Kiinnittääkö muut ihmiset huomiota/huomaako jos laittaa ohuen mustan hiuskuminauhan mustiin avokkaisiin "remmiksi"?
Netistä luin joskus tällaisen "tee se itse"-kikan hölskyviin kenkiin ja kantapäihin. Siis jos kengät on muuten hyvät, mutta kantapää "hölskyy".
Meinasin kokeilla, toimiiko tämä. Mutta kiinnittääkö muut tällaiseen huomiota ja naureskeleeko tällaiselle "tee se itse"-viritelmälle?
Kommentit (10)
Siis niin, että pujottaa sen kuminauhan siihen kengän päälle niin, että se alapuoli jää sinne avokkaan pohjan ulkopuolelle, ei kengän sisään. Onko hassun näköinen. 🤔 Ap
Pohjallinen saattaisi myös tuoda helpotusta asiaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis niin, että pujottaa sen kuminauhan siihen kengän päälle niin, että se alapuoli jää sinne avokkaan pohjan ulkopuolelle, ei kengän sisään. Onko hassun näköinen. 🤔 Ap
Tuunaa siihen vielä joku rusetti tms kukkanen
Ota valokuva ja katso itse miltä näyttää.
Ei oo paha. Jos tyyliin sulla ois viellä esim. pitkälahkeiset housut niin ei sitä kukaan huomaa.
Ei taatusti huomaa. Muistatko itse, että minkälaisia kenkiä vastaantulevilla ihmisillä on?
Voithan sä ommella niihin kiinni kuminauhan remmiksi sopivaan kohtaan.
Tuskin kukaan huomaa. En muista kenenkään tänään kohtaamani ihmisen kengistä yhtään mitään, en edes oliko kenkiä ollenkaan. Kokeile, niin tiedät.