Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex raivostui meidän lomamatkasta

Vierailija
29.04.2022 |

Viikon on nyt raivoaminen ja viesteillä pommitus jatkunut. Emme edes tiedä mistä nainen sai aiheesta tietää. Kai meillä nyt Herran Jumala on oikeus viettää viikko kesälomasta ulkomailla? Vetoaa nyt siihen, että jos hänelle sattuu meidän loman aikana jotain, niin kuka ottaa vastuun lapsista.

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama. Mies ilmoitti eksälleen 1,5 kk ennemmin, että olemme reissussa silloin. Eksä laittoi miehelle viestin, että mies jättää lapset heitteille, jos ei hae niitä sovittuna aikana. Jos mies ei tule hakemaan, sossut kuulemma tuo lapset meille..

Sittemmin eksä on kieltänyt lapsia näkemästä isäänsä. Rahaa ovat vailla sekä lapset että eksä, harva se viikko tulee rahankerjäämisviestejä, ja jos miehellä ei ole rahaa laittaa mopoihin yms, niin alkaa vittuilu, että kyllä lapset tietää, kuinka mies käyttää rahaa, joten sitä rahaa miehellä on.

Hullu ämmä.

Vierailija
22/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset?Kauanko tuollaista pitää kestää? Mutta siis ei tosiaan kuulu exälle mitenkään, varsinkaan jos ei ole lapsiviikko. 

15 ja 12v lapset, eli jokunen vuosi tässä vielä kestettävä. Ja ei ole lapsiviikko. Valittiin juuri tämä viikko lomalle siksi, ettei mitään ongelmia tulisi. Ap

Lasten ei tarvitse tietää missä heidän isä menee? Kyllä minä haluan, että lapseni on siitä tietoisia ja kenen puoleen he voi tarvittaessa kääntyä. Siksi laitan lasteni äidilleKIN viestin. En ymmärrä mikä motiivi teillä oli se salata, kun se kuitenkin esille tulee. Ehkä parempi kommunikointi tekisi tilanteessa teillekin helpompaa?
T. Ex-mies

Jossain kohtaa vois olla parempi, ettei sen exän korviin kaikki kantautuis ja tarvittaessa ei sitten lastenkaan, jos se sen vaatii. Tahallista kiusantekoahan tuo on tämän lasten äidin puolelta. 

Tunnet hänet hyvinkin? Täällä on tarina nyt esitettynä yhden osapuolen lasien läpi katsottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun mieheni eksä. Tekee kiusaa niin paljon kuin ikinä keksii. Meillä syödään väärään aikaan vääränlaista ruokaa yms. Puuttuu joka ikiseen asiaan. Ilmeisesti tenttaa lapsia ihan kaikesta, mitä on tehty. Ennen koronaa tilattiin yhteinen lomamatka koko porukalle ja asia sovittiin moneen kertaan eksän kanssa, mutta siitä huolimatta tämä eksä päätti ottaa oman lomansa samaan aikaan meidän matkan kanssa, joten lapset eivät päässeet mukaan. Miten jotkut jaksavat ja viitsivät?!

Ilmeisen hyvin jotkut jaksavat ja viitsivät 😅 Meillä on käynyt kahdesti niin, että ollaan oltu lähdössä koko porukalla pohjoiseen ja lasten äiti on ilmoittanut paria tuntia ennen lasten hakua, että ovat sairaana, eivätkä voi matkustaa. Tekee siis kiusaa ennen kaikkea omille lapsilleen. Ap

Tää on hyvin tuttua, mutta joka kerta yhtä surullista. Ilmeinen katkeruushan noissa paistaa. Nää katkerat exät rauhoittuu joskus ajan kanssa, meillä taisi mennä joku 6 vuotta siihen pisteeseen. Toivottavasti teilläkin helpottaa. Ja lomallehan lähdette ehdottomasti! Se ei ole exälle kuuluva asia millään tavalla. 

