Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

427 työhakemusta 3 haastattelua

Vierailija
27.04.2022 |

Ja Suomi täynnä projekteja, joilla työllistetään ulkomaalaisia...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkea onnistumisprosentti sun hakemuksilla, pakko myöntää. Oisko niissä parantamisen varaa? Tiedän kyllä että kunnollisia työpaikkoja on vähän ja niitä on vaikea saada, mutta eihän tuollaisen vaivan näkemisessä ole mitään järkeä kun sillä ei saavuta mitään.

Vierailija
2/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika kehno lopputulema, otan osaa. Alkaako ikäsi vitosella vai missä mättää? Oletko hakenut ihan mitä tahansa duunia toimenkuvasta viis (hakemusten määrästä päätellen)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiolenmattikuusamosta

hakkisin paikkkaaaane nortean toimitus                                johtajana

kokemust eioo paljon on liksa koskalomat?

jaa olinmää yhrenkesään jakamassamainoksiaa

550 hakemusta ei yhtään haastattelua

Vierailija
4/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi soitto.
Seuraavana maanantaina alkoi työt.

Vierailija
5/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surkea onnistumisprosentti sun hakemuksilla, pakko myöntää. Oisko niissä parantamisen varaa? Tiedän kyllä että kunnollisia työpaikkoja on vähän ja niitä on vaikea saada, mutta eihän tuollaisen vaivan näkemisessä ole mitään järkeä kun sillä ei saavuta mitään.

Hakemuksiani ovat kehuneet sekä työnantajat, että opettajat. Useampi tutkinto löytyy myös. Haastattelut tulleet duunaritasolta, jossa kuitenkin todettu, etteivät uskalla palkata kun olen ylikoulutettu. Oman koulutuksen tasoisia haastatteluja ei ole tullut.

Vierailija
6/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, aika kehno lopputulema, otan osaa. Alkaako ikäsi vitosella vai missä mättää? Oletko hakenut ihan mitä tahansa duunia toimenkuvasta viis (hakemusten määrästä päätellen)?

Olen hakenut ihan kaikkea oman koulutuksen ulkopuolelta ja sisäpuolelta, myös oppisopimuksia. Ei ala vitosella.

Vierailija
7/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut päästetään töihin niin saatat ruveta jossain vaiheessa menestymään työnantajaa paremmin. Ei sellainen käy

Vierailija
8/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko tyyliin VTVn ylijohtajan virkaa tradenomin papereilla?

Vierailija
9/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 hakemusta, 4 haastattelua, 2 koetta sekä top 3 hakijan joukossa. Melkein natsasi työ.

Vierailija
10/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kuitenkin työpaikan?

Minä olen käynyt aika monessa haastattelussa ja ainoastaan yhdessä en tullut valituksi. Tuohonkin työpaikkaan menin kyllä myöhemmin.

Vierailija
11/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko korkea aika kouluttautua lähihoitajaksi niin saisit töitä? Tuollainen hakemusten massalähetys on aika turhaa touhua.

Vierailija
12/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksiani ovat kehuneet sekä työnantajat, että opettajat. Useampi tutkinto löytyy myös. Haastattelut tulleet duunaritasolta, jossa kuitenkin todettu, etteivät uskalla palkata kun olen ylikoulutettu. Oman koulutuksen tasoisia haastatteluja ei ole tullut.

Mikset laajenna työnhakua ulkomaille noilla koulutuksilla ja meriiteillä? Suomen työmarkkinoilla saat vain hakata päätä seinään tuloksetta. 

Vierailija
13/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahteen johtavaan virkaan olen laittanut hakemuksen, koska halusin tietää millaisella työkokemuksella ja koulutuksella sellaiseen tulee valituksi. Ylempi korkeakoulututkinto löytyy kyllä. Omalle alalle ei ole asiaa kun ei ole riittävästi työkokemusta (harjoittelut ovat kyllä omalta alalta). Valituilla on yleensä vähintään 5 vuotta alan työkokemusta.

Olen hakenut kaikkia paikkoja, joihin koulutukseni ovat kelpoisia. Olen hakenut lisäksi myös toimistosiivoojien, myyjien, hesen, kokoonpanijan ym. paikkoja, mutta ilman tulosta. Ei tule edes haastattelukutsuja.

Vierailija
14/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta ylijohtajaa VTV:ssä kun niihin saa tehtyä melkein 500 hakemusta

Pakko ihmetellä kuka maksaa palkkaa näille vajaqeille joilla on aikaa Jeesustella joka ketjussa samaa mantraa: "hei työtön, miks sä et vaan mee töihin."

Kyseessä täytyy olla joku punavihreä hallituksen palkkalistoilla oleva trolli jonka on tarkoitus levittää poliittisesti korrektia totuutta jonka mukaan työttömät ovat työttömiä vain siksi etteivät ne ole hakeneet yhteenkään paikkaan vaikka kotisohvalta tultaisin noutamaan ja ajattaisiin liisarikin pihaan kun vaan ilmoittelisi olemassaolostaan.

Vierailija
15/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuhunkin paikkaa kannattaa hakea sillä tasolla mitä vaaditaan, ei kaikki koulutuksia tarvitse kertoa. 

Vierailija
16/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt aika monessa haastattelussa ja ainoastaan yhdessä en tullut valituksi. Tuohonkin työpaikkaan menin kyllä myöhemmin.

En saanut. Haastattelussa ovat lausahtaneet mm. ylikoulutettu, enemmän koulutusta kuin haastattelevalla pomolla, ei uskota, että pysyisit pitkään jne.

Vierailija
17/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jännä ilmiö tämä: ei palkata ylikoulutettua...

Miksi ei?

Olisi kiva kuulla perustelut tuolle syrjimiselle...

Vierailija
18/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut. Haastattelussa ovat lausahtaneet mm. ylikoulutettu, enemmän koulutusta kuin haastattelevalla pomolla, ei uskota, että pysyisit pitkään jne.

Miksiköhän sinut edes kutsuttiin haastateltavaksi, uteliaisuudestako. Kun tiesivät jo etukäteen ettei sinulla ole (tai haluta antaa) mitään mahdollisuuksia ko. paikkaan. Turhaa juoksuttamista tuollainen. 

Vierailija
19/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan mielestä voisi tapahtua jotain odottaman kauhistuttavaa työpaikalla, jos ja kun johonkin pestiin palkattaisiin ylikoulutettu...! (Sarkasmivaroitus.)

Ehkä Suomessa vain jo lähtökohtaisesti epäillään sellaisia tyyppejä, jotka kouluttautuvat yli?

Tiedä häntä...

Vierailija
20/43 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jännä ilmiö tämä: ei palkata ylikoulutettua...
Miksi ei?
Olisi kiva kuulla perustelut tuolle syrjimiselle...

Älykkäämpää henkilöä ei pysty yhtä helposti kusettamaan, tietää liikaa omista oikeuksista. Sama iän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä