syy vaimon seksihalujen laskulle
Reilulla kolmekymppisellä vaimolla on seksihalut hiljalleen hiipuneet edellisen 6kk aikana. Läheisyys maistuu kyllä noin yleisesti, mutta oma osa kotitöistä on jäänyt osin hoitamatta. Illat hänellä menee etätöissä, ja olen olettanut seksin määrän romahduksen syyksi stressiä ja väsymystä.
Lauantaina kuulin sitten sen todellisen syyn asiaan hänen omasta suustaan. Hänelle on kehittynyt vakava ihastus työkaveriin toisella mantereella chatin kautta. Kaveri on kuulemma niin ihana, että vaimoni oli tekaissut syyn töiden puolesta matkustaa toiselle puolelle kaveria tapaamaan reilun kuukauden päästä. Nyt tunnustaa avoimesti minulle, että voi hyvin olla, että suhteellamme ei ole tulevaisuutta. Ei pidä asiaa kuitenkaan todennäköisenä, vain etäisenä mahdollisuutena. Kuitenkin tilanne on se, että 'etätöistä' iso osa on ollut kyseisen miehen kanssa chättäämistä samalla kun minä hoidan pienet lapset. Tämä on 2-4 tuntia lähes joka ikinen ilta puolen vuoden ajan
Rakastan vaimoani, ja hyvä että kertoi. Aikuisen tapa käsitellä asiaa tietysti oli todeta, että ihastuksia tulee ja menee, mutta joskus niistä tietysti tulee myös totta. Hänen on nyt selvitettävä miten asia on, eikä se oikeastaan kuulu minulle. Jos hän haluaa mennä, niin pakko tässä ei ole olla.
Vaan vaan, kyllä ottaa luonnolle etenkin lasten takia. Saahan nähdä jaksanko olla tässä perätilassa kuinka kauan, tuohon matkaan on vielä aikaa. Mielenkiintoista kyllä, sen jälkeen kun hän asian minulle kertoi sain parasta seksiä varmaan vuoteen.
Mitä itse tekisit?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo petti muutama vuosi sitten. Jäi kiinni. Pistin valitsemaan. Valitsi sen toisen. Laitettiin eropaperit. Ei halunnut lasten huoltajuutta. Ilmoitti salarakkaalle, että nyt voidaan viettää onnellista loppuelämää yhdessä. Täältä tullaan. Kävikin ilmi, että salarakas oli perheellinen. Vähän oli tullut valehdeltua. Tuli härdelli, jonka tuloksena salarakas valitsi perheensä ja pisti kontaktit vaimoon kokonaan poikki.
Nyt yhtäkkiä taas kelpasin. Oli hyvin katuvainen. En tiedä miksi annoin kohdella itseäni niin. Tilanne oli jotenkin niin kokonaisvaltainen, vaimoa kävi jotenkin sääliksi, ajattelin lasten parasta. Jotain tuollaista se oli.
Otin kuitenkin takaisin ja nyt 6 vuoden jälkeen pöly on laskeutunut ja menee ihan jees, mutta tiedän, että ei valinnut minua. En luota. Nyt on vaikea lähteä, kun en silloin saanut toimeksi.
Tarinan opetus: anna akan mennä jos on mennäkseen. Älä anna nöyryyttää itseäsi.
Tässä kun mietin, niin yksi opetus vielä. On helppo kohdistaa viha siihen ulkopuoliseen. Niin kävi minullekin. Salarakas on psykologian tohtori, joka siihen aikaan oli pyrkimässä julkisuuteenkin. Oli vähän telkkarissa ja näkyi lehdissä/somessa. Keinoista ei sen enempää, mutta tuhosin kostoksi sen uran. Lopetin vasta, kun se soitti mulle itkien ja kertoi olevansa paniikkihäiriöiden takia työkyvytön. Ei ole näkynyt telkkarissa tai somessa sen jälkeen. Jälkikäteen arvioituna vaimo pääsi siinä sivussa ihan ilman seurauksia. Eihän se toinen mies minulle mitään tehnyt, vaan vaimo.[/quote
Kiitos. En anna nöyryyttää itseäni, raja on nyt tässä. Pakko on antaa hieman aikaa ajatusten jäsentelyyn hänen puoleltaan, mutta siinä se raja on. Tuloksena pitää olla yksiselitteinen valinta minusta ainoana, ja se pitää tulla nyt varsin pian.
Toki inhorealisti minussa nyt ajattelee, että syy miksi hän tässä aikaa tarvitsee on siinä, että menee kysymään nyt siltä toiselta puolelta riittääkö uskallus edetä ilman näkemistä. Vaan paha sanoa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe, että minun toimintatavassa tässä on nyt mitään tavatonta. En voi käyttäytyä vaimoani kohtaan rumasti, enkä toisaalta heittää suhdetta menemään siitä syystä, että toinen oli avoin ja kertoi asian.
Vaan kyllä pystyn suhteen päättämiseen mikäli siihen tulee nyt selvä syy. Ehkä se on se, että oikeasti lähtee sanomatta 100% vakuuttavasti, että asiat on meidän välillä hyvin ja että tulee takaisin. Ilman tätä vakuutusta takaisin ei tarvinne tulla.
AP
Jos siis sinä ihastuisit rajusti ja tulenpalavasti työpaikkasi isotissiseen Teijaan, koska hän osaisi keskustella kotimaisista elokuvista kanssasi, ja haluaisit hänen kanssaan kolmeksi viikoksi Teneriffalle testaamaan löytyykö fysiikkaa ja kemiaa, niin homma olisi vaimosi mielestä ihan fine, kunhan olisit avoin ja kertoisit asian? Rouva hoitaisi kodin ja lapset, niin että isä voi keskustella bigboob-Teijan kanssa Kaurismäen ja Anssi Mänttärin tuotannosta etelän kuuman auringon alla, ja testata että ruvetaanko sekstaamaan vai pidetäänkä tämä homma Platonisena. Ja kun isä tulisi reissusta takaisin, ja toteaisi että hyvät oli kyydit, mutta taidan kumminkin jatkaa kanssasi, niin homma olisi ihan jees kun vain olisit avoin ja kertoisit miten meni? No, jokainen taaplaa tyylillään...
Ap on täysi lapanen. Tollasta miestä sietääkin käyttää hyväkseen. Ehkäpä se vielä joskus oppii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe, että minun toimintatavassa tässä on nyt mitään tavatonta. En voi käyttäytyä vaimoani kohtaan rumasti, enkä toisaalta heittää suhdetta menemään siitä syystä, että toinen oli avoin ja kertoi asian.
Vaan kyllä pystyn suhteen päättämiseen mikäli siihen tulee nyt selvä syy. Ehkä se on se, että oikeasti lähtee sanomatta 100% vakuuttavasti, että asiat on meidän välillä hyvin ja että tulee takaisin. Ilman tätä vakuutusta takaisin ei tarvinne tulla.
APJos siis sinä ihastuisit rajusti ja tulenpalavasti työpaikkasi isotissiseen Teijaan, koska hän osaisi keskustella kotimaisista elokuvista kanssasi, ja haluaisit hänen kanssaan kolmeksi viikoksi Teneriffalle testaamaan löytyykö fysiikkaa ja kemiaa, niin homma olisi vaimosi mielestä ihan fine, kunhan olisit avoin ja kertoisit asian? Rouva hoitaisi kodin ja lapset, niin että isä voi keskustella bigboob-Teijan kanssa Kaurismäen ja Anssi Mänttärin tuotannosta etelän kuuman auringon alla, ja testata että ruvetaanko sekstaamaan vai pidetäänkä tämä homma Platonisena. Ja kun isä tulisi reissusta takaisin, ja toteaisi että hyvät oli kyydit, mutta taidan kumminkin jatkaa kanssasi, niin homma olisi ihan jees kun vain olisit avoin ja kertoisit miten meni? No, jokainen taaplaa tyylillään...
Ap on täysi lapanen. Tollasta miestä sietääkin käyttää hyväkseen. Ehkäpä se vielä joskus oppii.
Parempi sana on rakastunut. Siinä muuttuu jossain määrin lapaseksi. Kannattaa sinunkin koettaa miltä tuntuu oikeasti naista rakastaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo petti muutama vuosi sitten. Jäi kiinni. Pistin valitsemaan. Valitsi sen toisen. Laitettiin eropaperit. Ei halunnut lasten huoltajuutta. Ilmoitti salarakkaalle, että nyt voidaan viettää onnellista loppuelämää yhdessä. Täältä tullaan. Kävikin ilmi, että salarakas oli perheellinen. Vähän oli tullut valehdeltua. Tuli härdelli, jonka tuloksena salarakas valitsi perheensä ja pisti kontaktit vaimoon kokonaan poikki.
Nyt yhtäkkiä taas kelpasin. Oli hyvin katuvainen. En tiedä miksi annoin kohdella itseäni niin. Tilanne oli jotenkin niin kokonaisvaltainen, vaimoa kävi jotenkin sääliksi, ajattelin lasten parasta. Jotain tuollaista se oli.
Otin kuitenkin takaisin ja nyt 6 vuoden jälkeen pöly on laskeutunut ja menee ihan jees, mutta tiedän, että ei valinnut minua. En luota. Nyt on vaikea lähteä, kun en silloin saanut toimeksi.
Tarinan opetus: anna akan mennä jos on mennäkseen. Älä anna nöyryyttää itseäsi.
Tässä kun mietin, niin yksi opetus vielä. On helppo kohdistaa viha siihen ulkopuoliseen. Niin kävi minullekin. Salarakas on psykologian tohtori, joka siihen aikaan oli pyrkimässä julkisuuteenkin. Oli vähän telkkarissa ja näkyi lehdissä/somessa. Keinoista ei sen enempää, mutta tuhosin kostoksi sen uran. Lopetin vasta, kun se soitti mulle itkien ja kertoi olevansa paniikkihäiriöiden takia työkyvytön. Ei ole näkynyt telkkarissa tai somessa sen jälkeen. Jälkikäteen arvioituna vaimo pääsi siinä sivussa ihan ilman seurauksia. Eihän se toinen mies minulle mitään tehnyt, vaan vaimo.[/quote
Kiitos. En anna nöyryyttää itseäni, raja on nyt tässä. Pakko on antaa hieman aikaa ajatusten jäsentelyyn hänen puoleltaan, mutta siinä se raja on. Tuloksena pitää olla yksiselitteinen valinta minusta ainoana, ja se pitää tulla nyt varsin pian.
Toki inhorealisti minussa nyt ajattelee, että syy miksi hän tässä aikaa tarvitsee on siinä, että menee kysymään nyt siltä toiselta puolelta riittääkö uskallus edetä ilman näkemistä. Vaan paha sanoa.
AP
Ja jos vaimo valitseekin sinut, niin pian onkin jo uusi ihastus kierrossa. Annat oikein suostumuksen tällaiseen toimintaan. Tulet aina olemaan se kakkos vaihtoehto. Sinusta vaan jää nyt sellanen ressukka fiilis. Sori vaan. Kasvattaisit itsellesi munat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APJos siis sinä ihastuisit rajusti ja tulenpalavasti työpaikkasi isotissiseen Teijaan, koska hän osaisi keskustella kotimaisista elokuvista kanssasi, ja haluaisit hänen kanssaan kolmeksi viikoksi Teneriffalle testaamaan löytyykö fysiikkaa ja kemiaa, niin homma olisi vaimosi mielestä ihan fine, kunhan olisit avoin ja kertoisit asian? Rouva hoitaisi kodin ja lapset, niin että isä voi keskustella bigboob-Teijan kanssa Kaurismäen ja Anssi Mänttärin tuotannosta etelän kuuman auringon alla, ja testata että ruvetaanko sekstaamaan vai pidetäänkä tämä homma Platonisena. Ja kun isä tulisi reissusta takaisin, ja toteaisi että hyvät oli kyydit, mutta taidan kumminkin jatkaa kanssasi, niin homma olisi ihan jees kun vain olisit avoin ja kertoisit miten meni? No, jokainen taaplaa tyylillään...
Parempi sana on rakastunut. Siinä muuttuu jossain määrin lapaseksi. Kannattaa sinunkin koettaa miltä tuntuu oikeasti naista rakastaa.
AP
Voi kuule. Olen rakastanut samaa naista jo yli 20 vuotta. Silti en suostuisi miksikään kynnysmatoksi. Ehkä sitten arvostan vaan enemmän itseäni, kuin sinä itseäsi. En suostuisi tuollaiseen vedätykseen vaikka kuinka rakastaisin.
Mitäs väliä minkälaiset fiilikset muille jää, pääasia kai AP itse on.
Eikä tarvitse tyrkyttää mitään stereotypioita..olen täällä kertonut, miten me aikonaan selvittiin, eikä ole mitään uusia ihastuksi ollut koskaan sitten enää. Zemppiä vaan APlle.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs väliä minkälaiset fiilikset muille jää, pääasia kai AP itse on.
Eikä tarvitse tyrkyttää mitään stereotypioita..olen täällä kertonut, miten me aikonaan selvittiin, eikä ole mitään uusia ihastuksi ollut koskaan sitten enää. Zemppiä vaan APlle.
Tai sitten niistä ei vaan ole sulle kerrottu. Sekin on yksi mahdollisuus. Mulla ainakin menisi luottamus kumppaniini tollasten "ihastumisien" myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: anna akan mennä jos on mennäkseen. Älä anna nöyryyttää itseäsi.Tässä kun mietin, niin yksi opetus vielä. On helppo kohdistaa viha siihen ulkopuoliseen. Niin kävi minullekin. Salarakas on psykologian tohtori, joka siihen aikaan oli pyrkimässä julkisuuteenkin. Oli vähän telkkarissa ja näkyi lehdissä/somessa. Keinoista ei sen enempää, mutta tuhosin kostoksi sen uran. Lopetin vasta, kun se soitti mulle itkien ja kertoi olevansa paniikkihäiriöiden takia työkyvytön. Ei ole näkynyt telkkarissa tai somessa sen jälkeen. Jälkikäteen arvioituna vaimo pääsi siinä sivussa ihan ilman seurauksia. Eihän se toinen mies minulle mitään tehnyt, vaan vaimo.[/quote
APJa jos vaimo valitseekin sinut, niin pian onkin jo uusi ihastus kierrossa. Annat oikein suostumuksen tällaiseen toimintaan. Tulet aina olemaan se kakkos vaihtoehto. Sinusta vaan jää nyt sellanen ressukka fiilis. Sori vaan. Kasvattaisit itsellesi munat.
Jos on niin sitten saa toki mennä. Tämä on kuitenkin nyt käsiteltävä aikuisena, ihmisiä tässä ollaan. Ei saa olla välitön maailmanloppu mikäli lapsiperhe-arjessa mieli haahuilee vapaaksi. Sen pitää vaan loppua tähän hyvin pian.
AP
Myötä- ja vastamäessähän se on luvattu...
Ja 67/69 ei ollu APn kirjoitus..
No apn pitäiskin tässä nyt pyrkiä pikaisesti varmistamaaan, että vaimo sen ratkasun tekee, ja itsenäisesti ilman sen ihastuksen vaikutusta.
Jottei juuri käy niin, että vaimo keskustelee ihastuksen kanssa että hänet on laitettu valitsemaan ja miten tehdään. Vaikka se ihastus sitten toteisi että ei tämä vissiin toimikaan, niin valinta ei ole ollut vaimon, eli ap jää edelleen varavaihtoehdoksi.
Eli nyt ne iltaiset chattailut pois, ja vaimo miettimään ihan itsekseen a) haluakao jatkaa ihastuksensa kanssa yhteydenpitoa ja b) haluaako edelleen lähteä tapaamaan. Kummassakin tapauksessa voi todeta, että ei ole halukas valitsemaan apta.
Voit myös hyvin sanoa heti nyt, että haluat että hän ilmoitta ihastukselleen, että juttu on ohi ja jatkossa vaan asialinjalla, ja että aikoo näyttää kaiken viestittelyn sinulle.
Jos ei suostu tuollaiseen, niin olet sitten ap edelleen heittopussi etkä hänen ykkösvalintansa. Jos se ei sinua haittaa, niin ei sitten tietenkään mitään.
Toki voit antaa miettimisaikaa pari päivää, mutta enempää ei tarvita sen päättämiseksi haluaako säilyttää perheensä vai haluaako kokea jonkun uuden seikkailun.
Mitä pidemmän ajan annat kulua ilman että otat mitään kontrollia tilanteeseen, sitä varmempaa on että supisevat ihastuksensa kanssa päivittäin että miten tilanteen voisi hoitaa heidän osaltaan hyvin. Ja sinä taas olet kakkonen.
Onhan se raskasta. Tiedän kokemuksesta. Ja kun on tunteita toista kohtaan, ja lapsia, niin ei ole helppo olla tiukka. Mutta se toinen vaihtoehto on, että jäät lapaseksi ja se pilaa lopun suhteen, vaikka vaimosi tällä kertaa jäisikin. Hän muistaisi että sua voi uunottaa ja sä joustat.
Jos ero on tullakseen, niin hyvä niin. Lapset toki siistä kärsii, mutta ne aistii ja kärsii myös jos vanhempien suhde on kylmä tai riitaisa. Pidä huolta että saat lasten lähihuoltajuuden, tai vähintään vahvistetun sopimuksen jossa lapset on viikko-viikko. Muissa vaihtoehdoissa sua kiristetään jatkossa lasten tapaamisilla, ja exvaimo voi muuttaa lasten kanssa vaikka toiselle puolelle suomea. Milläs sitten tapaat lapsia tai olet niiden arjessa mukana?
Eli todistusaineistoa vaan siitä, että vaimosi viettää aikansa muualla ja sinä olet se joka on huolehtinut lasten arjen pyörityksestä. Mielellään kuvamatskua missä vaimosi istuu iltaa viinin tai drinkkien parissa. Muista hakeutua terkkariin jossian vaiheessa näyttämään jotin naarmua ja kerro siellä että vaimosi on. hullun väkivaltainen. Usko pois, näitä tulet kuulemaan itsestäsi, kun vaimosi pyrkii varmistamaan että saa lapset luokseen. Niin ja sillä sekunnilla kun päätät erota, niin palkkaa hyvä, eroihin perehtynyt lakimies, äläkä suostu mihinkään soppareihin ilman että lakimies sen katsoo ekana. Esim tärkeä juttu, ennen virallista eroa, jos vaimosi lähtee, niin pidä lapset nykyisessä kodissa. Jos sinä joudut muuttamaan, muuta lapset sinun mukanasi. Lasten tilanne katsotaan vakiintuneeksi siihen tilaan mikä on ennen asian käsittelyä oikeudessa.
Meidän suhde ei ole kylmä eikä riitaisa. Joka yö nukutaan alasti toisistamme kiinni ja rakkauden tunnustuksia riittää. Suudelmia on kymmeniä joka ikinen päivä. Sehän tässä nyt hämmentää erityisesti.
En ala vakoilemaan, sana riittää. Ei ole koskaan tietääkseni minulle valehdellut, tämän oli vaan jättänyt kertomatta. Aikaa on nyt varmaan muutama päivä. Mikäli tässä asiassa valehtelusta jää vähänkään kiinni, niin se oli sitten siinä.
Sanoi muuten omasta aloitteestaan äsken, että tekee päätöksen itse ilman viestittelyä.
AP
Vierailija kirjoitti:
No apn pitäiskin tässä nyt pyrkiä pikaisesti varmistamaaan, että vaimo sen ratkasun tekee, ja itsenäisesti ilman sen ihastuksen vaikutusta.
Jottei juuri käy niin, että vaimo keskustelee ihastuksen kanssa että hänet on laitettu valitsemaan ja miten tehdään. Vaikka se ihastus sitten toteisi että ei tämä vissiin toimikaan, niin valinta ei ole ollut vaimon, eli ap jää edelleen varavaihtoehdoksi.
Eli nyt ne iltaiset chattailut pois, ja vaimo miettimään ihan itsekseen a) haluakao jatkaa ihastuksensa kanssa yhteydenpitoa ja b) haluaako edelleen lähteä tapaamaan. Kummassakin tapauksessa voi todeta, että ei ole halukas valitsemaan apta.
Voit myös hyvin sanoa heti nyt, että haluat että hän ilmoitta ihastukselleen, että juttu on ohi ja jatkossa vaan asialinjalla, ja että aikoo näyttää kaiken viestittelyn sinulle.
Jos ei suostu tuollaiseen, niin olet sitten ap edelleen heittopussi etkä hänen ykkösvalintansa. Jos se ei sinua haittaa, niin ei sitten tietenkään mitään.
Toki voit antaa miettimisaikaa pari päivää, mutta enempää ei tarvita sen päättämiseksi haluaako säilyttää perheensä vai haluaako kokea jonkun uuden seikkailun.
Mitä pidemmän ajan annat kulua ilman että otat mitään kontrollia tilanteeseen, sitä varmempaa on että supisevat ihastuksensa kanssa päivittäin että miten tilanteen voisi hoitaa heidän osaltaan hyvin. Ja sinä taas olet kakkonen.
Onhan se raskasta. Tiedän kokemuksesta. Ja kun on tunteita toista kohtaan, ja lapsia, niin ei ole helppo olla tiukka. Mutta se toinen vaihtoehto on, että jäät lapaseksi ja se pilaa lopun suhteen, vaikka vaimosi tällä kertaa jäisikin. Hän muistaisi että sua voi uunottaa ja sä joustat.
Jos ero on tullakseen, niin hyvä niin. Lapset toki siistä kärsii, mutta ne aistii ja kärsii myös jos vanhempien suhde on kylmä tai riitaisa. Pidä huolta että saat lasten lähihuoltajuuden, tai vähintään vahvistetun sopimuksen jossa lapset on viikko-viikko. Muissa vaihtoehdoissa sua kiristetään jatkossa lasten tapaamisilla, ja exvaimo voi muuttaa lasten kanssa vaikka toiselle puolelle suomea. Milläs sitten tapaat lapsia tai olet niiden arjessa mukana?
Eli todistusaineistoa vaan siitä, että vaimosi viettää aikansa muualla ja sinä olet se joka on huolehtinut lasten arjen pyörityksestä. Mielellään kuvamatskua missä vaimosi istuu iltaa viinin tai drinkkien parissa. Muista hakeutua terkkariin jossian vaiheessa näyttämään jotin naarmua ja kerro siellä että vaimosi on. hullun väkivaltainen. Usko pois, näitä tulet kuulemaan itsestäsi, kun vaimosi pyrkii varmistamaan että saa lapset luokseen. Niin ja sillä sekunnilla kun päätät erota, niin palkkaa hyvä, eroihin perehtynyt lakimies, äläkä suostu mihinkään soppareihin ilman että lakimies sen katsoo ekana. Esim tärkeä juttu, ennen virallista eroa, jos vaimosi lähtee, niin pidä lapset nykyisessä kodissa. Jos sinä joudut muuttamaan, muuta lapset sinun mukanasi. Lasten tilanne katsotaan vakiintuneeksi siihen tilaan mikä on ennen asian käsittelyä oikeudessa.
Tässä oli hyvä toimintasuunnitelma. Ehkä hiukan kärjistettynä, mutta kuitenkin.
Mä en tommoseen vedättämiseen kyllä suostuisi. Nainenhan on täydellinen puupää, jos tekee ratkaisun ihastustaan näkemättä ja päättääkin lähteä. Ei kyllä ole muumit laaksossa. Hakee nyt jotain haaveiden unelmaprinssiä, jota ei ole olemassakaan. Jos jotkut puheet klassisesta kirjallisuudesta ajaa kaiken muun yli, niin enpä voi muuta kun nauraa räkäisesti. Jo on asiat pantu tärkeysjärjestykseen.
Tuli mieleen, ettei ap itse ole yksi palstalla pettämisillään kehuskellut. Siinä tapauksessa saa maistaa omaa lääkettään.
En varsinaisesti usko karmaan, mutta olen jo elänyt niin kauan, että olen nähnyt, miten itse kukin saa elämässään maistaa omaa lääkettään ja tuntea, mitä se sama tuska omissa nahoissa tuntuu. Niin ap:n vaimo kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
En ala vakoilemaan, sana riittää. Ei ole koskaan tietääkseni minulle valehdellut, tämän oli vaan jättänyt kertomatta.
AP
Niin. Joskus saa helpommin anteeksi, kuin luvan..
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, ettei ap itse ole yksi palstalla pettämisillään kehuskellut. Siinä tapauksessa saa maistaa omaa lääkettään.
En varsinaisesti usko karmaan, mutta olen jo elänyt niin kauan, että olen nähnyt, miten itse kukin saa elämässään maistaa omaa lääkettään ja tuntea, mitä se sama tuska omissa nahoissa tuntuu. Niin ap:n vaimo kuin muutkin.
Ei ole. AP on harrastanut seksiä eläissään kahden naisen kanssa, jotka molemmat vein vihille. Ensimmäisen menetin sairauteen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti usko karmaan, mutta olen jo elänyt niin kauan, että olen nähnyt, miten itse kukin saa elämässään maistaa omaa lääkettään ja tuntea, mitä se sama tuska omissa nahoissa tuntuu. Niin ap:n vaimo kuin muutkin.Ei ole. AP on harrastanut seksiä eläissään kahden naisen kanssa, jotka molemmat vein vihille. Ensimmäisen menetin sairauteen.
AP
Sinulle kuuluu uskollinen ja rehellinen puoliso. Vaimo kuitenkin kertoi mitä on tekeillä, se on hyvä.
Toivottavasti tämä päättyy hyvin.
pane nyt sitä suukottelun sijaan niin paljon kun ehit koska reissun jälkeen menee oma aikansa sukupuolitutien poliklinikalla ja testitulosten odottelussa
Tässä kun mietin, niin yksi opetus vielä. On helppo kohdistaa viha siihen ulkopuoliseen. Niin kävi minullekin. Salarakas on psykologian tohtori, joka siihen aikaan oli pyrkimässä julkisuuteenkin. Oli vähän telkkarissa ja näkyi lehdissä/somessa. Keinoista ei sen enempää, mutta tuhosin kostoksi sen uran. Lopetin vasta, kun se soitti mulle itkien ja kertoi olevansa paniikkihäiriöiden takia työkyvytön. Ei ole näkynyt telkkarissa tai somessa sen jälkeen. Jälkikäteen arvioituna vaimo pääsi siinä sivussa ihan ilman seurauksia. Eihän se toinen mies minulle mitään tehnyt, vaan vaimo.