Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi olet passiivis-agressiivinen flirtille?

Vierailija
29.04.2022 |

Mies kuitenkin laittaa itsensä ja oman itseluottamuksen 101% peliin, niin on vähän epäreilua jos vastaanotto on sitä luokkaa kuin tuntisi olevansa joku kovakin ahdistelija. Jos naiset viitsisivät tutustua paremmin niin huomaisivat, että jokaisessa miehessä on jotain hyvää, tutustumisen arvoista. Minä esimerkiksi olen hyvä rumpali.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian ystävällinen, niin sana ei ei tunnu menevän ensimmäisestä kerrasta kaaliin. En tahdo sinnikkäitä roikkujia päiviini, vaan miehiä, jotka kunnioittavat naisen sanaa kerrasta. Tiedän itse miestä paremmin millainen minua kiinnostaa.

Vierailija
2/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallakin monesti todettu: koska naisena ei voi tietää oletko se kiva kaveri vai joku sekopää joka ottaa ystävällisen hymyilyn vihreänä valona ahdisteluun ja kimppuun käymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että voisin olla sinusta kiinnostunut?

Vierailija
4/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun rumpujen paukuttaminen siis antaa mulle? Paitsi migreenin?

Vierailija
5/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtin tulee olla laadukasta ja sellaiselta ihmiseltä, että tietää tämän olevan terve.

Vierailija
6/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että rumpali. Sitten varmaan löydät niitä rummutettavia keikoilta ihan yllin kyllin.

Vierailija
7/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska hämmentävän iso osa miehistä on sekopää-ahdistelijoita joille hymy on lupa käydä suoraan iholle, eikä voi mistään tietää kuka on semmoinen. Suurin osa niistä naisista joille ylipäätään joku flirttailee on kohdannut useampiakin tämmöisiä. Siksi ja vain siksi. Syytä siis mulkvistimiehiä.

Vierailija
8/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kyllä kiva tutustua miehiinkin, ihan kaverimielessä. Jos ole normaalin ystävällinen ja yritän tutustua, niin se otetaan parittelukutsuna.

Kuinka sä sit lähestyt naisia ja yrität tutustua?

Musta tää sun loppukaneetti oli jotenkin äärimmäisen herttainen 😁

Vierailija
9/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian tosissaan jonkun flirtin kanssa

Vierailija
10/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu flirtistä. Jos siitä tulee ahdistava olo niin en lähde mukaan. Jos taas se on sopivan leikkisää ja turvallisen tuntuista niin mikä jottei.

Vierailija
11/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun ei kannattaisi antaa itsestäsi niin paljon? Siis muutenkaan.. älä koskaan näytä itsestäsi kuin max 80 % vaikka panostaisitkin kovaa.

Vierailija
12/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap haluaa flirttailla randomisti kenelle tahansa naiselle. Kaikki naiset eivät kuitenkaan halua, että kuka tahansa random mies flirttailee heille. Ne naiset ketkä etsivät parhaillaan partneria, mieluummin menevät deittisovelluksiin ja valikoivat sieltä sopivat ehdokkaat, joiden kanssa ehkä päätyvät treffeille. Ja kun on tutustuttu paremmin, ehkä sen jälkeen flirttailukin tulee kysymykseen.

Vierailija
13/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstallakin monesti todettu: koska naisena ei voi tietää oletko se kiva kaveri vai joku sekopää joka ottaa ystävällisen hymyilyn vihreänä valona ahdisteluun ja kimppuun käymiseen.

Komppaan! Itsellänikin nuorena käynyt tätä, että kun käyttäydyt ystävällisesti ja kohteliaasti kanssaihmisiäsi kohtaan (koska on kasvatettu niin, että kanssaihmisiä kohtaan käyttäydytään ystävällisesti ja kohteliaasti), niin se on joillekin tampioille merkki siitä, että haluat seksiä/lähempää kanssakäymistä heidän kanssaan. Ja sitten kun et siihen suostu, aloittaa tämä tampio "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa" -märinän. Juuei. Ja ihan kantasuomalaisia ovat nämä tampiot olleet, kun joku sitä kuitenkin kysyy.

Vierailija
14/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi ja hänen turvallisuus ja rauhallinen arki on minun prioriteettini. Mies on aina mahdollinen uhka.

Vierailija
15/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tehtäväni tässä maailmassa ei ole ottaa vastaan miesten flirttailua vain siksi, että miehille ei tulisi paha mieli.

Vierailija
16/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaaminen on vähän kuin laulamista; toisilla se käy lähes luonnostaan, mutta jonkin verran pystyy myös kuka tahansa opettelemaan tekniikkoja. Laulusta kuulee jos yrittää liikaa tai yrittää matkia jotakin toista laulajaa.

Vierailija
17/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolen miljoonan omaisuus, toki voit kaivata enemmän niin ymmärrän.

Vierailija
18/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan usko, mutta se ei nosta kiinnostusta sinuun yhtään. Tulen toimeen oikein mukavasti omillani. -eri

Vierailija
19/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhtaudun negatiivisesti flirttiin, se tarkoittaa ettei flirtti tältä ihmiseltä ole toivottua. En flirttaile ihmiselle josta en ole millään tasolla kiinnostunut, sillä tällöin hän kuitenkin alkaa kuvittelemaan että olisi mahdollisuuksia. En halua antaa virheellistä informaatiota.

Vierailija
20/35 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on tosi köyhä jos sillä ei ole muuta kuin rahaa.