Elämä ei oo tasapainossa.
Mitähän mä kertoisin. Sanotaa näin että vuosia ollut alamäkee hetken ylämäkee ja olen nyt siinä pisteessä että menee paremmin. Mutta tietyt asiat ei,mistähän alottaisin. Ensinnäki alle 40 v mies ja puuttuu elämä. Roikiun ihmisissä. Olen syrjäytynyt.. ei ystäviä ei kavereita.. koen tyhjää. Käyn vakituisesti töissä tehnyt yli vuoden. Ennen työtön.. velkaa kertynyt työttömänä meni myös kaverit. En ole hakenut kavereita. Masentunut.. mahaa ja ylipainoa.. jonkinlainen epävakaa persoona. Haluaisin kumppanin mutta en tässä pisteessä kelpaa.. kai oon jääny pohjalle.. talous ok iha hyvä palkka.. velkaa paljon... miten saada elämälle suuntaa?
Kommentit (187)
Niin Tai näin. Kuullostaa masennukselta, olisiko joku vertaistukiryhmä tms josta hakea lisää itsetuntoa. Naiset tykkää katsoa "ylöspäin", hakiessaan turvaa jne..Ei se oikein suju toisinpäin ja nyt kuullostaa kuin hakisit turvaa naisesta. Harrastus jossa tapaa ihmisiä ja unohtaa itsensä?
Tai lähin helluntaiseurakunta, siellä on paljon naimattomia naisia. Kuitenkin uskovan ja mukavan vain huolivat:). Eivät lähde lohduttajaksi , vaan tasavertaiseksi uskovaksi parisuhteeseen. Onko sinusta siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda ne deittiapit kun niissä pyörivät norminaiset, ei sinulla riitä rahkeet sellaisiin.
Sun pitäisi osallistua erityistarpeisten ja muulla tapaa haasteellisten deittailuohjelmaan, esimerkiksi Briteissä on pyörinyt The Undateables jo useamman tuotantokauden. Tai sitten alat käydä mt-kuntoutujien tapaamisissa ja kerhoissa, sieltä löydät itsesi kaltaisia naisihmisiä joiden kanssa olet samalla aaltopituudella.En unohda koska ei naiset kotia kävele. Vammainen mä en ole. Mutta en ymmärrä miten tää on näin vaikeeta!!
Toki voit jatkaa pään hakkaamista seinään vaikka vuositolkulla noitten deittisovellusten kanssa.
Miten sä olet noin kamala paskainen ihminen? Luuletko että naiset kotia kävelee???????
No niin, sieltähän se epävakaa ja tasapainoton Allu taas ilmaantui. Tällä kertaa päästiin vain ekalle sivulle asti. Ja vielä ihmettelet miksei naiset kiinnostu...
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti oot epävakaa persoonallisuus ja ripidtautuvaa tyyppiä niin toivon todella ettei kulaan nainen haksahda suhun. Et ole kumppaniksi kykenevä ja tuotat ympärillesi onnettomuutta, pilaat ihmisten elämiä. Sua ei voi rakastaa terveeksi mutta sä voit kyllä epävakailla muidenkin elämät heletiksi.
Hoida ensin itsesti kuntoon ja vasta sitten ala etsiä parisuhdetta.
En jaksa enää odottaa. Kaipaisin jo naista. Niin siksi etin naista.
Tuo ylempänä annettu neuvo harrastuksesta jossa voi unohtaa itsensä on tosi hyvä. Sitä Allu tarvitsee ja kipeästi. Antaisit pään tuulettua vanhoista tunkkaisista ajatusmalleista pois. Nyt kun koronarajoitukset alkavat olla historiaa niin lähde vaikka risteilylle jortsuilemaan ja pitämään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda ne deittiapit kun niissä pyörivät norminaiset, ei sinulla riitä rahkeet sellaisiin.
Sun pitäisi osallistua erityistarpeisten ja muulla tapaa haasteellisten deittailuohjelmaan, esimerkiksi Briteissä on pyörinyt The Undateables jo useamman tuotantokauden. Tai sitten alat käydä mt-kuntoutujien tapaamisissa ja kerhoissa, sieltä löydät itsesi kaltaisia naisihmisiä joiden kanssa olet samalla aaltopituudella.En unohda koska ei naiset kotia kävele. Vammainen mä en ole. Mutta en ymmärrä miten tää on näin vaikeeta!!
