Perhana, maskit poistumassa
Kaupassa juuri kukaan ei enää käytä maskeja. Alkaa ahdistaa kun ennen niin huomaamattomaksi tehnyt maski muuttuukin nyt huomion kiinnittäjäksi, enkä missään nimessä haluaisi maskista luopua. Tulisipa oikein kunnon korona-aalto taas.
Terveisin Naispelko28
Kommentit (31)
Edelleen epäilen uudelleen käynnistettyjä yleisötapahtumia sitten ilman maskeja kun jo sairastuttu edelleen ilman maskeja jota aiemmin henkilölle sitten tapahtunut?
Naurettavaa pas.... jauhantaa. Maskit ei estä tartuntaa. Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Pitäkää vaikka loppuelämänne. En ole käyttänyt enkä tule käyttämään.
Tee ongelman asiasta josta ei tartte tehdä ongelmaa. Ratkaisu on simppeli: jatkat maskin käyttöä. Viis siitä mitä muut miettii.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa pas.... jauhantaa. Maskit ei estä tartuntaa. Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Kyllä ne estävät, oikein käytettyinä. Ei niitä muuten ammattilaiset ois käyttänyt esim. ebolan aikana.
Kuinka tyhmä sä oikein olet?
Ihana käyttää taas huulipunaa. Mutta tänään teki mieli laittaa maski kun kaupassa oli kova tungos, ja laitoinkin.
Esim Japanissa on katukuvassa näkynyt hengityssuojainta käyttäviä jo ennen koronaa. Ja Euroopassa on ainakin yksi maa, jossa ilma on niin saastunut, että saisi olla FFP3, samoin on Intia.
Idästäpäin on tulossa uusi covid-variantti, joka on 30% tarttuvampi kuin mikään aikaisemmista varianteista. Sen uskotaan tulevan tänne nyt alkavan toukokuun aikana.
Minua ei ainakaan haluta olla sairas. Joku ehkä haluaa olla sairaslomalla muutaman päivän, mutta sitä kun ei tiedä, jääkö se siihen. Itse olen jo eläkkeellä, joten sairaslomaakaan ei minulle kirjoiteta, vaikka olisin 41 asteen kuumeessa.
Orjakansa näyttää paremmalta maskit naamalla.
Hahahhaa maskihörhö siiryykiin nyt huomiom keskipisteeksi, miltä tuntuu miltä tuntuu? T. Koko feikkipandemian ajan maskiton
Ollaan jo uudessa nousussa maskin luopumisen vuoksi. Katso www.koronatilastot.fi
Kuolemat lisääntyneet 149%, nyt 300 viikossa.
Lisäksi jätevesikäyrä osoittaa taas ylöspäin. Nyt leviää myös 60 ikäisissä.
Olipa nokkelasti keksitty vertaus! 👏 En oo ennen kuullut noin näppärää juttua! Wau!