Missä asennossa oleskelet sohvallasi?
Minä yleensä aina makaan :) Vain jos on joku vieras että täytyy tehdä tilaa 2 istuttavalle sohvalle niin sitten istun enkä silloinkaan jalat maassa vaan tyyliin risti-istunnassa.
Kommentit (11)
Löhöilen. Jalat ovat ylhäällä. Näin on mukava.
Makoilen selälläni mukavassa asennossa että voin lukea kirjaa tai katsoa elokuvia. Välillä kissa tulee makoilemaan rintani päälle ja joskus kumpikin nukahdamme siihen. Kissa saapuikin nyt, pitää keskittyä siihen.
Makaan, paitsi syödessä tai juodessa joutuu välillä istumaan.
Puolimakaava löhöilyasento on paras. Tabletti sylissä, ja tyynyjä tukemassa niskaa ja selkää. Aijai, kyllä tämä onkin mukavaa aamuisen metsälenkin jälkeen.
Minulla ei ole sohvaa, ei telkkaria eikä kirjahyllyä, vaikka asun yksin 65 neliön kaksiossa. Elämässä on tärkeämpääkin tekemistä kuin katsoa valmiiksi naurettuja sarjoja tai löhötä sohvalla. Voit hyvin surffata netissä vaikka vessanpytyllä istuen kuten minä täyä kirjoittaessani teen.
Puolimakaan, jalat koukussa ja selkäranka kumarassa.
En pääsekään enää suoraksi.
makoilen kulmassa, katson maailman kuuminta videolta ja kuuntelen politiikkaradiota....mihin lie johtaneekaan.
Röhnötän yleensä. Toinen jalka selkänojalla.
Istun. Yleensä teen samalla käsitöitä. Jos haluan löhötä vaakatasossa, menen sänkyyn.