Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän 60 vuotta.

Vierailija
25.04.2022 |

Jos luoja suo niin ensiviikolla tulee täyteen 60 vuotta.Pienet juhlat perhepiirissä.Ei muuta.
Mitä mieleltä olette onko 60 vuotias jo vanha ihminen?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvin käy elämää voi olla vielä jäljellä noin 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä vanha. Sitten kun menee yli 85 voi myöntää olevansa vanha.

Vierailija
4/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme 63v emmekä vanhoja.

Vierailija
5/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asenteestasi. Joko olet vanha, tai sitten olet nuorekas, tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
6/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet  60. vuoden ikäinen, et 60. vuotta vanha. Vaikka yleensä puhutaankin miten vanha on, vaikka olisi lapsesta kyse.

Vierailija
7/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin, kunhan oma terveys säilyy. Tästä eteenpäin on pidettävä parempaa huolta itsestä, eikä aina asetettava muita listan kärkeen. Nyt on se aika, kun on syytä toteuttaa ne suurimmat unelmat. Enää ei voi tuudittautua "sitten joskus.."- ajatusmalliin. Ole hyvä ja lempeä itsellesi. Järjestä hemmotteluhetkiä ja elä hetkessä. Pieni arjen luksus piristää päivää.

"Vierivä kivi ei sammaloidu!" Pidä itsesi liikkeessä, aktiivisena ja peruspositiivisena. Elämä on paljon antoisampaa iloisten ihmisten seurassa.

Hyvää Syntymäpäivää! :D

Vierailija
8/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo63v. kirjoitti:

Kaikki on hyvin, kunhan oma terveys säilyy. Tästä eteenpäin on pidettävä parempaa huolta itsestä, eikä aina asetettava muita listan kärkeen. Nyt on se aika, kun on syytä toteuttaa ne suurimmat unelmat. Enää ei voi tuudittautua "sitten joskus.."- ajatusmalliin. Ole hyvä ja lempeä itsellesi. Järjestä hemmotteluhetkiä ja elä hetkessä. Pieni arjen luksus piristää päivää.

"Vierivä kivi ei sammaloidu!" Pidä itsesi liikkeessä, aktiivisena ja peruspositiivisena. Elämä on paljon antoisampaa iloisten ihmisten seurassa.

Kiitos.(ap).

Vierailija
9/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut.

Vierailija
10/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 5 vuotta ja olet virallisesti vanhus.

Vierailija
11/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaan mielestä 20-vuotias on vanha.

20-vuotiaan mielestä 40-vuotias on vanha.

40-vuotiaan mielestä 80-vuotias on vanha.

Omasta mielestään 80-vuotias on ikinuori.

12/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanha on 70 vuotta vasta. ja 80 on vanhus. 90 on ikivanha ja 100 muumio.

Vierailija
13/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo63v. kirjoitti:

Klishee-automaatti 🤣

Vierailija
14/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo63v. kirjoitti:

Minä olen 62 ja ihan hyvin mielestäni on asiat, vaikka en ole ihan terve. 60-vuotiaana sairastuin rintasyöpään ja sitten tuli kaikkea muuta, joten olen nyt kuntoutustuella. Parasta on se, että saan olla omissa oloissani vain oman perheen kanssa eikä ole mitään pakkoseurustelua työkavereiden ym. kanssa. 

Vierailija
15/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, terveyttä ja pitkää ikää!

Vierailija
16/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin tuon kaksi vuotta sitten. Se on väistämätön tosi asia, että minulle on enemmän elettyä elämää takanani, kuin siintää edessäni. Tuuria on ollut siinä, että olen edelleen perusterve. En pärjää ilman silmälaseja ja kuuloni on huonompi kuin viisi vuotta vanhemmalla vaimolla. Tukka on edelleen päässä, mutta se ei ole mitenkään omaa ansiotani vaan geenien.

Kyllä minä olen mielestäni jo vanha, mutten vanhus. Ikääntymistä ja rappeutumista ei voi estää, mutta sitä voi omilla valinnoilla hidastaa. Pyöräilen työmatkat (7,5 km) huhtikuusta joulun tienoille. Käyn sisäliikuntatreeneissä 3-4 kertaa viikossa.

Sinulle toivotan hyvää syntymäpäivää ja terveyttä. Vaali hyvinvointiasi.

Vierailija
17/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du er gamla.

Vierailija
18/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 67 ja hyvin pyyhkii. Rahaa on säästössä, terveys hyvä ja odottelen kuukauden lomareissua. Kultakin on ollut vierellä 45 vuotta. Mitä muuta voisi toivoa.

Ei 60 ole mikään katastrofi. Aikoinaan 18 vuotiaana ajattelin, että 30 ikäiset ovat hautaan kaatuvia muumioita. Näin ne ajatukset muuttuvat.😉

Vierailija
19/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 67 ja hyvin pyyhkii. Rahaa on säästössä, terveys hyvä ja odottelen kuukauden lomareissua. Kultakin on ollut vierellä 45 vuotta. Mitä muuta voisi toivoa.

Ei 60 ole mikään katastrofi. Aikoinaan 18 vuotiaana ajattelin, että 30 ikäiset ovat hautaan kaatuvia muumioita. Näin ne ajatukset muuttuvat.😉

Vierailija
20/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v kultaisin numeroin onnittelukortissa, jossa punaisia ruusuja. Puistatti, huh. Hetken kuulostelin, jaa, että kuusikymmentä, mieli ei olisi uskonut, vilkaisu peiliin vahvisti. Vieläkin välillä jään ihmettelemään, että mihin nämä vuodet on menneet. Onneksi tämä ei tapahtunut yhdessä yössä, vaan vaivihkaa, illalla nukkumaan, aamulla herää, n. 21900 kertaa, ja tässä tulos: 60v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän