Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona tartunnat tippuneet viikossa +76 % joten tussahti todellakin omikron!

Vierailija
26.04.2022 |

Tartunnat vähee ja kesä lähee!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taideta enää joutua veitsen terälle..

Vierailija
2/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti kuitenkin kuulen sairastumisista joka suunnasta. Enemmän kuin koskaan ennen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kuitenkin kuulen sairastumisista joka suunnasta. Enemmän kuin koskaan ennen. 

Koronassa on paljon paikallista vaihtelua. Ei sitä ole koskaan ollut mitenkään tasaisesti koko maassa ja joka alueella.

Vierailija
4/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt enää juuri testata tai testataan kotona, eikä ne mene tilastoihin. Asun Keski-Euroopassa ja täällä tilastoissa tartunnat laskee vauhdilla ja silti kuulee ihmisten sairastumisista enemmän kuin koko pandemian aikana.

Vierailija
5/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa sairastaa kotona, tekee kotitestin, jos sitäkään. Itsekin huomannut, että koronaa on nyt eniten lähipiirissä koko parin vuoden aikana.

Vierailija
6/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain virallisesti testatut tartunnat lasketaan, ja testejä ei juurikaan enää tehdä. Siksi matalat luvut, vaikka sairastuneiden määrä kasvaa koko ajan. 

Vierailija
7/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaako diagnoosikikkailu THL:n kasvot?

Vierailija
8/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin just rokottamattomana kyseisen taudin. Lisätietona mulla on 30 kiloa ylipainoa ja ikää 30v. Viikko sairastumisesta ja edelleen on voimat pois. Positiivisena puolena ruokailutottumukseni muuttuivat niin, että en syö enää läheskään niin paljoa kuin ennen. Uskoisin, että kun saan nämä läskit pois niin olokaan ei ole näin raskas ja tämä taudin antama uupumus lähtee. Tauti oli ensin miehelläni, 3 päivää myöhemmin minulla ja 3 päivää myöhemmin esikoisellamme, josta tauti levisi minun vanhempiini (3x rokotetut). Mieheni tartutti taudin vahingossa äitiinsä (3x rokotettu). Kaikilla 1-2 päivää kuumetta ja voimat pitkään pois.

Vierailija
9/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa,en tiennytkään että +76 tarkoittaakin tartuntojen vähenemistä?

Vierailija
10/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain virallisesti testatut tartunnat lasketaan, ja testejä ei juurikaan enää tehdä. Siksi matalat luvut, vaikka sairastuneiden määrä kasvaa koko ajan. 

No on ne luvut tällaisenaankin vielä korkeita: https://www.koronatilastot.fi/fi/

Vierailija
11/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tippuneet, vaan ei ole testattu. Katso jätevesiseuranta.

Vierailija
12/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa "ei juurikaan enää testata" on hoettu jo monta kuukautta kun määristä on yritetty puhua. Eli kyllä ne "ei testata" lukemat viikon takaa tai "ei testata" lukemat kuukauden takaa ovat ihan vertailukelpoisia "ei testata" lukuihin tältä viikolta.

Vierailija
13/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä taas maskit, etätyöpakko, etäkoulu, ravintolat kii ja uudenmaan sulku, jotta eroon koronasta väki saa tyydytystä.

Vierailija
14/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tippuneet, vaan ei ole testattu. Katso jätevesiseuranta.

Ei ole testattu kaikkia enää aikoihin joten sen suhteen luvut perustuvat ihan samoihin testauskriteereihin kuin koko kevään on ollut.

Vierailija
15/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa on yhtä paljon ku ennenkin... oikeastaan sitä on enemmän ku aikaisemmin eikä kesä tai kevät sitä tuu lopettamaan ei edes hidastamaan..

Vierailija
16/16 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin just rokottamattomana kyseisen taudin. Lisätietona mulla on 30 kiloa ylipainoa ja ikää 30v. Viikko sairastumisesta ja edelleen on voimat pois. Positiivisena puolena ruokailutottumukseni muuttuivat niin, että en syö enää läheskään niin paljoa kuin ennen. Uskoisin, että kun saan nämä läskit pois niin olokaan ei ole näin raskas ja tämä taudin antama uupumus lähtee. Tauti oli ensin miehelläni, 3 päivää myöhemmin minulla ja 3 päivää myöhemmin esikoisellamme, josta tauti levisi minun vanhempiini (3x rokotetut). Mieheni tartutti taudin vahingossa äitiinsä (3x rokotettu). Kaikilla 1-2 päivää kuumetta ja voimat pitkään pois.

Minä sairastin rokotettuna (3x) kyseisen taudin. Lisätietona myös mulla ylipainoa sen 15kg sekä verenpainetauti ja tupakoin. Olen myös hyvästä ruuasta pitävä sohvaperuna.

Oireina oli kurkunkarheutta 1-2 pvää, ei muuta.

Jatkoin sen viisi päivää normaalia sohvaperunointia ja menin töihin. Olisin ollut koko koronan ajan työkuntoinen ja normioloissa olisin ollutkin töissä.

Niin ne oireet ovat erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme