Mitä päälle kesäteatteriin?
Lämpöä 18 - 19. Katettu. Onko valkoiset farkut ja vaalea trenssi tätä päivää?
Kommentit (15)
Ei paljon äly päätä pakota, kun et kerro oletko Pihtiputaalla vai Helsingissä.
Lämmintä mukaan kun Suomen sää on mitä on .
Farkku- ja nahkatakki kyllästyttää. Olen viisikymppinen. Myös valkoinen lyhyt bleiseri löytyy kaapista.
Ap
kultamekko ja korkkarit tiä mikä ura urkenee
Parempi kun et mene ollenkaan, kun vaatteet tuottaa sulle noin suuria ongelmia 🙄
Vierailija kirjoitti:
Farkku- ja nahkatakki kyllästyttää. Olen viisikymppinen. Myös valkoinen lyhyt bleiseri löytyy kaapista.
Ap
Kiinnostaa kiviäkin 🥱
Oli miten oli, alkkarit on sitten jätettävä kotiin! Teatteriin mennään vain paljaalla letulla.
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat ja silmälaput
Tämä oli hauska.
Järkyttävän huono itsetunto ap: llä.
Kesäteatterissa ihmiset on yleensä aika rennosti pukeutuneita, mutta en sentään missään "crocseissa' lähtisi.
Mutta se mikä yleensä on hyvä huomioida on sää. Katsomossa voi tulla istuessa yllättävän kuuma jos aurinko porottaa (vaikka katettu) tai kylmä kun on vain paikoillaan.
Kannattaa varata säästä riippuen mukaan vesipulloa/hattua ja viileiällä kelillä villapashminaa tmv. mikä lämmittää harteilla/sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Viiskymppinen etkä osaa vieläkään pukea itseäsi sään mukaisesti?
Vaatteet on hyvä laittaa päälle, tuskin alastomana edes pääsee sisälle alueelle. Kylmäkin voi tulla ilman vaatteita.
Hohhoijaa.