Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vammaisten asumispalvelujen väärinkäytökset alkavat tulla julki nyt - "Nyt ollaan pohjalla"

Vierailija
30.04.2022 |

" Edes viranomaisten tehovalvonta ei ole lopettanut jatkuvia väärinkäytöksiä vammaosten asumispalveluja tarjoavassa Validiassa, sanovat Helsingin Sanomien haastattelemat asukkaat ja työntekijät". LÄHDE https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008727614.html

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanon et oma kokemuksen Validialta oli Kauhee, siis lähes joka vuorossa mentiin vajaa henk.kunnalla ( 25 asukasta ,3 eri siivessä )  !!!  ja niin kiire oli ettei mitään rajaa ja rapsalla ei vietetty ainuttakaa sekunttia ylimäär saati kahvilla taisyömässä HUOM jos sieläkää kauaa ennätti olla tai käydä lainkaan ..suihkupäivät 2 kert / viikko oli myös kaaottista kun 2 hoitsuu saatto olla kiinni suihku tiloissa , yleensä joku joutu suihkuttaa yksin ja nostettaessa ehken sai apua ,,,,en jaksanu sielä enää ja mun työpaikassa irtisanoutu lyhyen ajan sisällä 8-9 hoitsuu , mä mukaanlukien ...oon itekki ollu vanhusten hoitopuolella ja en voi sanoa todellakaan et sieläkää ei ois ollu aika usein kiire mut tää Validia huhh....ja hoito-ala hyvin monessa paikassa on huutava työvoimapula ja palkka surkee 

Vierailija
182/184 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, onko kokemuksia Validiasta työnantajana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerran kun mä mietin että voisin ehkä sittenkin palata takaisin hoitoalalle, jotain tällaista tulee silmien eteen. Valehtelematta. Ihan joka ainoa kerta. 

Mä lähdin alalta 6 vuotta sitten sen takia, kun työnteko oli samanlaista mistä tässä ketjussa kerrotaan. En enää psyykkisesti jaksanut, se oli hirveää. Eikä ole asiat näemmä parantuneet, tuskin edes säilyneet ennallaan vaan menneet entisestäkin pahempaan suuntaan. 

Millä hoitoalalla olit? Lapset, vammaiset, vanhukset?

Vierailija
184/184 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisia on helppo kohdella huonosti kun moni ei pysty puolustautumaan :( ihan kauheita juttuja tässäkin ketjussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme