Ihansama vaikka kuolisin pois
Oon niin kyllästyny tähän et en jaksa.enää.Olis helpotus päästä pois.
Kommentit (10)
Saisvat nää mun kiusaajat nauraa et se kehitysvammanen kuoli. Olis mulle vaan helpompi ku ei mul oo tääl enää mahdollisuuksia.
Etkö halua kostaa ja näyttää henkilöille, jotka sinulle väärin tekivät kuinka vahva olet?
Haluatko todellakin antaa heille egon pönkityksen ja auktorisuuden tunteen, kun tietävät, kuinka paljon valtaa heillä on ollut?
Älkää kuitenkaan. Keskisormet pystyyn ja ihan vaan niiden kiusaksi jäätte tänne, veronmaksajien, kiusaajien, ääliöiden, mulkkujen, ihan vaan koska te olette vähintään yhtä arvokkaita. Ehkä jopa arvokkaampia ja tärkeämpiä. Mikä niistä kiusaajista muka tekee parempia ihmisiä? Se että he voivat kiusata?
Älkää antako periksi. Älkää ikinä antako periksi!
Vierailija kirjoitti:
Älkää kuitenkaan. Keskisormet pystyyn ja ihan vaan niiden kiusaksi jäätte tänne, veronmaksajien, kiusaajien, ääliöiden, mulkkujen, ihan vaan koska te olette vähintään yhtä arvokkaita. Ehkä jopa arvokkaampia ja tärkeämpiä. Mikä niistä kiusaajista muka tekee parempia ihmisiä? Se että he voivat kiusata?
Älkää antako periksi. Älkää ikinä antako periksi!
Minä ainakin olen antanut - paljon helpompaa näin. Lopulta kaikki kuollaan kuitenkin.
Hae kaupasta herkkuja, omena limsaa, sipsukkaa ja karkkia ja kato netflixiä ja yritä nauttia ajatuksesta että kohta on taas hetken aikaa kesä
Itsekin mietin vähän samaa. Tekisi mieli olla olematta.