Tunnetko miehiä jotka saivat perheen vaikka eivät nuorena kelvanneet naisille
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne vastailee 25-30 vuotiaita miehiä niin miten nuorena siis tässä tarkoitetaan että olisi pitänyt "kelvata"? Esim minä en muista yhdenkään pojan nimeä yläasteeltä tai lukiosta eli luonnollisesti ei ole mitään hajua kenelle ne kelpasi tai miten nyt menee.
Jatkan ihmettelyä. Olenko minä siis sellainen joka ei nuorena kelvannut miehille koska seurustelin ekan kerran 25-vuotiaana?
Mietin samaa. Olen 25 enkä ole koskaan seurustellut...
N25
Ei kai tuo kelpaamiseen liity?
En minäkään ole koskaan seurustellut, mutta ei se liity siihen ettenkö olisi kelvannut kenellekään tai etteikö minusta tykättäisi.N29
Mistä nämä vastsukset sitten kumpuaa kun ei voi mistään tietää kuka olisi kelvannut ja kenelle?
En tunne. Yksikään tuollainen mies ei ole perustanut perhettä, mutta en tunne kovin montaa tällaista. Suurin osa näistä ei ole myöhemminkään seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Minä. En saanut naista jota halusin kovasti, muita ei hirveästi ollut ja parhaisiin ei tietenkään ollut mahdollisuutta, koska en ole pitkä, komea, pikkukunnan rikkaimpia maanviljelijöitä enkä muutenkaan rikas.
Opiskelin ja opiskelujen jälkeen tapasin paikkakunnalleni myös opiskelemaan tulleen ulkomaalaisen naisen.
Nyt on perhe ollut jo kauan, 3 aikuista lasta, tienaan pirun hyvin (n. 7000€/kk). Ikäiseni naiset, jotka monet ovat koulukavereitani ym. näyttävät hiukan "vaivaantuneilta" tavatessaan... eikä miehen pituus ja komeus enää riitä, kun alla on 15 vuotta vanha saksanmersu, kun meillä on 2 tuliterää autoa ym. kivaa hankittu...
Olitko oikeasti kiinnostunut näistä "parhaimmista" naisista vai luuletko, että naiset ovat jotain objekteja?
En oikeastaan ihmettele, jos naiset eivät kiinnostuneet sinusta, koska vaikutat sen verran pinnalliselta.
Äitini sanoo aina, että hiljaisissa vesissä ne kalatkin kutee. :)
Tarkoitetaanko tässä nuorella siis vain teinejä?
Ilmeisesti, koska useat vastaajat antavat esimerkiksi alle kolmikymppisiä - jopa alle 25-vuotiaita NUORIA ihmisiä näihin jotka saivat sittenkin naisen ja perheen, vaikka eivät nuorena kelvanneet naisille.
Omassa elinpiirissäni oli ihan normaalia seurustella teininä/parikymppisenä, mutta yhtä normaalia oli myös elää sinkkuna.
Esim. yksi ystäväni löysi miehensä 25-vuotiaana, ei ollut sitä ennen seurustellut eikä tuo saman ikäinen mieskään (nyt 29v ovat naimisissa ja vauvan vanhempia), yksi lapsuudenkaveri on nyt 30v eikä ole koskaan seurustellut, toinen lapsuudenkaveri alkoi seurustelemaan 24-vuotiaana, kolmas 26-vuotiaana jne.
Itse olen nyt 29v, en ole koskaan seurustellut.
Tämä alkaa olla jo erikoisempaa, mutta joku tollanen, että ihminen löytää miehen/naisen 24-26-vuotiaana on vain normaalia siinä missä sekin, että joku löytää jo 18-vuotiaana.
Tosin harvinaisempaa lienee, että se 18-vuotiaana löydetty on sit oikeesti sopiva tyyppi.
Sain ensimmäisen tyttöystävän 32 vuotiaana. Ennen sitä olin olet tosi kiva, mutta.... Isoin muutos aikaisempaan oli, että olin edennyt töissä hyviin tehtäviin ja olin fyysisesti miehistynyt, eli saanut vähän lihasta luiden ympärille.
Mutta lopulta kaikki meni hyvin, ensimmäisen tyttöystävän jälkeen tapasin nykyisen vaimoni ja olemme hyvin onnellinen perhe.
En ole kelvannut yhdellekään naiselle, koskaan. Ikinä eivät naiset lähestyneet.. ei baareissa, ei koulussa, ei kaupassa. Enkä edes aikuisiälläkään, edelleenkään ei ole yksikään nainen yrittänytkään lähestyä. Eipä sillä enää näin nelikymppisenä hirveästi ole väliä, tässä iässä nyt on muutenkin liian myöhäistä tehdä millekään mitään. Jotkut meistä nyt vaan on kirottu kelpaamattomuuteen ja rakkaudettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo jankkaaminen, että mies alkaa kelvata naisille, kun sillä on rahaa.
Entäs ne jotka seurustelee jo lukioaikana tai opiskeluvuosina? Ei niillä mitään rahaa ole. Jotkut vaan kypsyy henkisesti myöhemmin ja aloittaa seurustelut myöhemmin, ei sillä rahan kanssa ole mitään tekemistä.
Ne, jotka seurustelevat lukio/opiskeluaikana ovat todennäköisesti urheilevia, sosiaalisia ja hyvännäköisiä. Ei se videopelejä pelaava ujo ja hiljainen kiltti nössöpoika naisille kelpaa.
Minun mieheni on kuulemma tällainen. Tai näin ainakin hänen kaverinsa ovat sanoneet eikä hänellä omien kertomustenkaan mukaan ole kauheasti mitään tyttöystäviä ollut. Nuorenakin ollut kivan näköinen mies, mutta ilmeisesti melko ujo ja oli kiinnostunut enemmän harrastuksistaan, kuin tyttöystävistä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä pariutuu vasta lähempänä kolmekymppiä koska naisten pinnallisuus on nuorena niin järkyttävän suurta.
16-25v naisille kelpaa vain komeimmat j ännät dominoivat panomiehet.
Kunnolliset naapurinpojat pariutuu kyllä yleensä nuorena, että en tiedä mitä selität.
Ehkä tarkoitat 16-25v naisilla vain jotain jännnimpiä tyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo jankkaaminen, että mies alkaa kelvata naisille, kun sillä on rahaa.
Entäs ne jotka seurustelee jo lukioaikana tai opiskeluvuosina? Ei niillä mitään rahaa ole. Jotkut vaan kypsyy henkisesti myöhemmin ja aloittaa seurustelut myöhemmin, ei sillä rahan kanssa ole mitään tekemistä.Ne, jotka seurustelevat lukio/opiskeluaikana ovat todennäköisesti urheilevia, sosiaalisia ja hyvännäköisiä. Ei se videopelejä pelaava ujo ja hiljainen kiltti nössöpoika naisille kelpaa.
Jaa, tuntemani ujo ja hiljainen nössöpoikakin pariutui nuorena, tosin hänen vaimonsa on sellainen reipas ja emäntämäinen naapurintyttö eikä mikään sexy ja himoittu, joten ehkä palstamiehet eivät laskisi hänen vaimoaan naiseksi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne jotka seurustelee jo lukioaikana tai opiskeluvuosina? Ei niillä mitään rahaa ole. Jotkut vaan kypsyy henkisesti myöhemmin ja aloittaa seurustelut myöhemmin, ei sillä rahan kanssa ole mitään tekemistä.Ne, jotka seurustelevat lukio/opiskeluaikana ovat todennäköisesti urheilevia, sosiaalisia ja hyvännäköisiä. Ei se videopelejä pelaava ujo ja hiljainen kiltti nössöpoika naisille kelpaa.
Miksi pitäisi kelvata? Jos hän kerran viihtyy videopelien parissa eikä halua hengailla ikäistensä kanssa, niin eikö se ole itsestäänselvää, että hän jää hengailemaan videopeliensä parissa. Ja jos ajattelit ehdottaa, että on nuoren naisen tehtävä tunnistaa ja huomata nuori mies, joka ei millään tavalla tuo ilmi, että hän haluaisi hengailla muiden kanssa, tutustua tyttöihin, ihastua, alkaa tapailla, niin se nyt vaan ei ole. Sillä nuorella naisella on ihan oma elämä elettävänään ja yleensä kavereita ihan ilman että pitää sitä syrjäänvetäytyvää hissukkaa alkaa houkutella ulos kuorestaan.
Vierailija kirjoitti:
Omani. Koulukiusattu huonosti pukeutuva laiheliini. Nykyisin komea, sosiaalinen, hyvinpalkatussa esimiestyössä, useita harrastuksia ja luottamustoimia. Liitollamme peruuttanut 26vuotta.
Heh heh! Sekoitat taas unen ja todellisuuden.
Tunnen miehiä, jotka nuorena joutuivat perheenisiksi. Osa ei edes ole "lapsensa" isiä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on kuulemma tällainen. Tai näin ainakin hänen kaverinsa ovat sanoneet eikä hänellä omien kertomustenkaan mukaan ole kauheasti mitään tyttöystäviä ollut. Nuorenakin ollut kivan näköinen mies, mutta ilmeisesti melko ujo ja oli kiinnostunut enemmän harrastuksistaan, kuin tyttöystävistä.
Sama juttu. Näköjään jos mies on hieman ujo eikä luonnostaan kauhean aktiivinen naisten suhteen niin voi hyvin päästä melko vanhaksi ennen pariutumista vaikka olisi kaikki asiat kunnossa. Meillä tuntuu Suomessa puuttuvan sellainen luonnollinen yhteys jossa miehet ja naiset tapaisivat toisiaan ilman että miehen pitää uskaltautua "iskemään" (joka on ujommalle todella kova kynnys).
En usko että oma miehenikään olisi minun kanssani onnistunut jos en olisi ollut ihan todella "helppo". No kannatti olla sillä sain niin hyvän ja hienon miehen että moni on ollut jälkikäteen kateellinen...
Miksi kenenkään tarvitsisi pariutua loppuelämäkseen heti joskus yläaste/lukioikäisenä? Monia kertoja on saanut lukea netistä, kuinka jotkut miehet katkeroituvat naisille niin pahasti, että nainen on saattanut menettää henkensä.
Miehet: "Byhyy, naiset haluavat vain seurustella sellaisten miesten kanssa, jotka ovat pitkiä, varakkaita, komeita, urheilullisia ja rikostaustaisia."
Myös miehet: "Haluan seurustella vain kaikkein seksikkäimpien huippimallien kanssa, joilla on isot rinnat ja tiukka takamus. Tavalliset naiset eivät kelpaa."
Vierailija kirjoitti:
Äitini sanoo aina, että hiljaisissa vesissä ne kalatkin kutee. :)
Tuo paljon käytetty sanonta on varmaan maailman virheellisin. Ettäkö muka ne hiljaiset ja ujot miehet sitten yht'äkkiä löytäisivät jostain tyttöystävän ja vaimon? Ei tässä elämässä. Ei ainakaan Suomessa.
Näitähän on vaikka kuinka paljon. Monet miehet pariutuvat vasta siinä 24-28 vuotiaina ja hyvin moni heistä on ollut käytännössä sinkkuna sitä ennen. Oikein hyviä miehiä heistä kuitenkin naisille tulee. Uskaltaisin sanoa että monesti niitä parhaita. Heillä on aitoa halua panostaa parisuhteeseen ja perustaa se perhe kun se pariutuminen on ehtinyt olla iso toive jo pitkään.