Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1388)

Vierailija
161/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, kun ensimmäistä kertaa kirjoitin vauva-palstalle.

Vierailija
162/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että katuisin varmaan paljon enemmän asioita, jos tavoittelisin koko ajan jotain isoja asioita. Rakentaisin taloa, perustaisin perhettä, vaihtaisin työpaikkaa jne. Ihan varmasti elämä olisi raskaampaa.

Sen sijaan olen pitänyt elämän perusasiat stabiilina (puoliso, asunto, työpaikka) ja keskittynyt nauttimaan siitä, että voi mennä, tehdä, nähdä ja kokea. Sitä harvemmin katuu. Sen sijaan työpaikkoja, uusia kumppaneita, uusia työapikkoja ja uusia asuntoja olisi voinut katua ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen hyväpalkkaisessa työssä uralla, joka ei kiinnosta pätkän vertaa. Kadun siis ehkä sitä, että en ikinä löytänyt itsestäni sisäistä paloa mihinkään. Ehkä sitä ei ikinä ollutkaan, tai ympäristö sammutti sen.

Tässä se tärkein tulikin, aloitus ja tämä. Kumpa jokaiselle nuorelle saisi nämä kaksi asiaa kaaliin. Olen kiitollinen vanhemmilleni siitä, että kannustivat sekä oman alan löytämiseen, että opiskeluun. Se, että tekee itselle merkityksellistä ja itseä kiinnostaa työtä, on tärkeintä. Oli sitten mikä koulutustaso tahansa.

KuMpa suomalaiset oppisivat kirjoittamaan, taitaa olla enääN turha toivo. JauheNliha kuitenkin on hyvä ruoka.

Vierailija
164/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen hyväpalkkaisessa työssä uralla, joka ei kiinnosta pätkän vertaa. Kadun siis ehkä sitä, että en ikinä löytänyt itsestäni sisäistä paloa mihinkään. Ehkä sitä ei ikinä ollutkaan, tai ympäristö sammutti sen.

Tässä se tärkein tulikin, aloitus ja tämä. Kumpa jokaiselle nuorelle saisi nämä kaksi asiaa kaaliin. Olen kiitollinen vanhemmilleni siitä, että kannustivat sekä oman alan löytämiseen, että opiskeluun. Se, että tekee itselle merkityksellistä ja itseä kiinnostaa työtä, on tärkeintä. Oli sitten mikä koulutustaso tahansa.

KuMpa suomalaiset oppisivat kirjoittamaan, taitaa olla enääN turha toivo. JauheNliha kuitenkin on hyvä ruoka.

Vauva-palsta ja asiateksti on kaksi eri asiaa. Täällä kun ei tarvi vakuuttaa yhtään mitään ja yhtään kellekään. 😄

Vierailija
165/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä horiset? Lapset on jo teinejä, mahdun edelleen samoihin vaatteisiin kuin ennen lapsia ja muista vaivoista ei tietoakaan. Lapsista on ollut suunnattomasti iloa, parasta elämässä vaikka kaikkea muutakin hauskaa on tullut tehtyä. Taidat olla joku katkera lapseton.

Vierailija kirjoitti:

Lapsia.
Älkää ikinä tehkö lapsia. Kroppa pilalla, pissat valuu housuun, sinkkumarkkinoilla olet alhaisinta kastia eikä isokaan kalu tunnu miltään.

Vierailija
166/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, etten hoitanut paremmin ystävyyssuhteitani.

Vierailija
167/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa sanoa, mutta lapsia. En koskaan halunnut lapsia mutta ne tehtiin koska se "kuului" asiaan.

Vierailija
168/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästätkö keitimveden?

Vierailija
169/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että tein liikaa töitä kun lapseni asui vielä kotona. Nyt olen onnellinen ja kiitollinen jokaisesta hetkestä, minkä saan viettää hänen kanssaan.

Vierailija
170/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Oma elämä alkaa olla aika finaalissa koska terveys petti. Eletty elämä on mikä on - lopulta millään ei ole isompaa merkitystä.

Tässä on paljon faktaa, mm. tyhmille sarasiepeille. Noille "nuorison" edustajille.

Vierailija
171/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun typeriä rakkausjuttuja.

Vierailija
172/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että katuisin varmaan paljon enemmän asioita, jos tavoittelisin koko ajan jotain isoja asioita. Rakentaisin taloa, perustaisin perhettä, vaihtaisin työpaikkaa jne. Ihan varmasti elämä olisi raskaampaa.
Sen sijaan olen pitänyt elämän perusasiat stabiilina (puoliso, asunto, työpaikka) ja keskittynyt nauttimaan siitä, että voi mennä, tehdä, nähdä ja kokea. Sitä harvemmin katuu. Sen sijaan työpaikkoja, uusia kumppaneita, uusia työapikkoja ja uusia asuntoja olisi voinut katua ja paljon.

Senkö tietää jo etukäteen mitä tulee katumaan?

Vierailija
173/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkö tietää jo etukäteen mitä tulee katumaan?

Ei tietenkään, mutta todennäköisyys kasvaa mitä enemmän tekee isoja elämänmuutoksia, jotka ei välttämättä olisi edes tarpeen.

Vierailija
174/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen yrittämättömyys nuorena. Ammattivalinta (opettajuus). Vuokrallaolo.

Vierailija
175/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä horiset? Lapset on jo teinejä, mahdun edelleen samoihin vaatteisiin kuin ennen lapsia ja muista vaivoista ei tietoakaan. Lapsista on ollut suunnattomasti iloa, parasta elämässä vaikka kaikkea muutakin hauskaa on tullut tehtyä. Taidat olla joku katkera lapseton.

Vierailija kirjoitti:

Lapsia.
Älkää ikinä tehkö lapsia. Kroppa pilalla, pissat valuu housuun, sinkkumarkkinoilla olet alhaisinta kastia eikä isokaan kalu tunnu miltään.

... mutta ei se iso kalu sullakaan tunnu yhtään missään, joten lasten myötä seksin ilo jäi.

Vierailija
176/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla ajattelematta mennyttä ollenkaan, koska on kaikenlaista, mikä kaduttaa. Olisin kuitenkin joka tapauksessa saman ikäinen kuin nyt, olisin tehnyt niin tai näin. Teen nyt vain tulevan kesän suunnitelmia, että vietän sen niin mukavasti kuin osaan, enkä murehdi etukäteen mitään tulevaa, enkä harmittele mitään. Hoidan sairauksiani niin hyvin kuin mahdollista, koska niitä on ja tähän asti eletty vaikuttaa niihin tai on ainakin osittain syy siihen, että niitä ylipäätään on.

Vierailija
177/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemin poika edelleen taustalla, ei oo tainnut olla oikein vientiä? :D

Vierailija
178/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jahkailin lapsen yrittämistä. Yrittäminen kestikin yllättäen useita vuosia, vaikka olin nuori (alle 30-vuotias) ja nyt kun olen maailman ihanimman tyttären äiti, en voi kuvitellakaan että joskus vielä mietin, että haluankohan lapsia ollenkaan. Hän pitää minun tässä hetkessä ja hänen kasvunsa seuraaminen on tuonut niin paljon lisää rakkautta myös minun ja mieheni väliseen suhteeseen.

Alavalintaa kadun ja yritän ajankohtaisesti hakea toiselle alalle. Tarjottaisiinpa nuorille enemmän oikeasti asiantuntevaa ohjausta tämän suhteen, koska paljolti alalle mennään kuitenkin vain jonkin asiasta luetun perusteella, jos omassa lähipiirissä ei ole alan edustajia. Jos jonkin kerrotaan olevan naisvaltainen, verrattaen pienipalkkainen ja henkisesti hyvin kuormittava ala, vaikka onkin maisterin koulutus, niin - guess what? - sitä se on ja kannattaisi uskoa, että ei ole tässä mikään poikkeus sääntöön! Se ei ole mitään sanahelinää.

Vierailija
179/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä että pidin pöksyt jalassa kun oli elämäni tilaisuus edessä. Ei tässä iässä enää kannattaisi säästellä vaan antaa mennä aina kun voi.

Vierailija
180/1388 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymääni, mutta tähän En luonnollisesti voi vaikuttaa.

..

Koko elämäni, yhtä helvettiä on ollut .

Ole kyllä opiskellut vaikka mua jatkuvasti kiusattiin , ei ollut kotonaan hääviä ankaran isäni takia.
läkin hän on narsitina ,

Naljaillut jos olen , käynyt Karaokea kesällä torilla laulamassa tai muualla.

.

Sukunimeäni on pilkattu opiskelun jälkeenkin on kiusattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme