Käytättekö puukenkiä?
Löysin lähes käyttämättömät kaapista ja jäin miettimään, olenko kenenkään nähnyt käyttävän varmaan kymmeneen vuoteen.
Kommentit (30)
Joskus aikoinaan 90-luvulla kun asuin kerrostalossa pidin sisätossuina puukenkiä 😊
Pihalla, pyykkituvassa, lähikaupassa köydessä
Joskus halusin puukengät, mutta en koskaan saanut. :(
Käyttäisin, jos olisi. Aikanaan oli, mutta nykyään niitä ei taida olla enää myynnissä.
En ole koskaan osannut kävellä puukengillä. Siis en käytä.
Puukengät on rumia ja törkeen komurat kävellä
Puukengät on tosi hyvät ja vaivattomat kävellä! Käytän siis paria eri puukenkäparia. Toiset on ns. perinteiset pistokkaat ja toiset korkokengät.
Käytän sisäkenkinä kun juoksen neljännestä kerroksesta ulos tupakalle. Pari askia menee vrk joten tulee askeliakin ja kunto kohenee.
Vierailija wrote:
Puukengät on rumia ja törkeen komurat kävellä
No oletpas ruma kun kengilläkin koreiltava.
Käytän kesällä ulkona, kun käyn vaikka roskia viemässä ja postin hakemassa tai kukkia kastelemassa.
Kai jokaisella oma maku saa olla tonttu😬
Vierailija wrote:
En ole koskaan osannut kävellä puukengillä. Siis en käytä.
Mikä tässä niin vaikeaa on?
Hollannikkaat. Nuorena oli monet. Sisko ei päässyt ravinteliin ne jalassa, autoa ei saanut ajaa.
Palipalit - kuka muistaa?
Vierailija wrote:
Hollannikkaat. Nuorena oli monet. Sisko ei päässyt ravinteliin ne jalassa, autoa ei saanut ajaa.
Palipalit - kuka muistaa?
Mikä oli syynä, ettei niissä saanut ravintolaan mennä?
Käytän, mutta oli vaikeaa löytää ne juuri sopivat. Kun ne sopii ne on ihanat mutta jos ne on epäsopivat ne lipsuu ja sattuu.
Nuorempana oli useammatkin puukengät, mutta nykyään ei ole enää käytössä.
Naapuri käytti aikanaa. Hän käytti niitä myös silloin, kun muutti vuokratalosta viereiseen - kantoi tavaroita pari kerrallaan keskellä yötä pitäen äitiäni hereillä sillä hillittömällä kopinallaan. Minä itse nukuin tulpat korvissa, ja taisin ehtiä nukahtaa ennenkuin naapuri aloitti, joten olin autuaan tietämätön siitä, mutta äiti ei ihan hirveästi pidä puukengistä.
Oli ehkä 10 v sitten. Oli kivat, nyt en ehkäkäyttäisi
Nuorena mulla oli puukengät. Ne pohjat kului ihan ohuiksi kun kaverin mopon kyydissä olin aina ja laahasin jalkoja maassa 😄