Jos ei halua olla työtön eikä töissä, mikä vaihtoehto silloin
Olen nyt työttömänä ja ajojahti ahdistaa. Työnhakijan näytteleminen käy työstä.
Kommentit (28)
Kotirouva/-herra. Eli olet kumppanin elätettävänä ilman, että edes haet yhteiskunnan tukia.
Taloudellisen riippumattomuuden hankkiminen sijoitustoiminnalla (esim. asunnot tai osakkeet).
Rikollisuus.
Rupea päätoimiseksi opiskelijaksi, niin että et ole työtön etkä töissä.
''kotivaimos'' joko miehelle tai naiselle
Mä olen kotirouva? Onko ketään muita? Ajattelin kyllä taas opiskella, niin olis jotain jätkevää mitä vastata kun aina kysytään, mitä teen.
Pitää miettiä että vaikka mitä haluaa saavuttaa ja miten siiihen pääsee ja onko realistista.
Vierailija kirjoitti:
Pitää miettiä että vaikka mitä haluaa saavuttaa ja miten siiihen pääsee ja onko realistista.
Yleensä se tuppaa menemään niiin että ideoita on kaikilla mutta 99 prosenttia niistä ideoista tuppaa olemaan vaan sellaisia että ei onnistu mutta aina kannattaa jättää muhimaan.
Mä taas en halua olla täällä palstalla niin mikä on vaihtoehto. Poistua palstalta.
Kyllä sä aloittaja paikkas löydät.
Ihmisest ovat joko töissä, työttömänä työnhakijana, opiskelijoita, eläkkeellä joko vanhuuus- tai sairaus, sairaslomalla/kuntoutusrahalla joka on käytännössä väliaikainen sairaseläke, sitten jotkut on armeijassa, vanhempainvapaalla tai kotihoidontuella. Sitten on rikkaat joiden ei tarvitse tehdä mitään saadakseen palkkaa tai etuutta, koska heillä on pankkitilillä tarpeeksi rahaa elämiseen loppuiäksi. Ja vielä on ne luuserit, pultsarit jne. jotka saavat vain toimeentulotukea eikä heidän oleteta edes menevän työkkärin listoille koska he ovat niin alkoholisoituneita, useimmiten se johtaa sitten sairaseläkkeeseen. Alkoholismin takia kirjoitetaan paljon eläkepäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se tuppaa menemään niiin että ideoita on kaikilla mutta 99 prosenttia niistä ideoista tuppaa olemaan vaan sellaisia että ei onnistu mutta aina kannattaa jättää muhimaan.
Mun ajatus imperialiismista on siinä että kyvykkäät ihmiset hankkivat kansalaisilleen rahaa joilla koulutetaan taas uutta sukupolvea tehtäviiin.
Te-toimiston kirjoilla ei ole pakko olla. Tosin se on edellytys jos meinaa nostaa Kelan tai työttömyyskassan kautta työttömyysrahaa.
Parilla vuokrakämpällä jo pärjää vuokratuloina.
Nainen, joka elää vapaaherran elämää.
Vierailija kirjoitti:
Heittäydy toimeentulotuen varaan.
on silloinkin työtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatus imperialiismista on siinä että kyvykkäät ihmiset hankkivat kansalaisilleen rahaa joilla koulutetaan taas uutta sukupolvea tehtäviiin.
Tai nyt adhd ihmisenä ilmaiisin väärin- Yksi muoto ja sääntö/tekniikka kapitalistisessa systeemissä.
Harrastaa omien kiinnostuksien mukaan niin paljon kuin haluaa!