Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän 60 vuotta.

Vierailija
25.04.2022 |

Jos luoja suo niin ensiviikolla tulee täyteen 60 vuotta.Pienet juhlat perhepiirissä.Ei muuta.
Mitä mieleltä olette onko 60 vuotias jo vanha ihminen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!  Määrittele vanha 

Vierailija
22/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kohta 50 ja kriisiä pukkaa, en vaan ymmärrä olevani tämän ikäinen. No kai se tästä.

Onnea sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytä koreaksi vaan

Vierailija
24/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vanha, mutta vanheneva.

N53

Vierailija
25/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kurppana.

Vierailija
26/54 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea sinulle. Työikää jäljellä vielä 7 vuotta. Vanha et ole ollenkaan. Tanskalaisten tyttöjen odotettu keski-ikä on 110 vuotta.

Eli tavoilla voi jonkin verran vaikuttaa elinikään. Geenit silti määräävät paljon.

Vierailija
27/54 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahna olet.

Vierailija
28/54 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on niin vanha kuin miltä hänestä itsestään tuntuu. Minä täytän 66 vuotta ja se sama ihminen olen sisimmässäni kuin ennenkin. Olen siitä onnekas, että kasvoissa ei juurikaan ole ryppyjä (jos se nyt edes on onnekasta).

Parasta on kuitenkin, että vielä ainakin on terveyttä vaikka elintavat on aina olleet mitä on. On jääneet ne suositellut vihannesmäärät syömättä.

Tykkään edelleen siitä samasta musiikista kuin ennenkin eikä se ole iskelmää. Lastenlapsien kanssa on kivaa, kun itsekin on lapsenmielinen.

Vierailija
29/54 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahna olet.

Niin sinäkin tulet olemaan, jos saat edes elää vanhaksi.

Näillä kymmenillä voin kertoa, että vuodet meni ihan hujauksessa varsinkin, kun lapset vielä oli pieniä.

Nyt kuitenkin elän ehkä elämäni parasta aikaa ja olen elänyt viimeiset 15 vuotta.

On oma velaton koti, jota saa laitta ihan kuinka itse haluaa eikä kukaan ole vaatimassa eikä pyytämässä mitään.

Vierailija
30/54 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kurppana.

Oletan, että olet nainen. Miten noin ilkeästi voi edes sanoa? Sinäkin olet joskus vanhempi nainen. Jos Luoja suo.

Vierailija
31/54 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täytän minäkin, mutta se on vain luku syntymästä tähän päivään. Tosin suurin osa soluistani on melko uusia, hiuksetkin vaihtuvat muutaman vuoden välein. Toisaalta olen saanut elää jo 60 vuotta ja sinä aikana kokea monia asioita, valikoiva muistini on säästänyt niistä parhaat. Hyvää syntymäpäivää !

Japanissa on sanonta että elämä alkaa kuudestakymmenestä vuodesta, tarkoittanee sitä että voi elää itselle. Siihen saakka on pitänyt huolehtia lapsista ja lapsenlapsista sekä isovanhemmista ja noin kuusikymppisenä voi uskoa että lapset pystyvät huolehtimaan itsesään ja isovanhemmat ovat usein jo muuttaneet tuonelaan.

Tulipa sanottua suoraansanottuna vähän oudosti, mutta ei vanhuksen tarvii enää välittää, riittää kun on vähän onnellinen.

Vierailija
32/54 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 60 v. Tämänkin ikäisenä elämä maistuu ja on hyvää. Hankin rakastajan kun olin 59. Haluan nauttia vielä fyysisestäkin puolesta. Kiinnostus elämään pitää virkeänä. Kannattaa tehdä uusia asioita ja nähdä uusia paikkoja, matkustaa vaikka suomen sisällä jos ei halua mennä ulkomaille. Tehdä sitä mikä kiinnostaa.

Vierailija
33/54 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvin käy elämää voi olla vielä jäljellä noin 20 vuotta.

Mun äitini on jo 95v, asuu edelleen isän kanssa kotona eikä heillä käy edes kotihoito tai siivooja. Eli jos HYVIN käy, elämää voi olla jäljellä vielä yli 35 vuotta. 

Vierailija
34/54 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta sä kuolet pois

Vierailija
35/54 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mut mä tunnen itteni vanhaks, oon jo 25

Vierailija
36/54 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 vuotias. 
Viime viikolla tuttu 15 vuotias  poika pohti, miten hän haluaa kuolla viimeistään 30 vuotiaana. Silloin on jo niin vanha, eikä hän halua olla vaipoissa ja muiden autettavana jossakin hoitolaitoksessa. 
Että se siitä ikäongelmista. 

Vierailija
37/54 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina sitten 60 vuotta tulee täyteen.(ap).

Vierailija
38/54 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä päivää 59 vuotias.Huomenna 60.(ap).

Vierailija
39/54 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten olen täyttänyt sen 60 vuotta.(ap).

Vierailija
40/54 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvin käy elämää voi olla vielä jäljellä noin 20 vuotta.

Tai 40 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän