Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt minua ärsyttää vanheneminen. Kun katsoo peiliin.

Vierailija
27.04.2022 |

Olen 53 v. Viimeisen vuoden kahden aikana olen huomannut, että kaula menee rypyille kun kääntää päätä, vartalosta on tullut tasapaksumpi, kädet ovat ryppyset, sibeliusryppy näkyy vaikka ei rypistä otsaa, rinnat kauhean isot, vyötäröllä makkara. Viimeinen niitti oli äsken salilla: huomasin sivuprofiilista, että takapuoli puoliintunut. Argh Käyn salilla, syön terveellisesti, olen normipainoinen, hoidan ihoani yms yms. Eikä tästä ole mitään hyötyä!Ei, en aio himourheilijaksi, tai alkaa käymään kosmetologilla isolla rahalla tai lopettaa kaikkia elämän nautintoja. Niin ulkonäköorientoitunut en ole. Mutta silti jotenkin masentaa ei auta se, että kuulen aika ajoin olevani ikäistäni nuoremman näköinenkoska tästähän ei ole kuin yksi suunta ja se on alaspäin. miksi nuorena ei ymmärtänyt iloita tiimalasivartalosta, siitä että pystyi syömään mitä tahansa, kimmoisasta ihosta? Miten muuttaa omaa asennettaan? Vai pitääkö vain katsoa peiliin pimeässä eteisessä ulkovaatteet päällä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa on sellainen hassupuoli, että he eivät tajua itse vanhenevansa. Luulee olevansa ikuisesti hyvännäköinen. Muistan itse olleeni 30+, kun tajusin, että myös 95-vuotias isoäitini on ollut nuori. Ihan samanlainen kuin minä.

Olen nuori, 30v ja tajuan kyllä että vanhenen :DD

Vierailija
22/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö sitä vuosien kuluttua kilpikonnalta vai keksiikö joku nuoruuden lähteen? Kamalaa. :s Lisätään kosteusvoidetta ja vitamiineja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kirurgilla käynti tarkoita että haluaa nuori olla. Se, minkä peili näyttää ja jos ei miellytä, sille todella voi tehdä jotain. Ihan kuin vaikka hampaille, samaa esteettistä asiaahan sekin on. Parempi peilikuvahan jo ilahduttaa ja antaa itsevarmuutta.

Vierailija
24/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kirurgilla käynti tarkoita että haluaa nuori olla. Se, minkä peili näyttää ja jos ei miellytä, sille todella voi tehdä jotain. Ihan kuin vaikka hampaille, samaa esteettistä asiaahan sekin on. Parempi peilikuvahan jo ilahduttaa ja antaa itsevarmuutta.

Miksi peiliin pitää tuijottaa koko ajan?

Vierailija
25/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko mieluummin kuolla nuorena??

Ei. Muttei haluta näyttää naisena quasimodolta, on sitä nuorenakin kauneusvirheitä. 

Vierailija
26/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorissa on sellainen hassupuoli, että he eivät tajua itse vanhenevansa. Luulee olevansa ikuisesti hyvännäköinen. Muistan itse olleeni 30+, kun tajusin, että myös 95-vuotias isoäitini on ollut nuori. Ihan samanlainen kuin minä.

Et ole nuori vaan 30v täti. 19v miehet pitävät sinua vanhana puumana jos olet hyvin säilynyt. Etkä tajua kuinka nopeasti olet 40v. Itse täytin juuri 39v ja ihan äsken olin 25v Aika kolmesta kympistä neljään menee käsittämättömän nopeasti toisin kuin luulet. 10v on silmänräpäys

Vierailija
27/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nuori vaan 30v täti. 19v miehet pitävät sinua vanhana puumana jos olet hyvin säilynyt. Etkä tajua kuinka nopeasti olet 40v. Itse täytin juuri 39v ja ihan äsken olin 25v Aika kolmesta kympistä neljään menee käsittämättömän nopeasti toisin kuin luulet. 10v on silmänräpäys

Mitä sitten?? :D 

Vierailija
28/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pärstän restaurointi auta. Nainen on nuori lyhyttäkin lyhyemmän ajan. Kirurgi saa sinut vain näyttämään luonnottomalta kuminaamalta.

Ainut mitä voit tehdä niin yrittää valistaa nuoria naisia siitä, ettei kannata laskea elämäänsä ulkonäön varaan koska nainen lakastuu todella nopeasti.

Vierailija
29/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?? :D 

Sitä sitten, että aika kulkee paljon nopeammin kuin mitä luulet. Mieti miten pitkä aika 10v oli ikävuosina 10-20v Jokainen vuotesi kiitää edellistä nopeammin

Vierailija
30/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuuko sitä vanhemmiten näin katkeraksi? Ai kamala. Joo, mulla on jo mies, tapasin 26-vuotiaana mieheni. En ole enää deittimarkkinoilla joten ei väliä olenko puuma. Ja mitä sitten jos 10 vuotta menee silmänräpäyksessä? Se on ihmiselämää. 

Vierailija
31/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että et tajua, MITEN vanhenet. Mitä se tarkoittaa käytännössä.

Vierailija
32/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuuko sitä vanhemmiten näin katkeraksi? Ai kamala. Joo, mulla on jo mies, tapasin 26-vuotiaana mieheni. En ole enää deittimarkkinoilla joten ei väliä olenko puuma. Ja mitä sitten jos 10 vuotta menee silmänräpäyksessä? Se on ihmiselämää. 

Hyvä, että sinulla on mies. Muuten huomaisit ihan kohta olevasi 40v vanha piika. Moni nuori nainen kuvittelee 20 vuotiaana, että"onhan tässä aikaa". Ei ole, ei päivääkään.

Vierailija
33/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaa mihin? Ihankuin koko naisen elämä olisi miesten vikittely. KUka siellä kirjoittelee? :DD
Hyvä, että sinulla on mies. Muuten huomaisit ihan kohta olevasi 40v vanha piika. Moni nuori nainen kuvittelee 20 vuotiaana, että"onhan tässä aikaa". Ei ole, ei päivääkään.

Vierailija
34/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suuri huvini on katsoa äitejä teini-ikäisten tyttärien kanssa. Pystyy hyvin näkemään, että tyttärestä tulee liki saman näköinen.

Luuletteko, että tytär tietää tämän? Ei. Minä ymmärsin vasta nelikymppisenä, että tulen olemaan saman rakenteinen kuin äitini.

Vierailija
35/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, minkä kokoinen takapuoli tai rinnat on. Isoista rinnoista on urheillessa lähinnä haittaa. Ulkonäköä tärkeämpää on huolehtia joustavuudesta, tasapainosta ja lihasvoimasta kokonaisvaltaisesti. Pysyy paremmassa kunnossa ja mieli virkeänä. Eikä tarvitse enää murehtia ehkäisystä, kun ei niitä lapsia onneksi enää enempää tule.

Vierailija
36/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54v nainen.

Huomaan kyllä peilistä, että ikää on tullut, vaikka mieli on nuori. Ehkä hieman harmittaa ulkonäön rapistuminen, mutta pistän sen edelle kuitenkin kehon terveyden. Pidän itseni hyvässä fyysisessä kunnossa aktiivisella liikunnalla ja terveellisellä ravinnolla. 

Jos nyt jotain ikääntymisen muutoksia haluaisin korjata, niin ehkä silmäluomia voisi kohottaa. Mihinkään naaman kiristyksiin en lähtisi. Omaa ulkonäköään voi silti freesata kauniilla kampauksella, nätillä ehostuksella, sopivilla vaatteilla ja ylipainon välttelyllä.

Vierailija
37/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on helppo ratkaisu minkä tein itse. Älä katso siihen peiliin.
M.50

Tämä! Mulla ei ole enää asunnossa kuin yksi peili ja sekin kylpyhuoneessa. 
N60

Vierailija
38/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet ja pistokset tekee luonnottomaksi ja erinäköiseksi kuin on ollut. Plastikkakirurgialla pystytään tekemään luonnollinen kohennus ulkonäköön ja laseroinnilla sama iholle. Miten kirurgisesti ylipäätään voi tulla kuminaamaksi? Siinä ei mitään kumia naamaan laiteta eikä ilmehdintään puututa.

Multa on vasta lippaluomet leikattu ja se paransi elämänlaatua niin mielettömästi että mietin hyvin usein faceliftiin ja ihon laserointiin hakeutumista. Voisiko sellaiset ihmiset kommentoida ja arvostella jotka edes pintapuolisesti tuntisivat toimenpiteet?

Itse päätin jättää täteaineet ja botoksin väliin vaikka niitäkin voisi varmasti fiksusti käyttää jos itse ymmärtäisi asiasta enemmän. Tuntuu että pistokset ovat kuitenkin kallis kierre jossa oma silmä sokaistuu lopputulokselle ja haluaa kerta kerralta vähän lisää efektiä, jolloin kuminaama on pian todellisuutta.

Vierailija
39/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on nyt eksytty. Ap kuvaili, mitä aika on salassa tehnyt ja olo melkein masentuu. Veikkaan, että jokainen nainen joka vähimmässäkään on kauneuden ystävä, hätkähtää ymmärtäessään ajan tehdessä tuhojaan ja miten vielä voisi tehdä jotain eikä ajatuksella antaa mennä. Ihan oikea ajatus onkin.

Vierailija
40/60 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat eri asia, ihon leikkely ei kaunista.

Parempaa peilikuvaa et leikkaamalla saa ainakaan ikäntymistä vastaan. Toki joillekuille leikkaus tuo psykologista vastinetta eli luulon siitä, että on paremman näköinen.