Mitä mieltä olet miehistä, jotka pakenevat sotaa?
Itse ainakin miehenä ajattelin, että jos Venäjä tänne tulee niin pakenen länteen. En tiedä miten yleinen tällainen ajatus on mutta arvistn henkeäni.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi paeta. Jos ei kukaan sotisi, kukaan ei sotisi. Minulle ei ole valtoilla tai niiden rajoilla mitään merkitystä. Asun siellä missä on rauhallista.
Eli mene Venäjälle sitten?
Olen nainen ja jos sota syttyy, lähden pakoon. Joten ymmärrän täysin kaikkia miehiä jotka haluaisi tehdä saman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa lähteä hyvissä ajoin, en kaipaa sun kaltaisia rinnalle rintamalle.
jos sota alkaa niin maasta ei pääse enää pois.
Toki aistin kokoajan miten kiristynyt tilanne on ja jos lävisi niin huonosti, että venäjä aloittaisi salamasodan niin kyllä laittomasti aina pääsee pois.
Niitä laittomasti pois yrittäviä olisi niin paljon, etteivät ne sinua sinne ottaisi.
Kyllä ottavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaa lähteä hyvissä ajoin, en kaipaa sun kaltaisia rinnalle rintamalle.
jos sota alkaa niin maasta ei pääse enää pois.
Toki aistin kokoajan miten kiristynyt tilanne on ja jos lävisi niin huonosti, että venäjä aloittaisi salamasodan niin kyllä laittomasti aina pääsee pois.
Jaa, että miten, patikoimalla venäjälle vai ruotsiin...kerro "romanttinen" suunnitelmasi 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja jos sota syttyy, lähden pakoon. Joten ymmärrän täysin kaikkia miehiä jotka haluaisi tehdä saman
Jep ei siin mitää ap
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin yhtä paljon, jos olet syntyperäinen suomalainen, kuin niitä Syyrian, irakin miehiä, jotka läpysteli ympäri eurooppaa elättäjää etsimässä. Eli en yhtään. Ja jos kysyjä on ns Suomeen saapunut edellä mainittu, niin eipä yllätä. Kannattaa lähteä jo tänään. Tv nainen.
Olen syntyperäinen suomalainen. Entäs mitä sinä tekisit? Ap
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja.
Yhtä fiksuja kuin Suomeen ja muualle Eurooppaan sotaa pakenevat ulkomaalaiset?
Eikun.... sehän on nyt ihan eri asia lässyn lässyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette pelkureita. Pahinta saas-taa rikollisten kanssa.
En tee rikoksia. Ap
Rintamakarkuruus on rikos. Kuolemantuomio voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee rikoksia. Ap
No muuten en tee rikoksia. Ap
funtitas kuitenkin mitä mieltä olet naapurirapussa asuvista sotaväkeä paossa olevista golden kela cardin omaavista moniosaajista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee rikoksia. Ap
Hyvä ettet tee muuta. Mitäs meinasit tehdä siinä vaiheessa kun sotilaspoliisit ottavat sinut kiinni satamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee rikoksia. Ap
Hyvä ettet tee muuta. Mitäs meinasit tehdä siinä vaiheessa kun sotilaspoliisit ottavat sinut kiinni satamassa?
Mä oon jo ulkomailla siinä vaiheesa joten tuskinpa mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee rikoksia. Ap
Et muuten ole. Vastaisitko asiallisesti kysymykseen kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee rikoksia. Ap
Et muuten ole. Vastaisitko asiallisesti kysymykseen kiitos?
Ei se laittomasti pakeneminen vaikka takapenkin alla sahatussa kuopassa ole tai menemällä metsäreittejö pitkin venäjälle ja sit sieltä pois. Ihme että suaki kiinnostaa näinkin paljon mun hengissä selviämiset.
Elämänsä voi käyttää järkevämminkin kuin joukkopsykooseihin osallistumalla eli nostan hattua. Toki jos jättää vaimonsa ja lapsensa pötkien yksin pakoon, niin sitten vahvaa alapeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee rikoksia. Ap
Ei ole rikos jos omaa maataan puolustaa.Toisinpäin on rikos mutta tiedetty on että noin käy kun on saatu kaikki valmiina ja p.housut lähtee ensin.Muuten lähde jo nyt ettei tarvitse katsella.
Sillä miehellä ei ole elämässään mitään puolustettavaa ja ei ketään kenen puolustamisen vuoksi mahdollisesti uhraisi henkensä
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä voi käyttää järkevämminkin kuin joukkopsykooseihin osallistumalla eli nostan hattua. Toki jos jättää vaimonsa ja lapsensa pötkien yksin pakoon, niin sitten vahvaa alapeukkua.
Tietenkin otan perheeni mukaan. Ap
Niitä laittomasti pois yrittäviä olisi niin paljon, etteivät ne sinua sinne ottaisi.