Pelkään että mut tpetaan
Kommentit (45)
^ en käytä päihteitä eikä oo tuttuja paitsi sukulaiset.
Ok. Onko se alue levoton tai onko ikäviä ihmiskontakteja arjessa joista haluat lähteä. Onko jokin alue tai paikkakunta jonka koet turvallisemmaksi asumiseen. Jos et ole sinisilmäinen luottavainen, osaat olla hereillä eri asioissa.
Kerro nyt taustat, muuten saat up:ttaa ihan itseksesi
kuukausia olen jo yrittänyt. kohta onnistun.
Vierailija kirjoitti:
Oon 17v nuori joka leimattiin skitsoksi.
mistä sait selville, että olen tekemässä sitä. yritin olla varovainen ettet huomaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kirjoittanut tänne aiemminkin. Oliko sulla sitä pelkoa ruoan myrkyttämisestä? Millaisia pelkoja sulla on? Voit kertoa mulle, mä tiedän miltä toi tuntuu, koska mulla on ollut mm. (tosi kivuliaita) psykooseja.
Mitä tarkoitat sillä, että leimattiin skitsoksi? Saitko diagnoosin ja miten se tapahtui?
Mä olisin 1000x mielummin oikeasti skitsofreenikko kuin sairaaksi huumattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kirjoittanut tänne aiemminkin. Oliko sulla sitä pelkoa ruoan myrkyttämisestä? Millaisia pelkoja sulla on? Voit kertoa mulle, mä tiedän miltä toi tuntuu, koska mulla on ollut mm. (tosi kivuliaita) psykooseja.
Ei ole enää myrkytyspelkoa. Pelkään vaan että joku tppaa mut.
Vierailija kirjoitti:
Tpetaan?
T4pet44n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää myrkytyspelkoa. Pelkään vaan että joku tppaa mut.
Ootko kotona? Ei kai siellä mitään hätää ole. Ovet lukkoon, kuuntele vaikka hyvää musiikkia. Soita 112, jos alkaa tuntua pahalta.
Johtuuko se jostain exästä, tutusta vai itänaapurista? Entä alkoholin sivuvaikutus tai kofeiini tms.