Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerjäläinen työhuoneeni ikkunan alla

Vierailija
24.04.2022 |

Hiukan surkuttaa tuo mies. Paljonko olisi hyvä summa antaa rahaa? En halua antaa liikaa. Nyt on jättänyt minut rauhaan, kun en ole antanut mitään. Toisaalta vaikka 200 € olisi summa, jolla saisi jo jotain Romaniasta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras apu olisi jos ottaisit ãhtéríiŋ. Ei varmaan ole saanut peppureikää aikoihin.

Hyi. Olen kerran nähnyt, kuinka kaksi isoa korstoa raahaa romaninaista autoon. Nainen huusi. En oikein tiedä, mitä tuossa olisi voinut tehdä.

Vierailija
22/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUSTANNAT NAIS HUUME KAUPAA kirjoitti:

SINUN KERJÄLÄISESI POMOINEEN ON JO ALKANUT KIRISTÄMÄÄN UKRAINALAISIA. NUA KERJÄLÄISET OVAT MAFIAN PALKOILLA NYT KÄYVÄT TOSIAAN UKRAINALAISTEN KIMPPUUN. EI SENTTIÄKÄÄN NOILLE "KERJÄLÄISILLE" KORKEINTAAN RÄKÄSY KASVOIHIN TAI KUPPIIN.

Niin. Voihan sitä ajatella, että siitä ei ole mitään hyötyä. Mutta aika kurjaa täytyy elämän olla, kun istui kadulla päivät pitkät.

Välillä siinä kadulla on tosiaan eri liigojen valtataisteluja. Tulevat huutamaan ja tuuppimaan tuota miestä. On ilmeisesti kuitenkin ihan hyvä paikka.

Jos jotain tulee, niin minä otan siitä videon tai soitan poliisit paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyyttä on monenlaista. Ei minua niinkään säälitä suomalaiset, jotka käyvät leipäjonoissa. Tuo kerjäläismies vaikuttaa onnelliselta. Laulaakin kokoajan. Toisaalta laulaminen lämmittää ja on jotain tekemistä.

Romanit laulavat surullisinakin, joten ei laulaminen onnellisuudesta kerro.