Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vuokralla asuvan ostaa itse liesituulettimeen uusi lamppu?

Vierailija
26.04.2022 |

Vai vuokranantajan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskatkoon pimeässä

Vierailija
22/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskatkoon pimeässä

Harvemmin liesituulettimen alla tiskataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy. Myös palovaroittimeen patterit. Sekä oma vessapaperi. Jopa täytyy itse sulkea hana ja lukita ovi.

Myös palovaroittimen hankinta on vuokralaisen tehtävä, jos asunnossa ei ennestään ole toimivaa palovaroitinta.

Toki voihan sen liesituulettimen polttimon, samoin kuin palovaroittimen hankituttaa ja asennuttaa vuokraemännällä ja sitten maksaa ne vuokralaisen vastuulle kuuluvat asiat vähän suurempana vuokrankorotuksena moninkertaisesti takaisin.

Vierailija
24/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos saa vuokranantajan maksamaan lampun, niin jää sossuntuesta rahaa ainakin yhteen lisäsiideriin

Kotikiljun tai -kaljan teko tulee halvemmaksi. Riittää rahat vähän useampaankin känni-iltaan.

Vierailija
25/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuminen on terroristi isku.

Kirjainmellisesti kerrytät jonkun rikkaan ulkomaalaisen omaisuutta samalla kun Kela hoitaa sinun maksusi.

Vierailija
26/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat itse ja otat sen sitten pois kun muutat.

Näin minä varmaan tekisin, eli ostaisin uuden, mutta säilyttäisin vanhan. Kun muutan pois, niin ruuvaisin sen rikkinäisen paikalleen. Vaikka lamput eivät olekaan kalliita, niin vuokrataan eivät ole halpoja.

Ja mitä hyötyisit tuosta? Ei ne vuokrat sillä laske, että kikkailee pikkumaisesti jollain parin euron lampulla. 

No niinpä, etenkin, jos se sama lamppu ei kävisikään seuraavan asunnon liesituulettimeen. Mutta ruuvaa toki irti vaan, kiusa se on pienikin kiusa.

/eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan