Miten joillain on jo 35-vuotiaana voimakkaita juonteita kasvoissa?
Kuinka huonosti pitää kohdella ihoaan?
T. Rypytön 40-v.
Kommentit (36)
Silleen kun se iho ei tule mieleen, elämässä isompiakin ongelmia.
Parempi juonteet ihossa kuin niin tyhjä pää, että miettii moista. Kuinka tyhmä täytyykään olla?
Ei juo tarpeeksi vettä, on liikaa auringossa, tjs.
Ihan kuule valvomisesta tuli juonteet.
Geenit. Kasvoissa ei ole vieläkään ryppyjä vaikka olen jo 60. Terveet elämäntavat enkä pese kasvoja saippualla. Rasvaan välillä.
90% suomalaisista naisista on jo siinä iässä.
Sen takia seurustelen vain parikymppisten ulkkarimuijien kaa.
Vierailija kirjoitti:
Geenit. Kasvoissa ei ole vieläkään ryppyjä vaikka olen jo 60. Terveet elämäntavat enkä pese kasvoja saippualla. Rasvaan välillä.
Terv helena lindgren?
Naama vaan näyttää ilmapallolta kun se on niin täyteen pumpattu hyalurooni happoja mitälie.
Helposti. Oliko muuta kysyttävää?
Liika aurinko, tupakka rusentaa hipiää ennenaikojaan, viina, vähäinen uni, huono sokeripitoinen ravinto, ei hoideta ihoa
Aurinko ja solariumissa käynti,eikä käytetä mitään suojavoiteita kun sit ei rusketu
Vierailija kirjoitti:
tupakka?
Eivät ole tupakoitsijoita.
Ap
Bisseä terassilla koko kesän. Poltettu punanaama koska eivät syö vihanneksia. Siinä ne eväkset siihen.
Korkean glykeemisen indeksin hiilihydraatit ovat ihon elastaanin, kollegeenien eri tyyppien ja hyaluronihapon pahin vihollinen. Suurella osalla on itse asiassa otsa- ja silmänympärysjuonteet jo alle 25 -vuotiaana, johtuen siis vääristä elintavoista. Pätkäpaasto, vhh, ja ravintolisänä liposomaalinen c-vitamiinijauhe n. 2g per päivä yhdistettynä luonnon c-vitamiiniin marjoista ja kasviksista vie juonteet pois. Usko jos haluat tai ole uskomatta. Itse päätin uskoa tidettä, ja teinistä lähtöisin seuranani kulkeneet juonteet katosivat vuodessa.
Annakko arvaan, ovat hoikkia ja hyväkuntoisia. Mielummin niin kuin rypytön ja huonokuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Annakko arvaan, ovat hoikkia ja hyväkuntoisia. Mielummin niin kuin rypytön ja huonokuntoinen.
Ihan normaalipainoisia ovat.
Ap
Tai 25-vuotiaalla!