George Michael - Careless Whisper. Tämäkö on eroottista naisten mielestä?
Kommentit (30)
Ikiklassikko. 1980- ja 90 luvuilla syntyi ja tehtiin monta sellaista biisiä, joita voi vieläkin kuunnella ja joiden tahdissa vaikka tanssia. Herättävät tunteita ja muistoja. Kestävät myös ajan kulumista. Joihinkin kappaleisiin ei kyllästy koskaan, nk. 2000- luvun jälkeen tehtyihin musajuttuihin, koska niitä tehtiin liukuhihnaperiaatteella, ovat samanlaisia ja ovat lähinnä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos tulevia radiobiisejä.
mark kirjoitti:
Nykyajan naiset tykkäävät naisellisista miehistä ja yrittävät itse olla miehekkäämpiä. Miehekäs mies uhkaisi heidän miehenä olemista joten tämä on heille turn off. He haluavat hinteliä feminiinisiä soijapoikia lastenhoitajiksi ja korostamaan heidän mieheyttään.
Ja kaikki, mistä naiset tykkäävät, mutta joka ei ole sinä, uhkaa sinun herkkää herkästi rikkoutuvaa maskuliinisuuttasi?
Kuuleppas nyt i diootti, naiset tykkäävät mistä tykkäävät. Harvat tykkäävät i diooteista, mutta heitäkin löytyy. Nyt ei kuitenkaan enää eletä luolamiesaikoja, ja miehen suoriutumista elämässä arvioidaankin sen mukaan, minkälainen hän on ja miten pärjää, ei sen mukaan, kuka mätkii nuijalla lujimpaa (=suurimmat dopingilla hankitut lihakset).
En ole katsonut videota. Biisin olen kuullut. Tosin luulin, että laulusa kerrotaan Charles-nimisestä miehestä, joka kuiskailee romanttisia rakkaudesta.
Biisi herkistää vieläkin. Siihen liittyy yksi mies ja discoilta 80-luvulla.
Järkyttävät tunteet ja ihana kappale.
Video on hauska 😉
Romanttinen video on Glenn Medeiroksen Nothing's gonna change my love for You.
mark kirjoitti:
Nykyajan naiset tykkäävät naisellisista miehistä ja yrittävät itse olla miehekkäämpiä. Miehekäs mies uhkaisi heidän miehenä olemista joten tämä on heille turn off. He haluavat hinteliä feminiinisiä soijapoikia lastenhoitajiksi ja korostamaan heidän mieheyttään.
Ei, en yritä olla miehekkäämpi. Minun kohdallani kysymys on ihan vain traumoista. Laiha mies on kätevä, koska jos hän äityy psyykkisesti tai fyysisesti väkivaltaiseksi, hänet voi nostaa ulos ovesta. Itseään isompaa miestä vastaan ei ole mitään mahdollisuuksia. En ole koskaan tykännyt pitkistä laatikkoleuoista. Luulisi sen olen hyvä juttu palstamarinasta päätellen :D
Hyvä isä hoitamassa omaa lastaan on miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut videota. Biisin olen kuullut. Tosin luulin, että laulusa kerrotaan Charles-nimisestä miehestä, joka kuiskailee romanttisia rakkaudesta.
Ihana hassu sinä.
mark kirjoitti:
Takaisin ylikselle.
Mikä näissä siirappilaulajissa oikein vetoaa naisiin? Mikä on heidän salaisuutensa?