Huoh! Meillä on miehen erosta kulunut 27 vuotta ja me olemme olleet yhdessä 24 vuotta ja meillä on jo aikuiset lapsetkin. Silti miehen exän kauna sen kuin jatkuu ja hän tekee edelleen kiusaa. Kiusanteon teho tosin väheni liki 100 % sinä päivänä, kun heidän yhteisten lastensa nuorin tuli täysi-ikäiseksi. Mutta heidän yhteisten lastensa lasten juhlat ovat hänelle aina paikka osoittaa mieltään. Muutama vuosi sitten hän kävi kotimme pihalla loma-aikaan riehumassa. Tulo jäi etupihaa kuvaavaan valvontakameraan, mutta kummasti oli ilkivaltaa tehty ympäri pihaa. Myönnyin vastentahtoisesti siihen, että mies soitti ja kertoi kamerasta ja lupasi, että seuraavalla kerralla tulee rikosilmoitus. Jos olisi minusta riippunut yksin, rikosilmoitus olisi tehty heti. Olen ollut niin kypsä tuohon ihmiseen jo pitkään. Mies vain totesi, että ymmärrät varmaan, miksi ero aikoinaan tuli. 

Vierailija
24/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset?Kauanko tuollaista pitää kestää? Mutta siis ei tosiaan kuulu exälle mitenkään, varsinkaan jos ei ole lapsiviikko. 

15 ja 12v lapset, eli jokunen vuosi tässä vielä kestettävä. Ja ei ole lapsiviikko. Valittiin juuri tämä viikko lomalle siksi, ettei mitään ongelmia tulisi. Ap

Lasten ei tarvitse tietää missä heidän isä menee? Kyllä minä haluan, että lapseni on siitä tietoisia ja kenen puoleen he voi tarvittaessa kääntyä. Siksi laitan lasteni äidilleKIN viestin. En ymmärrä mikä motiivi teillä oli se salata, kun se kuitenkin esille tulee. Ehkä parempi kommunikointi tekisi tilanteessa teillekin helpompaa?
T. Ex-mies

Lapset olisivat asiasta saaneet tietää tänään kun tänne tulevat. Emme pitäneet tarpeellisena asiasta tiedottaa kuukausia etukäteen. Ap

Vierailija
25/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun mieheni eksä. Tekee kiusaa niin paljon kuin ikinä keksii. Meillä syödään väärään aikaan vääränlaista ruokaa yms. Puuttuu joka ikiseen asiaan. Ilmeisesti tenttaa lapsia ihan kaikesta, mitä on tehty. Ennen koronaa tilattiin yhteinen lomamatka koko porukalle ja asia sovittiin moneen kertaan eksän kanssa, mutta siitä huolimatta tämä eksä päätti ottaa oman lomansa samaan aikaan meidän matkan kanssa, joten lapset eivät päässeet mukaan. Miten jotkut jaksavat ja viitsivät?!

Ilmeisen hyvin jotkut jaksavat ja viitsivät 😅 Meillä on käynyt kahdesti niin, että ollaan oltu lähdössä koko porukalla pohjoiseen ja lasten äiti on ilmoittanut paria tuntia ennen lasten hakua, että ovat sairaana, eivätkä voi matkustaa. Tekee siis kiusaa ennen kaikkea omille lapsilleen. Ap

Hih hih
Eihän ne lapset mitenkään voi olla oikeasti sairaita, eihän?

Oman kertomansa mukaan lapset ovat olleet terveenä tuolloin. Eikä sairaus ole estänyt lapsia meille tulemasta jos lasten äidillä on ollut sovittua menoa. Kuten vaikka matka. Ap

Vierailija
26/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ymmärtävät lopettaa tuon kontrolloinnin kun suhde loppuu, mutta joillekin se jää elinikäiseksi.

