Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joillain on jo 35-vuotiaana voimakkaita juonteita kasvoissa?

Vierailija
26.04.2022 |

Kuinka huonosti pitää kohdella ihoaan?

T. Rypytön 40-v.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vau, nyt olet parempi ihminen, kun olet rypytönkin ja kaikkea.

Olen alle 30-vuotias ja minulla on ryppyjä. Osa on varmasti geeneistä kiinni, mutta voin myöntää raskaan ulkotyön auringossa myös vaikuttaneen asiaan. En polta, juo alkoa, meikkaa, mutta ihoni on laadultaan ohutta sorttia. Kohtelenko nyt siis ihoani jotenkin huonosti?

Vierailija
22/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vau, nyt olet parempi ihminen, kun olet rypytönkin ja kaikkea.

Olen alle 30-vuotias ja minulla on ryppyjä. Osa on varmasti geeneistä kiinni, mutta voin myöntää raskaan ulkotyön auringossa myös vaikuttaneen asiaan. En polta, juo alkoa, meikkaa, mutta ihoni on laadultaan ohutta sorttia. Kohtelenko nyt siis ihoani jotenkin huonosti?

Kohtelet ihoasi huonosti olemalla liikaa auringossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huhuh ompas kauheeta

Vierailija
24/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaman vääntely esimerkiksi valokuvia varten. Nykyään todella nuorilla on jo tästä syystä ryppyjä vaikka ikää ei vielä edes paljoa ole.

Vierailija
25/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri vanhentaa ja suola kuivattaa.

Vierailija
26/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naaman vääntely esimerkiksi valokuvia varten. Nykyään todella nuorilla on jo tästä syystä ryppyjä vaikka ikää ei vielä edes paljoa ole.

Kasvoissa on lihakset jotka vaativat myös treeniä. Naamaa nimenomaan pitää väännellä. Se parantaa verenkiertoa ja ihonkin kuntoa siinä samalla. Kun lihakset surkastivat naama alkaa roikkua

Vierailija
27/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan niiden nuorentavien voiteiden käyttö kuluttaa ihon elinvoiman ennenaikaisesti. Pääpiirteittän ne toimii niin ihosolut pakotetaan uusiutumaan ennenaikaisesti ja tulos näyttää kyllä hyvältä siinä hetkessä. Mutta ihosoluilla on rajallinen määrä uusiutumiskykyä ja voiteiden käyttö tuo sen rajan lähemmäksi koko ajan että solut ei enää uusiudu.

Vierailija
28/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on mainittu niin toki ne geenit. Lisäksi kuiva ja/tai atooppinen iho altistaa vrt. rasvainen iho. Samoin omat elintavat, kuten tupakointi, auringonpaiste, alkoholin ja sokerin liikakäyttö, stressi.

Vierailija
29/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan niiden nuorentavien voiteiden käyttö kuluttaa ihon elinvoiman ennenaikaisesti. Pääpiirteittän ne toimii niin ihosolut pakotetaan uusiutumaan ennenaikaisesti ja tulos näyttää kyllä hyvältä siinä hetkessä. Mutta ihosoluilla on rajallinen määrä uusiutumiskykyä ja voiteiden käyttö tuo sen rajan lähemmäksi koko ajan että solut ei enää uusiudu.

Ja tietenkään näiden tuotteiden valmistajat ei kerro tätä asiakkailleen.

Luontoa ei voi huijata.

Vierailija
30/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ryypänneet, röökanneet  ja kärväyttäneet itseään auringossa. 

Ei kyllä välttämättä tuossa järjestyksessä.

Vierailija
31/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai 25-vuotiaalla!

Ihon kudostyyppi ja ihotyyppi.

Vierailija
32/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoissa on lihakset jotka vaativat myös treeniä. Naamaa nimenomaan pitää väännellä. Se parantaa verenkiertoa ja ihonkin kuntoa siinä samalla. Kun lihakset surkastivat naama alkaa roikkua

Nauraminen on parasta lihastreeniä kasvoille.

Parempi rypyt vanhana nauramisesta kuin huulirypyt tupakoinnista tai negatiivisesta mutruilusta.

Kauneimmat mummot vanhainkodissa on he, keillä uurteet voimistuu nauraessaan. Mietin jo nuorena, että siinä on tavoitetta. Elää läpi elämänsä niin, että mummona uurteet vahvistuu nauraessa 🤗 Näillä ikäihmisillä usein oli edelleen se pilke siellä silmäkulmassa ja nauru herkässä, ja urputtavat vähän.

Vierailija
33/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen vain alkaa näyttämään LUONTEELTAAN iän myötä enenevissä määrin.

T. Rehellinen hyväntahtoinen sisukas kaunis ja rypytön nainen, jota veikataan yleensä kymmenen vuotta nuoremmaksi. Toisinaan enemmänkin.

Olen luomu ja ikää muutaman vuoden päästä 50.

Vierailija
34/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään. Syö vaan samalla kantasoluja lisääviä lääkkeitä ja telomeerien pidentäjiä.

Vierailija
35/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, tupakka, aurinko. Itse olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta suojakertoimen 50 aurinkovoidetta kasvoilla vuoden jokaisena päivänä, satoi tai paistoi. On osa aamurutiiniani siinä missä meikkaus. Ikää on nyt 45, mutta eipä ole rypyn ryppyä ja iho on nuorekas ja heleä. Harva tuntuu ymmärtävän ettei aurinkosuojavoiteen käyttötarve rajoitu vain kesään: jos näet auringonvaloa, uv-säteet tekevät tuhojaan kasvoillasi ihan vuodenajasta riippumatta.

Vierailija
36/36 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkean glykeemisen indeksin hiilihydraatit ovat ihon elastaanin, kollegeenien eri tyyppien ja hyaluronihapon pahin vihollinen. Suurella osalla on itse asiassa otsa- ja silmänympärysjuonteet jo alle 25 -vuotiaana, johtuen siis vääristä elintavoista. Pätkäpaasto, vhh, ja ravintolisänä liposomaalinen c-vitamiinijauhe n. 2g per päivä yhdistettynä luonnon c-vitamiiniin marjoista ja kasviksista vie juonteet pois. Usko jos haluat tai ole uskomatta. Itse päätin uskoa tidettä, ja teinistä lähtöisin seuranani kulkeneet juonteet katosivat vuodessa.

Vau, mielenkiintoista! Olen kärtsännyt auringossa, tupakoinut ikävuodet 18-24 ja nuorena olin myös baarissa töissä (paljon valvomista). Nykyään 40-v ja hyvät elämäntavat, iho näyttää nuorekkaalta ja ”kostean nahkealta” kaikista vanhoista synneistä huolimatta. Olen kyllä aina syönyt melko terveellisesti, pääasiassa tuoreista raaka-aineista itse valmistettua ruokaa. Nykyään ruokavalio on jokseenkin vhh, mutta ei sitäkään tiukalla pipolla. Olen ajatellut, että nuorekkuus on monen asian summa, ulkoilen paljon, harrastan liikuntaa ja saunankin lasken kauneusrutiineiksi.