Lapsimessujen kävijämäärä romahti
Olen kerran käynyt Lapsimessuilla, kun esikoinen istui rattaissa ja kaipasin käyntikohdetta päiväsaikaan. Tämän jälkeen ei ole tullut mieleenkään mennä, vaikka varmaan nyt kolmen lapsen äitinä olisin kohderyhmää. Ei tosin ole samaan tapaan aikaa keskellä päivää.
Korona-aika teki ainakin mulle sen, että tämän tapainen "turha" karsiutui pois. Jos voin olla menemättä jonnekin menettämäänr rahaa melko turhan takia, jätän helposti menemättä. Valitettavasti en usko, että messutapahtumat palaavat koskaan ennalleen, koska muutkin ovat havainneet saman.
Helsingin lapsimessujen kävijämäärä romahti
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008771801.html
Kommentit (3)
Minäkin kävin kerran. Ihan kauheaa.
Eipä noita edes mainosteta missään, jos mainostetaan niin vähän ja huonosti. Ja kun ei tiedä tapahtumasta niin vaikea mennä.
Kerran olen käynyt kun esikoista odotin. Helvetillinen ryysis ja tungos. Messuhinnat lähes samoja kuin normi hinnat eli ei tarjouksia tai siis ne on huonoja tarjouksia. Ei mitään syytä mennä tuonne. Hurjimmillaan tuolla on poliisit käyneet kun mammat on tapelleet Metsolan "dropeista" joita sitten kauppaava tori.fissä moni(kymmen) kertaiseen hintaan