Lähetäänkö taas reissuun? Kiinnostaisi nähdä Trumpin astujaiset!
Perinteinen av-matka, kuka alkaisi järjestää? Mulla itellä ei oo aikaa ruveta järkkäriks, mutta ehtiskö joku ihana!!!!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan joku karju astumaan Trump. Löytyykö palstalta halukkaita? Kyllä uskoisin!
Pyydetään x:stä Sebastian tai Joakim.
Sinne pitää kyllä lähteä hyvissä ajoin, että saadaan hyvät paikat. Itse haluasin nähdä Barronin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan joku karju astumaan Trump. Löytyykö palstalta halukkaita? Kyllä uskoisin!
Pyydetään x:stä Sebastian tai Joakim.
Minä en kyllä sitä halua nähdä.
Nyt on kyllä sellainen teema matkalla, että pelkkä ajatuskin saa voimaan pahoin...
Trump ja vielä astujaiset😱😱😱😱🤣🤣🤣🤣
Pitää olla varovainen Demokraatit ovat niin tappohenkisiä että laittavat useamman tappajan tuonnekin...
Kyllähän tämä matka alkoi vähän kiinnostelemaan!
Mitä Trump ja Musk olivat tekemässä, kun Zelenskyj soitti Trumpille? Trump pisti Muskin puhelimeen kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Sinne pitää kyllä lähteä hyvissä ajoin, että saadaan hyvät paikat. Itse haluasin nähdä Barronin.
Toivoisin ettei Barron ole isänsä astujaisossa. Ei tunnu ihan kosherilta.
Musk vetää ketamiinia ja pääsee kohta Yhdysvaltojen hallintoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Trump ja Musk olivat tekemässä, kun Zelenskyj soitti Trumpille? Trump pisti Muskin puhelimeen kesken kaiken.
mnv
Onko tämä joku Handmaids Tale -tyyppinen astujaistilaisuus?
Saako korvauksia, jos järkyttää ja sokriintuu matkalla?
Mikä on korvaussumma ja kuka senkin taas maksaa?!?
Nimim. Mää kysyn vaan!
Waidominut Ted Nugentit hiljemmalle, sarvet suoraan ja menoksi.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Onko myös hyvät geenit kasvorusketuksen puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Halukas astuja siis ilmoittautui! Kiitämme, sir.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, jääkää sinne pysyvästi, niin suomalaisten älykkyysosamäärän kokonaiskeskiarvo nousee heti.
Kysypä itseltäsi, miksi viihdyt täällä 🥹.