Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?

Vierailija
24.04.2022 |

Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.

Kommentit (344)

Vierailija
121/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä olet just nyt sellaisessa parisuhteessa joista todetaan että yksinolo voittaa pzkan parisuhteen.

Vierailija
122/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tsekata kumppanin sosiaalinen media. Onko uusia sosiaalisen median tilejä? Uusia FB-kavereita? Entä kaverin kaverit? Kavereiden tileillä voi olla paljastavia kuvia / kommentteja kumppanistasi.

Eli jos uusi fb-kaveri on nainen, niin mitä sitten? Suoraan ero vai pettämissyytös, vai täytyykö jotenkin todistaa, että Hilkka Nieminen on todellakin vain työpaikan kohta eläköityvä sihteeri, ja Milla Virtanen on oma pikkuserkku, joka vain on vaihtanut nimensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ylittää tuo kynnys ja alkaa tarkistaa asioita. Onko joku tehnyt niin ja puoliso on jäänyt kiinni pettämisestä?

Ap

Ex-aviomieheni jatkoi Koronan alettua keväällä ”toimistolla työskentelyä ” joka arkipäivä vaikka kaikki meidän alalla tekivät 100% etätyötä. Kysyin jossain vaiheessa ette miten hänen työpaikalleen muka saa mennä töihin, eikö pidä olla etänä? Selitykset olivat ympäripyöreitä.

Tein salapoliisin työtä ja mies viettikin työpäivät salarakkaan luona. Erottiin heti. En ole missään tekemisissä sen kanssa enää koskaan.

Vierailija
124/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo mustasukkaisuus jonkun asteista hulluutta

Mikä mustasukkaisuus? Mä en ole yhtään mustasukkainen. Mielestäni ei tarvitse olla jos parisuuhteessa on luottamus. En halua olla mikään huijattava urpo myöskään, että vuosien jälkeen paljastuisi mieheni pettäneen koko ajan. En halua olla ihmisen kanssa jolla on myös muita. Tämän vuoksi minä tutkisin asiaa jos epäillys heräisi. Joku vaistohan sen epäilyn herättää. Mulla on näistä asioista kokemusta ja valitettavasti se vsisto on ollut oikeassa. Käry on käynyt.

Vierailija
125/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Voi taivas. Eikö olisi helpompi erota ja etsiä ihan uusi mies? Tai mieluummin elää ihan yksin kunnes korvienväli on ensin korjaantunut.

Vierailija
126/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin narauttamassa ex-aviomiehen treffeiltä toisen naisen kanssa. Että kyllä näitä tapahtuu. Jos epäilee, on parempi ottaa epäilyksistä selvää. Silloin voi siirtyä omassa elämässään eteenpäin.

Vierailija
127/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos auto ei siellä ole ja mies on valehtelija, hän kyllä keksii selityksiä missä auto tai hän itse on ollut joten epäillyksesi vain lisääntyvät. Jos taas auto on siellä parkissa voi mies silti olla jossain muualla. Jos sekä auto että mies ovat salilla, se ei tarkoita etteikö hän jonain kertana voisi olla jossain muualla. Nämä ovat vaikeita juttuja.

Eikä ole mitään vaikeaa. Tuollaisen ihmisen ei pidä seurustella kenenkään kanssa joka ei luota kumppaniinsa vaan miettii missä toinen menee ja kenen kanssa ja onko se nyt salilla vaikka niin sanoi ja jos onkin, niin onko myös ensi kerralla..

Tuollainen kyttääminen edes ajatuksen tasolla ei ole tervettä vaan silloin pitää elää ja olla yksin.

Sanoo nainen jolle paljastuu sitten täytenä pommina, että mies on elänyt kaksoiselämää koko suhteenne ajan. Mutta pääasia, että jos jokin vaisto sanoo jotain. Suljet vaan ajatuksen.

Mä ole tosi luottavainen ja haluan, että suhteessa pitää pystyä luottamaan toiseen. Mutta kokemuksesta sanon, että naisen vaisto on erikoinen juttu. Sitä vaan vaistoaa, että nyt on jotain meneillään. Vaisto on ollut joka kerta oikeassa.

