt vaan katoa ennen vaaleja.
Kansa hakee järkeä politiikkaan ja vihervasemmistolta se ei saa kuin haihattelua ja valeita ja seurauksista piittaamatonta tuhlailua.Ennen koronaa kokoomus on eniten kasvattanut valtion velkaa. Ovat nakertaneet veropohjaa tasaisesti kultapossukerhon eduksi ja vaje on pitänyt korvata velalla. Myyneet valtion omistuksia halvalla. Viimeisenä temppunaan katainen sai aikaan yhteisöveron alennuksen. Noin miljardi mikä kasvatti saman verran valtion velanottoa. Myös omistuksen salaaminen ns. hallintarekisteri oli kokoomuksen tekoa. Sitä vastustivat poliisi ja verottaja.
Ja taas kerran samat valeet jotka on tuhat kertaa jo korjattu. Lopeta se valehtelu vasuripelle.
Aika monessa asiassa kannatus täällä perustuu kannattajien yksinkertaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni pitää virkistävänä sitä, että edes jokin puolue on kiinnostunut myös ihmisistä, jotka hoitavat asiansa kunnolla. Myös johdonmukainen Nato-kanta viehättää.
Kokoomushan haluaa leikata duunareilta.
Tää hallitus jättää talouden siihen tilaan että kaikilta on pakko leikata seuraavassa hallituksessa. Eli oikeasti seuraavan hallituksen leikkaukset on tämän hallituksen ansiota. Kuten muuten sipilänkin hallituksen leikkaukset oli kaikki sitä sotkua jonka vvm rinne kavereineen jätti perinnöksi seuraajilleen kun ei saanut itse tehtyä sitä mitä olisi pitänyt.
Tässä muuten on aina sama juttu, kysytään miksi kokoomusta muka äänestetään + iso läjä vasemmistovaleita leikkauksista yms. Sitten kun kerrotaan miten asiat oli oikeasti niin ketju katoaa koska vasemmisto tekee nykyään politiikkaa 100% valeilla.Kokoomus ei kuitenkaan leikkaa kehitysavusta Sitrasta tai muista eliitin himmeleistä.
Eikä yritystuista joita maksetaan enemmän kuin työttömyyskorvauksia. Petteri ei pysty sanomaan enää kahta lausetta ilman että toinen niistä on leikataan työttömiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äänestänyt kokoomusta aina. Myös varattomana.
Koska kokoomus on ainoa, joka on yrittäjän asialla. Ja meillä muilla ei ole töitä ilman yrittäjiä.Hahahahahahaha!
Ps. Maa ei pysy pystyssä, jos työnantajana on vain valtio tai kunta.
Kas kumma, kun muualla pysyy, ja historiassa yrittäjä on uusi asia.
Mitähän mahdat horista? Jo keskiajalla oli seppiä ja kievarinpitäjiä ja (tori)kauppiaita ja muita vastaavia jotka oli käytännössä yrittäjiä. Jokainen tilallinenkin oli yrittäjä jos vaan omisti maansa, Nuo sitten maksoi veroja eri tavoin paikalliselle kuninkaalle tai ruhtinaalle tms. jotta kuningas voi ylläpitää mm. sotajoukkojaan yms.
Kysypä esmes historioitsijoilta! Nuo ei olleet yrittäjiä!
Jos tarvitset apua avuttomaan saivarteluusi niin pyydä sitä vaikka mummoltasi.
Meni siis tunteisiin.
Samaan kuin tämä työttömyys. On mukava olla oppositiossa vapaana ja vastuutta tekemättä mitään ja siitä tulee korvaus.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmeisesti vasemmiston kannatus perustuu ilkeyteen ja ylemmyydentunteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kokoomus on ainoa, joka on yrittäjän asialla. Ja meillä muilla ei ole töitä ilman yrittäjiä.Hahahahahahaha!
Mitähän mahdat horista? Jo keskiajalla oli seppiä ja kievarinpitäjiä ja (tori)kauppiaita ja muita vastaavia jotka oli käytännössä yrittäjiä. Jokainen tilallinenkin oli yrittäjä jos vaan omisti maansa, Nuo sitten maksoi veroja eri tavoin paikalliselle kuninkaalle tai ruhtinaalle tms. jotta kuningas voi ylläpitää mm. sotajoukkojaan yms.
Meni siis tunteisiin.
Mummollasi varmaan meni kun tajusi miten surkean tapauksen hänen jälkeläisensä on pusertanut itsestään ulos.
Nainennnnnn kirjoitti:
Minä äänestän kokoomusta vain siksi että en kestä enää tätä äärifeninististä naisasiaa mitä nykyinen hallitus ajaa.
En halua olla mikään typerä uhri koko ajan vaan ihan tasa-arvoinen ihminen miesten kanssa. Myös minulle saa sanoa vastaan, myös minä voin olla väärässä myös minä voin olka huonompi jossain asiassa
Eli haluat kuolla nälkään, kylmyyteen tai tauteihin, koska ideologia? Mutta trollihan olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 40% ihmiskunnasta on palkkatöissä. Loput ovat jonkin sortin yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni siis tunteisiin.
Mummollasi varmaan meni kun tajusi miten surkean tapauksen hänen jälkeläisensä on pusertanut itsestään ulos.
Jep, tunteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä jatkuvaan valehteluun joten valehdelkaa nopeammin koska kansa alkaa heräämään valeisiinsa.
Kokoomuspoliitikot eivät itse ole oikeissa töissä olleet, mutta ovat muita niihin orjuuttamassa.
Jos se työnteko on niin auvoista, niin miksi he ovat itse sitä karttaneet koko ikänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 40% ihmiskunnasta on palkkatöissä. Loput ovat jonkin sortin yrittäjiä.
Vaan tällaisessa talousjärjestelmässä.
Varmaan on aika turhaa puuhastelua esittää asioita kysymyksen muodossa, jos heti perään latelee omasta mielestään hyvät vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä jatkuvaan valehteluun joten valehdelkaa nopeammin koska kansa alkaa heräämään valeisiinsa.
Meni sit tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni pitää virkistävänä sitä, että edes jokin puolue on kiinnostunut myös ihmisistä, jotka hoitavat asiansa kunnolla. Myös johdonmukainen Nato-kanta viehättää.
Kokoomushan haluaa leikata duunareilta.
Tää hallitus jättää talouden siihen tilaan että kaikilta on pakko leikata seuraavassa hallituksessa. Eli oikeasti seuraavan hallituksen leikkaukset on tämän hallituksen ansiota. Kuten muuten sipilänkin hallituksen leikkaukset oli kaikki sitä sotkua jonka vvm rinne kavereineen jätti perinnöksi seuraajilleen kun ei saanut itse tehtyä sitä mitä olisi pitänyt.
Tässä muuten on aina sama juttu, kysytään miksi kokoomusta muka äänestetään + iso läjä vasemmistovaleita leikkauksista yms. Sitten kun kerrotaan miten asiat oli oikeasti niin ketju katoaa koska vasemmisto tekee nykyään politiikkaa 100% valeilla.Kokoomus ei kuitenkaan leikkaa kehitysavusta Sitrasta tai muista eliitin himmeleistä.
Eikä yritystuista joita maksetaan enemmän kuin työttömyyskorvauksia. Petteri ei pysty sanomaan enää kahta lausetta ilman että toinen niistä on leikataan työttömiltä.
Työttömyyskassat ja Kela maksoivat vuonna 2020 työttömyysturvaa yhteensä 4 957 miljoonaa euroa.
yritystukea maksettiin 1 750 miljoonaa euroa vuonna 2020, mikä on 268 prosenttia enemmän kuin vuotta aiemmin.
lähde molemmille tilastokeskus. Näinhän se teillä kommunisteilla on. 5 miljardia on vähemmän kuin 1,7 miljardia. Ja vuosi 2020 oli todella poikkeuksellinen vuosi yritystukien näkökulmasta.
Äänestän kokoomusta ihan vain sen takia, että bussissa musiikkia popittavilta ääliöiltä ja muilta elämänkoululaisilta napsastaan tukirahoja pois.
Järkevyyteen, hyvään talouden hoitoon, turvallisuudesta huolehtimiseen, kaikista huolta pitämiseen.
Kaikille tasa-arvoiseen ihmisoikeuteen keskittymällä pysymällä kaukana intersektionaalisesta feminismistä, woketuksesta ja canceloinnista.
Kaikista puolueista löytyy näitä, mutta vasemmistossa kaikenlaiset rikokset painetaan todennäköisimmin villaisella, koska toveri.