Toki voit jatkaa pään hakkaamista seinään vaikka vuositolkulla noitten deittisovellusten kanssa.
Miten sä olet noin kamala paskainen ihminen? Luuletko että naiset kotia kävelee???????
No niin, sieltähän se epävakaa ja tasapainoton Allu taas ilmaantui. Tällä kertaa päästiin vain ekalle sivulle asti. Ja vielä ihmettelet miksei naiset kiinnostu...
Hän itse haukkui minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti oot epävakaa persoonallisuus ja ripidtautuvaa tyyppiä niin toivon todella ettei kulaan nainen haksahda suhun. Et ole kumppaniksi kykenevä ja tuotat ympärillesi onnettomuutta, pilaat ihmisten elämiä. Sua ei voi rakastaa terveeksi mutta sä voit kyllä epävakailla muidenkin elämät heletiksi.
Hoida ensin itsesti kuntoon ja vasta sitten ala etsiä parisuhdetta.En jaksa enää odottaa. Kaipaisin jo naista. Niin siksi etin naista.
Yrität mennä nyt pahasti asioiden edelle. Marssijärjestys on se että 1)nuppi kuntoon, 2)naisystävän haku. Ei toisinpäin. Kuinka monta vuotta menee että tajuat näin simppelin tosiasian..??
Vierailija kirjoitti:
Tuo ylempänä annettu neuvo harrastuksesta jossa voi unohtaa itsensä on tosi hyvä. Sitä Allu tarvitsee ja kipeästi. Antaisit pään tuulettua vanhoista tunkkaisista ajatusmalleista pois. Nyt kun koronarajoitukset alkavat olla historiaa niin lähde vaikka risteilylle jortsuilemaan ja pitämään hauskaa.
En halua laivalle kännissä mennä. Pitäskö olla harrastus ei vain ole? Käyn salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida ensin itsesti kuntoon ja vasta sitten ala etsiä parisuhdetta.En jaksa enää odottaa. Kaipaisin jo naista. Niin siksi etin naista.
Yrität mennä nyt pahasti asioiden edelle. Marssijärjestys on se että 1)nuppi kuntoon, 2)naisystävän haku. Ei toisinpäin. Kuinka monta vuotta menee että tajuat näin simppelin tosiasian..??
No olin työtön rahaton alkoholisti peeaa. Miksi sain naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän itse haukkui minut.
Faktojen kertominen ei ole haukkumista. Et ole omien sanojesi mukaan saanut ainuttakaan yhteydenottoa Tinderissä yms. vaikka olet kirjautunut eri seuranhakusovelluksiin ja ollut niissä pitkään. Turha jatkaa siis pään lyömistä seinään. Etsi seurasi tosielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua laivalle kännissä mennä. Pitäskö olla harrastus ei vain ole? Käyn salilla.
Olen käynyt tosi usein Ruotsin-risteilyllä enkä ole ollut yhtään kertaa kännissä. Miksi sinunkaan pitäisi olla. Laivalla voi ja saa pitää hauskaa ilman alkoa.
Kuule Allu. Mä lupaan antaa sulle pillua, jos sinä lupaat lopettaa täällä palstalla ulinan.
Lähen kohta sinkkubileisiin katsomaan naista yksin. Eihän mulla kavereita ole.
Pakko yrittää ees.. töitä ja rahaa on.. jotain mun naamassa on vikaa ku en kelpaa ja oon pitkä ja rahaa on tosi hyvin nyt.
Emmä vaan tajua miten oon ilmaa naisille.. menee paremmin ku ennen.. hitto naiset on vaikeita
Nykyään kaikki vihaa mua. Tarvin apua.. mulla ei oo kavereita. Yksinäinen olo lähtee baariin
Emmä jaksa tätä elämää yksin. Haluisin parisuhteen.
Mun naamas ei oo mitää vikaa.komea mies ja pitkä. Rahaaki on.. hitto meen baaris juttelee naisille.
Hoida ensin itsesti kuntoon ja vasta sitten ala etsiä parisuhdetta.