Vierailija
27/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama. Mies ilmoitti eksälleen 1,5 kk ennemmin, että olemme reissussa silloin. Eksä laittoi miehelle viestin, että mies jättää lapset heitteille, jos ei hae niitä sovittuna aikana. Jos mies ei tule hakemaan, sossut kuulemma tuo lapset meille..
Sittemmin eksä on kieltänyt lapsia näkemästä isäänsä. Rahaa ovat vailla sekä lapset että eksä, harva se viikko tulee rahankerjäämisviestejä, ja jos miehellä ei ole rahaa laittaa mopoihin yms, niin alkaa vittuilu, että kyllä lapset tietää, kuinka mies käyttää rahaa, joten sitä rahaa miehellä on.
Hullu ämmä.

Meillä myös nämä raha-asiat ovat nostaneet tunteita pintaan. Mies maksaa lapsista laskureiden mukaista elatusmaksua, suurimman osan harrastuksista, ostamme heille vaatteita, tarjoaisimme matkoja ellei lasten äiti lasten osallistumista eväisi, ostamme vaatteita yms. Mutta mikään määrä rahaa ei riitä. Ap

Vierailija
28/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset ymmärtävät lopettaa tuon kontrolloinnin kun suhde loppuu, mutta joillekin se jää elinikäiseksi.

Niinpä. Kontrollointi, kontrollointiyritykset, uteliaisuus, tirkistely, stalkkaaminen, kiusanteko, ilkivalta, kiristys, mustamaalaaminen, uhittelu ... on koettu. 

Vierailija
29/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä soitteli mulle lukuisia kertoja pääsiäisenä, kun olin nykyiseni kanssa Keski-Euroopassa. Liittyen asioihin, joihin tosiaan en voi tuhannen kilometrin päästä vaikuttaa, eikä mikään lasten akuutti asia. Ai että odotan, että lasten isä löytäisi jonkun uuden eikä olisi enää aikaa ja mielenkiintoa sorkkia minun elämääni.

Vierailija
30/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös nämä raha-asiat ovat nostaneet tunteita pintaan. Mies maksaa lapsista laskureiden mukaista elatusmaksua, suurimman osan harrastuksista, ostamme heille vaatteita, tarjoaisimme matkoja ellei lasten äiti lasten osallistumista eväisi, ostamme vaatteita yms. Mutta mikään määrä rahaa ei riitä. Ap[/quote]

Meillä oli aivan sama kuvio, mies maksoi suuret elatusmaksut, harrastukset ym. Ja ex vaan halusi lisää. Kävi monta kertaa mökillä riehumassa ja meidän yhteiseen kotiin tuli, kun lapsi oli jättänyt ulko-oven auki. 

Jaksoin katsoa tätä hulluutta 5 vuotta, sitten riitti. Ymmärrän hyvin kun puhutaan että uusioperhekuvio ei ihan aina toimi.

Vierailija
31/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kontrollointi, kontrollointiyritykset, uteliaisuus, tirkistely, stalkkaaminen, kiusanteko, ilkivalta, kiristys, mustamaalaaminen, uhittelu ... on koettu. 

Meillä myös nämä. Nainen on soitellut miehelle, miehen kavereille ja sukulaisille ja keksinyt mitä sairaampia valheita. Lapsille mustamaalaa sekä minua, että heidän isäänsä. He olivat eronneet 2 vuotta ennen kuin olen tullut kuvioihin, joten en mitenkään osannut odottaa tällaista kohtelua. Pahinta oli, kun sain keskenmenon ja lasten äiti iloitsi tästä. Ap

Vierailija
32/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten isä soitteli mulle lukuisia kertoja pääsiäisenä, kun olin nykyiseni kanssa Keski-Euroopassa. Liittyen asioihin, joihin tosiaan en voi tuhannen kilometrin päästä vaikuttaa, eikä mikään lasten akuutti asia. Ai että odotan, että lasten isä löytäisi jonkun uuden eikä olisi enää aikaa ja mielenkiintoa sorkkia minun elämääni.

Et kai vastannut (ainakaan ekan puhelun jälkeen)? Selkärankaa pitää olla!