Vierailija
128/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Teettekö oikeasti tuollaista...?

Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."

No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.

Nainen voi saada mieheltä parantumattoman seksitaudin. Sekö on parempi?

Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.

Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta. 

Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.

Seksitautijuttu vastauksena seuraavaan: ”Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.”

Mielestäni on pienempi paha lukea toisen sähköpostit kuin että pettäjä altistaa kumppaninsa taudeille. Jos on vahva epäilys, että toinen voi altistaa kumppaninsa terveyden vaaraan, on kumppanilla mielestäni oikeus selvittää asiaa.

Lompakon tarkastaminen on vain yksi mahdollinen keino löytää todiste pettämisestä. Löytyykö sieltä kuitti hotelliyöstä? Kuitti toisella paikkakunnalla tai kaupungin toisella laidalla asioinnista ilman hyvää syytä?

Oleellisinta on havainnoida muutoksia käytöksessä. Lompakon kohdalla esim. jos mies alkaakin heittämään pois kaikki kuitit heti, vaikka aiemmin hänen lompakkonsa pursusi kuitteja.

Heh. Olen itse juuri tuollainen, jonka lompakko pursuaa kuitteja, kunnes kerran puolessa vuodessa kyllästyn ja heitän kaikki kuitit pois, kun ei lompakosta enää löydä mitään ja sen vetoketjun väliin jää aina kuittipaperia. Siinähän on sitten analysoitavaa kumppanille... Niin, ja ihan nainen olen. En todellakaan ymmärrä näitä tilanteita, että kytätään toisen asioita ja vedetään jostain kuittien poisheittämisestä omia johtopäätöksiä. Ja siis mitä, eikö kaupungin toisella laidalla saa käydä ilman erityisen painavaa syytä? Minä saatan käydä ihan vain huvikseni ilman painavaa tai kevyttäkään syytä. Millaisessa talutusnuorassa muut pariskunnat oikein elävät, jos on oikein määritelty, kuinka kauas kotoa saa mennä...

Hei ihan oikeasti. Jos epäilyttää, että kumppanilla on sukupuolitauti, ehdottakaa hänelle, että käytte testeissä. Silloin ainakin saatte oikean vastauksen asiaan, ettei tarvitse tautiriskiä analysoida kuittien puuttumisesta. Ja todellakin toisten sähköpostien tai viestien lukeminen on todella alhaista toimintaa. Jos kävisi ilmi, että oma kumppanini on lukenut salaa mitään viestejäni, kirjeitä, päiväkirjaa, tms. niin todellakaan en haluaisi jatkaa hänen kanssaan. Tuollainen on todella inhottavaa.

Ymmärrät asiat tahallaan liian ykisoikoisesti. Muuttunut käytös kuittien suhteen tai ostospaikan suhteen ei yksinään riitä todisteeksi mutta voi antaa tukevaa todistetta pettämiselle.

Tärkeää on havainnoida onko käytös muuttunut. Kiinnittää aiempaa enemmän huomiota ulkonäköönsä? Muuttunut pukeutumis- tai hiustyyli? Muuttaa suihkussakäyntiaikaansa? Kuljettaa puhelintaan kaikkialle, kun ei aiemmin tehnyt niin? Piilottaa puhelimensa tai pitää aina äänettömällä? Muuttuneet kiinnostuksenkohteet? Yllättävä kuntokuuri? Jne.

Toki kannattaa mennä lääkärille mutta silloin voi jo olla liia myöhäistä. Ei kannata odottaa siihen hetkeen, kun lääkäri ilmoittaa seksitaudista, kun voi saada todisteen pettämisestä aiemmin ennen vahingon käymistä.

Vierailija
129/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaa puhelinlasku, jos voit. Jos auto on sun, laita Applen air tag (jos sulla iPhone mutta miehelläsi ei) tai muu seurantalaite siihen. Tai ehdota, että mies lainaa sun autoa ja laita seurantalaite autoosi.

Applen air tagissa toki riski, että jos mies pettää ja kuskaa naista autolla, naisella voi olla iPhone ja seuranta paljastuu.

Siis mitä puhelinlaskun tsekkaaminen auttaa?

