George Michael - Careless Whisper. Tämäkö on eroottista naisten mielestä?
Kommentit (30)
MItäköhän sinä juttelet? Hänhän oli homo.
On se minunkin mielestäni eroottista, ja olen mies. Helevetin kova biisi!
Vierailija kirjoitti:
Eikö homo tai homon esittämä kappale voi olla eroottinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö homo tai homon esittämä kappale voi olla eroottinen?
Ei
En tiedä, mutta George Michael veti Queenin Somebody to Loven aika tosi hyvin.
Ah, ihana biisi.
Mun kissakin tykkäsi tästä ysärillä. Hinkkasi itseään radioon, kun tämä tuli. ;)
Siis radiossa sanottiin, että GM teki tuon biisin 17-vuotiaana. Voiko pitää paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta George Michael veti Queenin Somebody to Loven aika tosi hyvin.
On hieno veto. Tais Queenin äijätkin sanoa, ettei tarvinnut soittamisessa muuttaa juuri mitään Michaelin kanssa, verrattuna muihin artisteihin tuossa Freddien muistokonsertissa.
Turha tyyppi oli George Michael. Keskinkertaisuus joka lähtöön. Sekoili kamapäissään ja homosteli julkisesti.
Biisihän on aivan upea. Myös Geroge Michael laulajana/esiintyjänä oli upea, mahtava. Ja onhan hän aivan käsittämättömän KAUNIS noissa 80-luvun kuvissa ja videoissa. Hyvä laulaja, vahva ääni, laaja ääniala. Hukkasi kuitenkin itsensä, ilmeisesti. Oliko liikaa paineita, kun menestys oli niin valtavaa? Käsittääkseni aika laajasti haaveiltiin, että GM olisi lähtenyt Queeniin, koska se yhdistelmä vaan oli nin täydellinen. En tiedä, miksi se ei sitten toteutunut, oliko kyseessä liian isot egot vai ennaltasovitut sitoumukset? Joka tapauksessa uskon, että siitä olisi tullut jotain upeaa.
Mutta tuo video on perus 80-luvun kökköä, sillä ei ole mitään tekemistä eroottisuuden kanssa. Se on tehty Miami Vice-tyyliin, joka vanheni jo ennenkuin 80-luku vaihtui 90-luvuksi. Ilman videota, kuunneltuna, niin kyllähän tuo pistää kylmät väreet menemään pitkin selkärankaa - mutta ei eroottisella tavalla, tuohan kertoo pettämisestä ja katumisesta. Mitä eroottista siinä on?
George Michael oli teinitytön mielestä tosi kuuma ja seksikäs, mutta näin keski-ikäisenä näen äärettömän kauniin, herkän, ja niin herkästi rikkoutuvan ihmisen, kuin olisi ohuesta puhalletusta lasista tehty (ja sit kun kattoo vaikka Wake me up (before you go go) niin siinä onkin ihan eri fiilis). Mutta minä kai olen liian vanha tylsimys, kun olen alkanut arvioimaan esiintyviä taitelijoita (muusikot, näyttelijät, laulajat, tanssijat...) ihan myös heidän tekemistensä ja osaamisensa kautta, enkä enää pelkästään ulkoisten avujen kautta. Tottakai vaikuttaa mielipiteeseen se, että onko edessä Meatloaf vai George Michael.
Ostin saksofonin ihan tuon biisin takia ja opettelin ekana soittamaan tuon intron.
Olihan George Michael herkkä ja upea. Eroottisesta en sano mitään. Enemmän sellaista hienostunutta sielun erotiikkaa ja syvyyttä, ei lihallista.
Oih, nuoruuteni teemalaulu, joka vieläkin aiheuttaa kylmiä väreitä. Nuoruus, discon hitaat, onneton rakkaus💔🔥 Georgesta en ikinä välittänyt muuta kuin hyvänä laulajana, mutta biisi on mielestäni kyllä eroottinenkin kaiken muun lisäksi. Ja video ihana.
Samanlainen kampaus kuin Prinsessa Dianalla.