Täytän 60 vuotta.
Jos luoja suo niin ensiviikolla tulee täyteen 60 vuotta.Pienet juhlat perhepiirissä.Ei muuta.
Mitä mieleltä olette onko 60 vuotias jo vanha ihminen?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on niin vanha kuin miltä hänestä itsestään tuntuu. Minä täytän 66 vuotta ja se sama ihminen olen sisimmässäni kuin ennenkin. Olen siitä onnekas, että kasvoissa ei juurikaan ole ryppyjä (jos se nyt edes on onnekasta).
Parasta on kuitenkin, että vielä ainakin on terveyttä vaikka elintavat on aina olleet mitä on. On jääneet ne suositellut vihannesmäärät syömättä.
Tykkään edelleen siitä samasta musiikista kuin ennenkin eikä se ole iskelmää. Lastenlapsien kanssa on kivaa, kun itsekin on lapsenmielinen.
Rypyt tulevat kohta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten olen täyttänyt sen 60 vuotta.(ap).
Paljon onnea!
Tänään huomasin tille oli tullut 500€ rahalahja sukulaisilta.Seurakunnalta sain 50€ lahjakortin.(ap).
Onneksi olkoon! Perässä tullaan :) Kaikki me, jotka ei vielä olla ohitettu.
Ei kannata tuhlata jäljellä olevaa aikaa vauva-palstalla.
Onnea!
Itse täytän kohta 65 ja tunnen olevani se sama ujo ja nuorekas kaupunkilaistytto. Aika hauska tunne.
Mietin miten juhlistaisin. Elämä on lahja.
Trolli. Ei noin vanhat ihmiset osaa käyttää tietokoneita tai olla internetissä koska niitä ei ollut heidän lapsuudessaan joten he eivät oppineet niitä käyttämään. Tuskin monikaan yli 30v vanhus osaa käyttää tietokoneita.
Eläispä ton ikäiseksi. En halua kuolla nuorena
T. 30v
Minä olen 68 v, täysin terve. En edes ajattele ikääni.
Se on niin helppo sanoa, kun ei mitään ymmärrä.