Vierailija
33/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös nämä. Nainen on soitellut miehelle, miehen kavereille ja sukulaisille ja keksinyt mitä sairaampia valheita. Lapsille mustamaalaa sekä minua, että heidän isäänsä. He olivat eronneet 2 vuotta ennen kuin olen tullut kuvioihin, joten en mitenkään osannut odottaa tällaista kohtelua. Pahinta oli, kun sain keskenmenon ja lasten äiti iloitsi tästä. Ap

Ikävää, mutta miten ex sai tietää raskaudesta ja keskenmenosta? Entä miten iloitseminen kantautui korviisi? Kyllä teidänkin pitää oppia olemaan hiljaa asioistanne, ja toisaalta aika tollo mies/lapsi saa olla, jos juoruaa eteenpäin, että exä ilkkuu nyt sinulle.

Vierailija
34/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä melkein sama. Tosin miehen eksä piti kahta miestä yhtä aikaa, ennen kuin mies tajusi missä mennään. Ero tapahtui useita vuosia ennen kuin minä tulin kuvioihin, mutta tämä hullu vaan jatkaa edelleen mieheni kiusaamista. 

Vierailija
35/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu ämmä.

Meillä myös nämä raha-asiat ovat nostaneet tunteita pintaan. Mies maksaa lapsista laskureiden mukaista elatusmaksua, suurimman osan harrastuksista, ostamme heille vaatteita, tarjoaisimme matkoja ellei lasten äiti lasten osallistumista eväisi, ostamme vaatteita yms. Mutta mikään määrä rahaa ei riitä. Ap

Tämä. Kustannuksista on meilläkin huolehdittu yli lakisääteisten vaatimusten harrastusten, urheiluvälineiden, matkailun, vaatteiden ja mielitekojen osalta, mutta rahanruinaaminen ei koskaan lopu. Jossain vaiheessa eksä oli heittänyt ostamiani vaatteita roskiin, vaikka ne oli ostettu yhdessä lapsen kanssa. Miehen ostama potkulauta oli myyty, vaikka lapsi oli vastustanut. Nämä on sellaisia asioita, ettei niihin keksi muuta syytä kuin ilkeyden. 

Vierailija
36/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, mutta miten ex sai tietää raskaudesta ja keskenmenosta? Entä miten iloitseminen kantautui korviisi? Kyllä teidänkin pitää oppia olemaan hiljaa asioistanne, ja toisaalta aika tollo mies/lapsi saa olla, jos juoruaa eteenpäin, että exä ilkkuu nyt sinulle.

Raskaus meni kesken myöhäisillä viikoilla. Olin ennen keskenmenoa viikkoja sairauslomalla töistä ja toki lapset tiesivät. Tämä ex lähetti onnittelut suoraan minulle viestillä. Tämän jälkeen estin hänet. Lapset myös olivat silloin pienempiä joten juttuja myös heidän mukanaan kulkeutui. Ap

Vierailija
37/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki miksi uusperheet ovat syntiä. Hyi helvetti.

Vierailija
38/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu ämmä.

Tämä. Kustannuksista on meilläkin huolehdittu yli lakisääteisten vaatimusten harrastusten, urheiluvälineiden, matkailun, vaatteiden ja mielitekojen osalta, mutta rahanruinaaminen ei koskaan lopu. Jossain vaiheessa eksä oli heittänyt ostamiani vaatteita roskiin, vaikka ne oli ostettu yhdessä lapsen kanssa. Miehen ostama potkulauta oli myyty, vaikka lapsi oli vastustanut. Nämä on sellaisia asioita, ettei niihin keksi muuta syytä kuin ilkeyden. 

Meillä myös tämä. Vaatteita katoaa mystisesti. Ilkeyttä ja sairautta. Ap

Vierailija
39/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malliesimerkki miksi uusperheet ovat syntiä. Hyi helvetti.

Uusperheetkö ovat syyllisiä siihen, että exät syyllistyvät ilkeyksiin ja jopa rikoksiin?

Vierailija
40/154 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö taas. Ei raivonnut kuin korkeintaan omissa fantasioissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi