Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lentomatkalle (ruumaan ja käsimatkatavaroihin) ottaa pehmeän laukun, rinkan tai repun vai onko parempi että matkalaukut ovat kovia?

Vierailija
24.04.2022 |

Kertokaas konkarimatkaajat ensikertalaiselle. Hajoaako tai kastuuko tavarat pehmeässä laukussa? Kannataako ostaa kovapintaiset ja pyörälliset laukut, pienempi matkustamoon ja suurempi ruumaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovapintainen on parempi. Laukkujen käsittely ei ole mitenkään hellää.

Vierailija
2/7 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumaan ehdottomasti kova on parempi. Kyllä siellä rinkkakin menee (reppureissaajat tietävät), mutta siinä on riskinsä. Käsimatkatavaroissa ei ole merkitystä, koska olet itse vastuussa laukkusi/reppusi kohtelusta. Muista kuitenkin huomioida painorajat ja varmistaa etukäteen, että laukut mahtuvat niihin. Ei tule sitten kentällä ongelmia. Tarkista myös nestekäytännöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin käsimatkatavaroihin voit ottaa pehmeän, koska sinä itse käsittelet sitä.

Vierailija
4/7 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan aina rinkan ja olkalaukun kanssa. T. Paljon matkustava

Vierailija
5/7 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mennyt pehmeäpintaisella, mutta vedenpitävällä ongelmitta. 

Vierailija
6/7 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi erikseen laukkuja ostamaan yhtä matkaa varten. Matkatavaroita ei kastella ja kyllä ne ihan hyvänä säilyy pehmeässäkin laukussa. Varsinkin jos et kuljeta mitään särkyvää. 

Vierailija
7/7 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jotain lasiesineitä tms. kuskailet, ne voivat hajota millaisessa laukussa tahansa ellet ole ETUKÄTEEN suojannut niitä hyvin. Normaalit matkatavarat (vaatteet jne.) pysyvät ihan hyvin niin kovassa kuin pehmeässäkin laukussa. Kova painaa yleensä enemmän, joten sillä voi kuskata vähemmän tavaraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi