Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisjoukot Official

Vierailija
26.04.2022 |

Suomen televisiohistorian rankimmaksi realityksi tituleerattu Erikoisjoukot pestaa 14 julkisuuden henkilöä koulutusleirille, jossa sekä henkisiä että fyysisiä rajoja koetellaan vuorokauden ympäri.
Mukana ovat: ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Miss Suomi Viivi Altonen, muusikko Elias Kaskinen, malli Sara Chafak, toimittaja Kimmo Ohtonen, missikeisarinna Sunneva Sjögren, somepersoona Sauli Koskinen, ex-nyrkkeilijä Amin Asikainen, dj ja mediapersoona Amanda Harkimo, somepersoona James Nikander, europarlamentaarikko Henna Virkkunen, ex-sulkapalloilija Ville Lång, ex-lumilautailija Heikki Sorsa sekä kansanedustaja Tom Packalén.
Kurssin kouluttajat ovat entisiä erikoisjoukko-operaattoreita, joilla on kokemusta sotilasoperaatioista mm. Irakissa, Afganistanissa ja Somaliassa.
Hylätyllä Lohjan Kalkkitehtaalla järjestettävällä koulutusleirillä julkkiksilla ei ole erikoisoikeuksia eikä helpotuksia.
Ravinnon määrää vähennetään päivä päivältä, ja tehtävien välit täytetään raskailla fyysisillä harjoitteilla, jotka alkavat aamuvarhaisesta ja jatkuvat yöhön. Lyhyet unet katkotaan lisäharjoituksilla – ainoana tavoitteena selvittää kokelaiden henkinen kantti sekä päättäväisyyden taso.
Erikoisjoukot alkaa Ruudussa maanantaina 30.5. Ensimmäinen jakso nähdään myös Nelosella ma 30.5. klo 21.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/3591cdc1-dc4e-4190-a4bc-fd8b21e…
Paljon samoja naamoja, joita on nähty muissakin tosi-TV-formaateissa. Mutta muutamia mielenkiintoisia kilpailijoita on, esim. Sami Jauhojärvi, Kimmo Ohtonen ja kansanedustaja Tom Packalén.

Kommentit (1083)

Vierailija
641/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievää pehmoilua nähtävissä operaattori-Jannelta Viiviä kohtaan. Tylsin jakso, onneksi ysi sai jatkaa.

Alkaa pikkuhiljaa inhimillisyys puskea läpi noissa kouluttajissa, vaikka kovia yrittävätkin olla. Tietysti varmaan ihan normaalia ja hyväkin juttu, jos ei kokemukset ei ihan kokonaan ole kovettaneet sotilaita.

Vierailija
642/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko rajuimmat tehtävät heti alkuun? Tuntuu että ekat kolme jaksoa oli kovempia.

Vai alkaako sitä itse vain turtumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä ei voitu tehdä taviksilla julkkisten sijaan? 

Se ei kiinnosta ketään. Sitä paitsi julkkikset ovat paljon kovakuntoisempia kuin tyypillinen suomalaiset ylipainoiset läskikasat.

Vierailija
644/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tän niinku voittaa? Ei kukaan?

Onko tässä mitään palkintoa?

Vierailija
645/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuolla jokainen kilpailee ensisijaisesti itseään vastaan. Palkintokin lienee siinä samassa paketissa. 

Vierailija
646/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsy ejoukkojen jatkokurssille.

Vierailija
647/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi mielenkiintoinen ohjelma, tehtävät on riittävän haastavia ja jopa pelottavia, että katsoja ei kyllästy. Kaikki pusikoissa kuiskimiset ja juonittelut on nähty, hyvää vaihtelua tämä.

Eikö mielenkiintoa vähennä myöskään kouluttajat, mitä silmäkarkkia... ;p

Vierailija
648/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tekee pahaa katsoa Amin Asikaisen toljottavia silmiä ja hapuilevaa puhetta.

Vierailija
649/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois rahaa, niin palkkaisin tuollasen kouluttajan itelle. Tulispa ainaki yritettyä tosissaan

Vierailija
650/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois rahaa, nii palkkaisin tuollasen kouluttajan itelle. Tulispahan ainaki yritettyä tosissaan, ehkä kuntoki kasvaisi siinä sivussa.

Vierailija
651/1083 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän perusteella nämä julkkikset on tähän valittu? Onko kellään tietoa.

Onko siis kyselty vaan sattumanvaraisesti jotain edes kohtalaisen kunnon omaavia julkkiksia, vai ovatko hakeneet tähän jotenkin.

Vierailija
652/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun tällä esitystavalla ei synny oikein keskustelu. Olisi mukava jutella tehtävistä ja onnistumisista, mut kaikki kattoo eriaikaan niin ei oikein tule keskustelua.

Vierailija
653/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen missivuosi mahtoi olla just se, kun Viivi valittiin miss Suomeksi, ei voi tajuta kuinka kehno!

Vierailija
654/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen missivuosi mahtoi olla just se, kun Viivi valittiin miss Suomeksi, ei voi tajuta kuinka kehno!

Mun mielestä se on ihan nätti, naturellina mielestäni vielä kauniimpi kuin meikattuna.

Vierailija
655/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma! Ei turhaa lässytystä ja mielenkiintoista nähdä miten eri ihmiset selviää eri tilanteista.

Tässä huomaa sen, että vaikka kestät kovaa painetta tilanteessa x, niin et välttämättä kestä sitä tilanteessa y. Jokaisella on paljon erilaisia ominaisuuksia missä ovat hyviä tai huonoja.

Vierailija
656/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin onnellinen Aminin puolesta kun ei lahdannut vahingossa niitä sivullisia, olin ihan varma että tyhjää niihin puoli lipasta. Se oli jännä nähdä kuinka arkoja osa oli ampumaan niitä vihollisia. Vaikka kouluttaja huusi että ammu sitä, niin silti osa epäili.

Vierailija
657/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on ihan nätti, naturellina mielestäni vielä kauniimpi kuin meikattuna.

Mutta Miss Suomen pitäisikin olla kaunotar.

Vierailija
658/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja pääsee kuulemma Temppareihin.

Vierailija
659/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Miss Suomen pitäisikin olla kaunotar.

Hän oli minulle tuntematon tapaus ennen tätä ohjelmaa ja oikein positiivisen vaikutelman olen hänestä saanut. Sopii minusta Miss Suomeksi niin ulkoisesti kuin käytökseltäänkin.

Vierailija
660/1083 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaja pääsee kuulemma Temppareihin.

Voittaja pääsee Ukrainaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän