Nainen, miksi olet passiivis-agressiivinen flirtille?
Mies kuitenkin laittaa itsensä ja oman itseluottamuksen 101% peliin, niin on vähän epäreilua jos vastaanotto on sitä luokkaa kuin tuntisi olevansa joku kovakin ahdistelija. Jos naiset viitsisivät tutustua paremmin niin huomaisivat, että jokaisessa miehessä on jotain hyvää, tutustumisen arvoista. Minä esimerkiksi olen hyvä rumpali.
Kommentit (35)
Koska jos sattuisi vahingossakin hymyilemään, mies ottaa sen signaalina käydä kimppuun kuin sika limppuun. Eli parempi olla naama norsunvidulalla jos ei halua että mies käy käsiksi ja väitä että ihan sitä oikein pyydettiin.
1. Sitä flirttiä tulee jatkuvalla syötöllä.
2. Flirttailijoilta yleensä puuttuu täysin tilannetaju. Esim. lähestyvät kun naisella on selvästi kiire jonnekin, nainen on töissä ja haluaisi vain keskittyä siihen (ei hänelle flirtistä palkkaa makseta), nainen on valtasuhteiden takia heikossa asemassa esim. työntekijänä kun pomo ahdistelee tai asiakaspalvelijana kun asiakas ahdistelee eikä täten pääse tilannetta pakoon niin halutessaan, tai ympäristö muutoin tekee lähestymisestä potentiaalisesti uhkaavan esim. syrjäinen sijainti tai pimeän aikaan.
3. Lähestyjät eivät aina hyväksy Ei vastausta, vaan alkavat vonkaamaan, seuraamaan, haukkumaan, uhkailemaan ja pahimmassa tapauksessa käyvät kimppuun.
Tervetuloa naisten todellisuuteen. Sitä mitä sinun ei ole koskaan tarvinnut edes pohtia.
Jos miehet haluaa kokea miltä naisista tuntuu niin vetäkää mekko päälle, tekoripset silmään, peruukki päähän ja lähtekää kartsalle, baariin, perjantai iltana assalle yms.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska hämmentävän iso osa miehistä on sekopää-ahdistelijoita joille hymy on lupa käydä suoraan iholle, eikä voi mistään tietää kuka on semmoinen. Suurin osa niistä naisista joille ylipäätään joku flirttailee on kohdannut useampiakin tämmöisiä. Siksi ja vain siksi. Syytä siis mulkvistimiehiä.
Pahimmille tapauksille ei tarvi edes hymyillä, pelkkä nopea katse riittää.
Vierailija kirjoitti:
1. Sitä flirttiä tulee jatkuvalla syötöllä.
2. Flirttailijoilta yleensä puuttuu täysin tilannetaju. Esim. lähestyvät kun naisella on selvästi kiire jonnekin, nainen on töissä ja haluaisi vain keskittyä siihen (ei hänelle flirtistä palkkaa makseta), nainen on valtasuhteiden takia heikossa asemassa esim. työntekijänä kun pomo ahdistelee tai asiakaspalvelijana kun asiakas ahdistelee eikä täten pääse tilannetta pakoon niin halutessaan, tai ympäristö muutoin tekee lähestymisestä potentiaalisesti uhkaavan esim. syrjäinen sijainti tai pimeän aikaan.
3. Lähestyjät eivät aina hyväksy Ei vastausta, vaan alkavat vonkaamaan, seuraamaan, haukkumaan, uhkailemaan ja pahimmassa tapauksessa käyvät kimppuun.
Tervetuloa naisten todellisuuteen. Sitä mitä sinun ei ole koskaan tarvinnut edes pohtia.
Tämä. Miksi niin monen miehen flirttailutaidot ovat alkeelliset kuin ameeballa.
Tässä erinomainen esimerkki miksi: yli 15 vuotta sitten teininä juttelin mukavia jonkun pojan kanssa Irc-galleriassa. Hän kinusi tapaamista, mutta ei kiinnostanut, joten kieltäydyin kohteliaasti. Silti kuvieni kommentointi jatkui, mutta ujona teininä yritin vastata lyhyesti mutta silti ystävällisesti. Kerran sain viestin, jossa mies ilmoitti, että mitä jos nyt vaan tavattaisi, hän pääsisi luokseni bussilla 20 minuutissa. Todella ahdistuneena kysyin, että mistä ihmeestä hän tietää missä asun! Oli kuulemma sattumalta nähnyt minut läheisessä ostoskeskuksessa ja seurannut minua kotiin yhtenä päivänä. En sen jälkeen koskaan enää puhunut tälle pojalle. Viikko sitten sain Facebookissa viestin tuntemattomalta mieheltä. Nimi ei sanonut minulle mitään. Kun en vastannut, mies lähetti toisen viestipyynnön: Et ehkä muista minua teinivuosilta, koska emme koskaan tavanneet tai kertoneet oikeita nimiämme, mutta olen se ja se." Kyseessä oli tuo nuoruuden stalkkeri, joka jostain oli saanut selville sukunimeni (luultavasti jo teininä kotiovestani), muistanut sen kaikki nämä vuodet, löytänyt minut Facebookista, jossa olen uudella nimellä ja en todellakaan tunnistettavissa profiilikuvasta. Jos on liian kiltti sellaiselle, joka ei kiinnosta, niin pahimmassa tapauksessa saat vuosikausiksi ahdistavan stalkkerin.
Mies! Miksi olet passiivis-aggressiivinen naisten oikeuksille?
Miksi ei saisi olla jos joku tulee flirttailemaan ja itseä vaan ottaa päähän koko homma? Ihan yhtä passiivis-agressiivinen olen puhelinmyyjille, feissareille ja muille iholle tunkeville hölisijöille jotka eivät kiinnosta.
Juuh... eli siinäkin huomaa että jos on rumpali, vaikka hyväkin, ei naiset kiinnostu. Pitäisi olla se lead vocal tai ainakin soolokitaristi. Sen verran huomannut että myöskään intiimiluonteisia kohteliaisuuksia, tyyliin "nice tits tmv.." ei kannata turhaan lausua, koska naiset ei niitä koskaan opi arvostamaan... Jotkuthan kilahtaa jo pelkistä hymiöistä.
Tutustuminen vie aikaa. Usein flirttaajan motiivina on jotenkin hyväksikäyttää huomion kohdetta. Haluaa saada häneltä jotain.
Minua ei kiinnosta, että olet hyvä rumpali. Minulla on kotona hyvä taidehistorioitsija.
En ole kiinnostunut kadulla vastaan tulevista hyvistä rumpaleista myöskään kaverimielessä. En ylipäätään ole kadulla naimatoimiston esittelykappaleena, vaan matkalla paikasta a paikkaan b. Älä siis lähesty. Kiitos!
Et sä kenenkään terveyttä ensinäkemältä tiedä. Yliarvioit ihmistuntemuksesi ;)