Entä miten saa toisen lainaamaan autoa jos hänellä on omakin?

Joku toinen ehdotti soittoa salille hätätilanteen takia, mikähän tällainen hätätilanne voisi olla?

Nää ehdotukset on kyllä aika erikoisia...

Jos pystyy laskusta näkemään esim. onko puheluiden määrä noussut selvästi / selvittämään operaattorilta esim. mihin numeroihin puhelimella on soitettu ja mihin aikaan. Onko salaisia yöpuheluita?

Hän voi vaikka ehdottaa, että vie miehen auton huoltamoon kesärenkaiden vaihtamiseen ja mies voi sillä aikaa mennä salille naisen autolla. Maailman paras tyttöystävä! Tai jos miehellä on isompi auto, nainen voi teeskennellä, että kaveri tarvitsee apua jonkun asian siirtoon, voisiko mies käyttää sillä aikaa naisen autoa, kun nainen lainaa miehen autoa. Vain mielikuvitus rajana.

Mutta järki onkin sitten jättänyt jo aikaa sitten. Melkoisiin parisuhteisiin palstalaiset tyytyy tai oikeastaan ei edes vaan tyydy, vaan nämähän takertuu näihin näemmä kynsin hampain.

Vierailija
130/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki lässyttäjät, joiden mielestä pitää luottaa vaan sokeasti toiseen. Pettämisellä voi olla vakaviakin seurauksia. Olin sinisilmäinen ja sain puolisoltani tietämättäni sukupuolitaudin. Tätä ei osattu heti epäillä vaan epäiltiin virtsatulehdusta ja sellaisena sitä hoidettiin. Myöhemmin tuli ongelmia, kun perheen perustaminen tuli ajankohtaiseksi, tietty ei tän sian kanssa.

Vierailija
131/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kännykän tai tietokoneen ratsaaminen edes onnistuisi? Minulla on ainakin puhelimessa salasana, jota ei tiedä kukaan muu. Tietokoneessa ei ole, mutta puhelimessa on jo ihan siltä varalta, jos puhelin katoaisi/varastettaisiin. Minun puhelimeni ratsaus ainakin tyssäisi siihen, kun laite kysyy pin-koodia. Samoin sähköpostin ratsaaminen tyssäisi salasanaan, ja vaikka sen onnistuisi selvittämään, on minulla sähköpostiin tietoturvasyistä kaksivaiheinen tunnistus.

Monet on laiskoja ja tallentaa nettiselaimeensa salasanojaan.

Ja varmaan sitten se, jos salasanaa ei ole tallennettu selaimeen, tulkittaisiin merkiksi siitä, että vähintään pettää...

Vierailija
132/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies kävi muka säännöllisesti tennistä pelaamassa. Vaihdoin tennismailan tilalle paistinpannun mailapussiin eikä ukko puhunut mitään kun kotiin tuli. Varmaan hyviä rystylyöntejä löi teflonpannulla! Laitoin sitten miehen luiskaan 👍

Millä paistoitte pihvit seuraavana sunnuntaina?

No meillä on 2 pannua. -eri

Toinen mahtuu mailapussiin?

No ainakin meidän lettupannu mahtuisi mailapussiin eikä ole kovin painava. Mulla on myös se mailapussi ja maila.

Vierailija
133/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."

No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.

Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.

Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta. 

Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.

Seksitautijuttu vastauksena seuraavaan: ”Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.”

Mielestäni on pienempi paha lukea toisen sähköpostit kuin että pettäjä altistaa kumppaninsa taudeille. Jos on vahva epäilys, että toinen voi altistaa kumppaninsa terveyden vaaraan, on kumppanilla mielestäni oikeus selvittää asiaa.

Lompakon tarkastaminen on vain yksi mahdollinen keino löytää todiste pettämisestä. Löytyykö sieltä kuitti hotelliyöstä? Kuitti toisella paikkakunnalla tai kaupungin toisella laidalla asioinnista ilman hyvää syytä?

Oleellisinta on havainnoida muutoksia käytöksessä. Lompakon kohdalla esim. jos mies alkaakin heittämään pois kaikki kuitit heti, vaikka aiemmin hänen lompakkonsa pursusi kuitteja.

Heh. Olen itse juuri tuollainen, jonka lompakko pursuaa kuitteja, kunnes kerran puolessa vuodessa kyllästyn ja heitän kaikki kuitit pois, kun ei lompakosta enää löydä mitään ja sen vetoketjun väliin jää aina kuittipaperia. Siinähän on sitten analysoitavaa kumppanille... Niin, ja ihan nainen olen. En todellakaan ymmärrä näitä tilanteita, että kytätään toisen asioita ja vedetään jostain kuittien poisheittämisestä omia johtopäätöksiä. Ja siis mitä, eikö kaupungin toisella laidalla saa käydä ilman erityisen painavaa syytä? Minä saatan käydä ihan vain huvikseni ilman painavaa tai kevyttäkään syytä. Millaisessa talutusnuorassa muut pariskunnat oikein elävät, jos on oikein määritelty, kuinka kauas kotoa saa mennä...

Hei ihan oikeasti. Jos epäilyttää, että kumppanilla on sukupuolitauti, ehdottakaa hänelle, että käytte testeissä. Silloin ainakin saatte oikean vastauksen asiaan, ettei tarvitse tautiriskiä analysoida kuittien puuttumisesta. Ja todellakin toisten sähköpostien tai viestien lukeminen on todella alhaista toimintaa. Jos kävisi ilmi, että oma kumppanini on lukenut salaa mitään viestejäni, kirjeitä, päiväkirjaa, tms. niin todellakaan en haluaisi jatkaa hänen kanssaan. Tuollainen on todella inhottavaa.

Ymmärrät asiat tahallaan liian ykisoikoisesti. Muuttunut käytös kuittien suhteen tai ostospaikan suhteen ei yksinään riitä todisteeksi mutta voi antaa tukevaa todistetta pettämiselle.

Tärkeää on havainnoida onko käytös muuttunut. Kiinnittää aiempaa enemmän huomiota ulkonäköönsä? Muuttunut pukeutumis- tai hiustyyli? Muuttaa suihkussakäyntiaikaansa? Kuljettaa puhelintaan kaikkialle, kun ei aiemmin tehnyt niin? Piilottaa puhelimensa tai pitää aina äänettömällä? Muuttuneet kiinnostuksenkohteet? Yllättävä kuntokuuri? Jne.

Toki kannattaa mennä lääkärille mutta silloin voi jo olla liia myöhäistä. Ei kannata odottaa siihen hetkeen, kun lääkäri ilmoittaa seksitaudista, kun voi saada todisteen pettämisestä aiemmin ennen vahingon käymistä.

Miten teillä riittää aikaa ja energiaa noin tarkkaan kumppanin tapojen analysointiin ja tarkkailuun? Itse en varmaan kiinnittäisi edes mitään huomiota suihkussakäyntiaikoihin tai siihen, missä toisen kännykkä on... 

Vierailija
134/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeja naisia tässä jotka kirjoittaa miehen paljastuneen verhoaa sama juttu: ettekö naiset ollut huomanneet seksi vähyydessä mitään eli vähenikö mällin määrä omassa vaginassa suhteessa salilla käymisessä.

mikäli ette huomanneet eroa voinette vilkaista peiliin ja kysyä miksi mies laski siemennestettä muihin vaginoihin.  ehkä, ehkä juuri siksi koska ette hoitaneet vaimon velvollisuuksia miehen tyytyväisenä pitämiseen.  näin yksinkertaista se on. mällin määrä on vakio ja sitä pitää ulkoistaa johonkin tietyin välijoin

miä´käli se kotona ei ole mahdollista n lukkoperän maatessa sohvalla, se siirtyy seuraavaan toosaan

kysymyksiä? hallitsen myös vaikeat elämäntilanteet

Vierailija
135/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos auto ei siellä ole ja mies on valehtelija, hän kyllä keksii selityksiä missä auto tai hän itse on ollut joten epäillyksesi vain lisääntyvät. Jos taas auto on siellä parkissa voi mies silti olla jossain muualla. Jos sekä auto että mies ovat salilla, se ei tarkoita etteikö hän jonain kertana voisi olla jossain muualla. Nämä ovat vaikeita juttuja.

Eikä ole mitään vaikeaa. Tuollaisen ihmisen ei pidä seurustella kenenkään kanssa joka ei luota kumppaniinsa vaan miettii missä toinen menee ja kenen kanssa ja onko se nyt salilla vaikka niin sanoi ja jos onkin, niin onko myös ensi kerralla..

Tuollainen kyttääminen edes ajatuksen tasolla ei ole tervettä vaan silloin pitää elää ja olla yksin.

Sanoo nainen jolle paljastuu sitten täytenä pommina, että mies on elänyt kaksoiselämää koko suhteenne ajan. Mutta pääasia, että jos jokin vaisto sanoo jotain. Suljet vaan ajatuksen.

Mä ole tosi luottavainen ja haluan, että suhteessa pitää pystyä luottamaan toiseen. Mutta kokemuksesta sanon, että naisen vaisto on erikoinen juttu. Sitä vaan vaistoaa, että nyt on jotain meneillään. Vaisto on ollut joka kerta oikeassa.

Ja siksi sillä ei olekaan mitään väliä saako siitä varmuuden, että mies pettää vaan ero on tuossa kohtaa se ainoa ratkaisu.

Turha sitä eroa on pitkittää enää yhtään ja varsinkaan siihen, että mies jää kiinni. Etenkin kun luottamus ja sen myötä parisuhde on joka tapauksessa pilalla vaikka mies ei sitten olisikaan pettänyt.

Nuorena etenkin sitä on moni tosi hölmö ja kuvittelee, että parisuhteessa nyt vaan kuuluu olla epävarma toisen tunteista ja tekemisistä. Pahimmassa tapauksessa vielä kuvittelee, että kuuluu kääntää se toinenkin poski kun toisen kaksoiselämä paljastuu. Harva pettäjä "parantaa tapansa" ainakaan sen saman kumppanin kanssa eläessä, koska petetty muuttuu vain aiempaakin arvottomammaksi ja vähemmän kunnioitusta ansaitsevaksi sen pettäjän silmissä antamalla anteeksi. Kynnys pettämiseen on vain aiempaa pienempi, koska antoihan se viimeksikin anteeksi. Ja jos ei anna niin aivan sama.

Ja vielä harvempi petetty pystyy antamaan anteeksi ja unohtamaan niin, ettei ainakin pienenpieni epäilyksen siemen olisi jatkuvasti mielessä itämässä.

Se on harvinaisen hukkaan heitettyä aikaa jäädä suhteeseen pettäjän kanssa ja yrittää vielä kerran. Suhde kun ei ollut enää terve ja tasa-arvoinen (jos on ollut sitä ikinä) ja jossa on molemminpuolista rakkautta ja toisen arvostusta, koska toinen oli valmis pettämään. Jatkossa siitä sitten puuttuu myös luottamus. Ja itseään ei voi pakottaa luottamaan yhtään sen enempää, kuin toista voisi pakottaa olemaan uskollinen.

Vierailija
136/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tarkistamaan, jos uskot että saat siitä mielenrauhaa. Mutta jos auto ei ole siellä, paatuneimmat valehtelijat keksivät kaikelle aina selityksen. Vaikkapa että mies kyllä kävi pikaisesti salilla, mutta lähti sen jälkeen käymään Mikan kanssa kaljalla. Loppujen lopuksi pettämistä on vaikea näyttää vedenpitävästi toteen, jos toisella on aina selitys valmiina. Vaikka saisit selville että mies on toisen naisen luona, mies voi vakuuttaa että kyseessä on vain ystävä tai työkaverin kummin kaima joka tarvitsi apua x asiassa, mutta hän ei uskaltanut kertoa sinulle tästä naisesta ettet olisi turhaan mustasukkainen. Ja niin edelleen. Jos toinen kiistää itsepintaisesti kaiken, et voi saada täyttä varmuutta pettämisestä, paitsi jos saat miehen kiinni housut kintuissa.

Vierailija
137/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki lässyttäjät, joiden mielestä pitää luottaa vaan sokeasti toiseen. Pettämisellä voi olla vakaviakin seurauksia. Olin sinisilmäinen ja sain puolisoltani tietämättäni sukupuolitaudin. Tätä ei osattu heti epäillä vaan epäiltiin virtsatulehdusta ja sellaisena sitä hoidettiin. Myöhemmin tuli ongelmia, kun perheen perustaminen tuli ajankohtaiseksi, tietty ei tän sian kanssa.

Ei toiseen pidä luottaa sokeasti. Ehei. Siinä vaiheessa kun alkaa epäilyttämään, että toinen on uskoton tai ylipäätään jossain muualla kuin sanoo olevansa niin siinä kohtaa on aika erota.

Ei todellakaan pidä tuhlata aikaa mihinkään stalkkaamisiin sun muihin pelleilyihin vaan siinä kohtaa erotaan toisesta, koska luottamus on mennyttä ja sitä ei enää ikinä ennalleen saa.

Vierailija
138/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä riittää aikaa ja energiaa noin tarkkaan kumppanin tapojen analysointiin ja tarkkailuun? Itse en varmaan kiinnittäisi edes mitään huomiota suihkussakäyntiaikoihin tai siihen, missä toisen kännykkä on... 

Hah, olet sitten varmaan sitä tyyppiä, joka voisi olla naimisissa vaikka 10 vuotta vaimon kanssa eikä hälytyskellot yhtään soisi päässä, vaikka vaimo yhtä äkkiä alkaisikin meikkaamaan ja pukeutumaan mekkoihin töihin, kiinnostuisi keilaamisesta ja korisliigan sarjataulukon seuraamisesta ja veisi kännykän vessaankin mukaan. Onnea itsekeskeisyyden tiellesi.

Vierailija
139/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tarkistamaan, jos uskot että saat siitä mielenrauhaa. Mutta jos auto ei ole siellä, paatuneimmat valehtelijat keksivät kaikelle aina selityksen. Vaikkapa että mies kyllä kävi pikaisesti salilla, mutta lähti sen jälkeen käymään Mikan kanssa kaljalla. Loppujen lopuksi pettämistä on vaikea näyttää vedenpitävästi toteen, jos toisella on aina selitys valmiina. Vaikka saisit selville että mies on toisen naisen luona, mies voi vakuuttaa että kyseessä on vain ystävä tai työkaverin kummin kaima joka tarvitsi apua x asiassa, mutta hän ei uskaltanut kertoa sinulle tästä naisesta ettet olisi turhaan mustasukkainen. Ja niin edelleen. Jos toinen kiistää itsepintaisesti kaiken, et voi saada täyttä varmuutta pettämisestä, paitsi jos saat miehen kiinni housut kintuissa.

Niin - ja joskus ne selitykset voivat pitää paikkansakin. Joskus on oikeasti oltu Mikan kanssa kaljalla tai jätetty auto kauemmas.

Vierailija
140/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, olet sitten varmaan sitä tyyppiä, joka voisi olla naimisissa vaikka 10 vuotta vaimon kanssa eikä hälytyskellot yhtään soisi päässä, vaikka vaimo yhtä äkkiä alkaisikin meikkaamaan ja pukeutumaan mekkoihin töihin, kiinnostuisi keilaamisesta ja korisliigan sarjataulukon seuraamisesta ja veisi kännykän vessaankin mukaan. Onnea itsekeskeisyyden tiellesi.

Niin, voi hyvinkin olla etten huomaisi. Olen muuten itse nainen (ilmeisesti oletat minun olevan mies, kun otit esimerkiksi vaimon muuttuneen käytöksen), joskin olen biseksuaali, että voisihan minulla naisystäväkin olla... Tai no, varmaan siis HUOMAISIN jos jotain radikaaleja muutoksia tulisi, mutta en ensimmäisenä alkaisi epäillä pettämistä. Varmaan siksi, että itsekin saatan joskus löytää uusia harrastuksia tms, ja pidän kaikkea sellaista ihan sallittuna. Mutta en siis todellakaan mitenkään tarkkaile tai analysoi kumppanin käytöstä etsien koko ajan merkkejä jostain hämäräperäisestä. Ja jotain kännykän sijainteja tai suihkuaikoja en edes noteeraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi