Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?

Vierailija
24.04.2022 |

Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.

Kommentit (344)

Vierailija
81/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta epäluuloisuutta. Mene hoitoon.

No, ehkä jos nyt käy sen auton tsekkaamassa, ja kun huomaa sen olevan kuntosalin pihassa, voi sen jälkeen mennä itseensä - ja jos se ei auta, niin sitten vasta hoitoon. Joskun tuollainen mustasukkainen käytös on mahdollista pysäyttää, mutta syytä olisi selvittää itselleen, mistä se johtuu pohjimmiltaan.

Ei asian tarkastaminen ole mitään mustasukkaista käytöstä jonka takia pitäisi mennä itseensä miettimään mistä se johtuu. Omalla kohdallani tarkastaminen on joka kerta johtunut ihan siitä miehestä itsestään, eli olen havainnut jotain poikkeavaa hänen käytöksessään, ja sitten onkin kusetus paljastunut kun olen sen tarkistanut. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 10 vuotta, eikä kertaakaan ole tullut tunnetta että hän valehtelisi, ja täytyisi tarkistaa hänen olemisiaan ja tekemisiään. 

Seurustelin vähän aikaa ihmisen kanssa, joka jatkuvasti "havainnoi" minusta ja käytöksestäni kaikenlaista, ja mm. työpaikan juhlissa otetuista pönötyskuvista "analysoi" eri työkavereiden sijaintia suhteessa minuun, kyseli vieressä seisovsta miehestä, onko hän kiinnostunut minusta, ja kun joskus unohdin laittaa viestiin emojin, siitä tuli kauhean pitkä keskustelu, että onko jotain pielessä/muuttunut. Kun joskus istahdin toiselle puolen sohvaa ja nostin selkäni takana olleen sohvatyynyn viereeni, hän "tulkitsi" että rakennan väliimme suojamuuria.

Please älkää havainnoiko niin kauheasti! Tämä oma suhteeni päättyi, ja yksi syy oli juuri se, että kyllästyin analysoimaan kaikkia käyttämiäni sanoja ja unohdettuja emojeita, ja selittämään jostain sohvatyynyistä, ettei niiden sijainnilla ollut mitään symbolista merkitystä. Puhumattakaan siitä, että kyllästyin vastailemaan kysymyksiin kaikista random työkavereista, että "ei meillä ole koskaan ollut mitään, en tiedä onko hän kiinnostunut minusta, miten voisin tietää toisen ajatuksista" jne. Tuollainen söi todella paljon omaa energiaani ja tunsin itseni todella tyhmäksi vastaillessani tällaisia. Lisäksi innostus ja viehätys tuohon suhteeseen kaikkosi aika tehokkaasti.

Vierailija
82/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tarkistamaan. Tuskin turhaan on epäluuloja. Been there done that, ja mieheltä paljastui toinen perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Teettekö oikeasti tuollaista...?

Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."

No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.

Nainen voi saada mieheltä parantumattoman seksitaudin. Sekö on parempi?

Ja nainen voi vaikka käydä vain kurkistamassa miehen lompakosta onko sinne ilmestynyt uusi luottokortti tai käyttääkö mies huomattavasti enemmän käteistä kuin aiemmin. Jos omantunnon kolkotus pelottaa, odottaa hetkeä, jolloin lompakko on pöydällä tms. paikassa.

Ei se lompakon ratsaaminen seksitautia estä. Minusta ei kannata jatkaa suhteessa, jossa pelkää tauteja tai pettämistä. Eihän se suhde enää tunnu itsestäkään hyvältä, vaikka ei olisikaan saanut epäilyksilleen vahvistusta. 

Sitä paitsi mitä se auttaa, että katsoo lompakkoon? Vaikka miehellä ei olisi uutta luottokorttia, eihän se hyvin alkanutta epäilyä poista.

Vierailija
84/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kuntosalin pihalle, ja jos auto ei olisi siellä, laittaisin viestin miehelle että olen tulossa hakemaan häntä salilta, että laitttaa itsensä valmiiksi, sinä olet järjestänyt hänelle yllätyksen! Sitten odottelisin jossain lähistöllä miten käy.

Vierailija
85/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hullua. Normaali ihminen ei tarvitse mustasukkaisuutta missään olosuhteissa.

Jos sillä on toinen, on 2 mahdollista tulosta:

-jos mies on rakastunut, hän kertoo asiasta itse ja te eroatte.

-jos ei ole rakastunut, ei se siitä kulu ja voit antaa asian olla.

Jos taas alat syyttämään ja mustasukkailemaan, on 1 mahdollinen tulos: ero.

Vierailija
86/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kannattaa mieluummin seurata miehen kännykän sijaintia.

Vierailija
87/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tarkistamaan. Tuskin turhaan on epäluuloja. Been there done that, ja mieheltä paljastui toinen perhe.

Mihin tuokin käsitys perustuu? Ihmisillä voi olla turhia epäluuloja esim. oman huonon itsetunnon ja epävarmuuden vuoksi, omien vanhojen huonojen kokemusten takia (esim. aiempi kumppani pettänyt) tai jo sen vuoksi, että on lapsuudessa hankkinut vanhempiensa vuoksi sellaisen käsityksen, ettei kehenkään voi tai kannata luottaa. Usein tällaisten traumojen vuoksi suhteet kyllä epäonnistuvatkin, koska jopa ne luotettavat kumppanit, jotka eivät petä, kyllästyvät kyttäämiseen ja jatkuvaan epäluuloon.

Vierailija
88/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta epäluuloisuutta. Mene hoitoon.

No, ehkä jos nyt käy sen auton tsekkaamassa, ja kun huomaa sen olevan kuntosalin pihassa, voi sen jälkeen mennä itseensä - ja jos se ei auta, niin sitten vasta hoitoon. Joskun tuollainen mustasukkainen käytös on mahdollista pysäyttää, mutta syytä olisi selvittää itselleen, mistä se johtuu pohjimmiltaan.

Ei asian tarkastaminen ole mitään mustasukkaista käytöstä jonka takia pitäisi mennä itseensä miettimään mistä se johtuu. Omalla kohdallani tarkastaminen on joka kerta johtunut ihan siitä miehestä itsestään, eli olen havainnut jotain poikkeavaa hänen käytöksessään, ja sitten onkin kusetus paljastunut kun olen sen tarkistanut. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 10 vuotta, eikä kertaakaan ole tullut tunnetta että hän valehtelisi, ja täytyisi tarkistaa hänen olemisiaan ja tekemisiään. 

Seurustelin vähän aikaa ihmisen kanssa, joka jatkuvasti "havainnoi" minusta ja käytöksestäni kaikenlaista, ja mm. työpaikan juhlissa otetuista pönötyskuvista "analysoi" eri työkavereiden sijaintia suhteessa minuun, kyseli vieressä seisovsta miehestä, onko hän kiinnostunut minusta, ja kun joskus unohdin laittaa viestiin emojin, siitä tuli kauhean pitkä keskustelu, että onko jotain pielessä/muuttunut. Kun joskus istahdin toiselle puolen sohvaa ja nostin selkäni takana olleen sohvatyynyn viereeni, hän "tulkitsi" että rakennan väliimme suojamuuria.

Please älkää havainnoiko niin kauheasti! Tämä oma suhteeni päättyi, ja yksi syy oli juuri se, että kyllästyin analysoimaan kaikkia käyttämiäni sanoja ja unohdettuja emojeita, ja selittämään jostain sohvatyynyistä, ettei niiden sijainnilla ollut mitään symbolista merkitystä. Puhumattakaan siitä, että kyllästyin vastailemaan kysymyksiin kaikista random työkavereista, että "ei meillä ole koskaan ollut mitään, en tiedä onko hän kiinnostunut minusta, miten voisin tietää toisen ajatuksista" jne. Tuollainen söi todella paljon omaa energiaani ja tunsin itseni todella tyhmäksi vastaillessani tällaisia. Lisäksi innostus ja viehätys tuohon suhteeseen kaikkosi aika tehokkaasti.

Kuten kerroin JO, että ei ole mitään ongelmaa sellaisten ihmisten kanssa jotka eivät valehtele. Kuten nykyinen 10 v suhteeni. Ei ole ikinä tullut mitään vaistomaista tunnetta hänestä, joten ei ole tarvinnut tehdä asialle mitään. Jatkan aina ja ikuisesti luottamista omiin tuntemuksiini, enkä lopeta sitä siksi että sinä olet pariutunut vainohrahaisen ihmisen kanssa. Olen säästynyt paljolta kun olen luottanut itseeni enkä toisten valheisiin.

Vierailija
89/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kannattaa mieluummin seurata miehen kännykän sijaintia.

Vierailija
90/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä joku kaverisi tarkistamaan onko miehesi auto siellä. Tsekkaa myös miehen treenikamat, kun hän on tullut kotiin. Jos pyyhe ei ole märkä eikä salivaatteet hikiset, niin ei se missään salilla ole käynyt.

Kun aikoinaan petin vaimoa, laitoin harrastamani kamppailulajin rytkyt ylle jo lähtiessä. Palatessani kastelin ne parkkiksella että vaikuttaisi että olen ollut treeneissä, vaikka salatreffeillähän minä. Jäin myöhemmin kiinni, klassisen kännykän ratsaamisen myötä. Ero tuli. Kadun koko asiaa. Myös siis itse pettämistä.

Vierailija
91/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Teettekö oikeasti tuollaista...?

Pettäjiä pelottaa, kun eivät osaa varautua siihen, että joku alkaakin tutkia asioita! Luulevat aina kumppaniensa olevan tyhmiä ja hyväuskoisia. Itse pettävät mutta sitten kuitenkin vaativat ja moralisoivat, että kumppani ei tekisi mitään "salaa."

No ei todellakaan ole normaalia ratsata kumppanin kännykkää, tietokonetta tai yrittää soitella pankkeihin tai operaattorille selvittääkseen kumppanin raha- tai puheluasioita. Ja toisen sähköpostien lukeminen on jo rikos.

"Kumppanin kännykän ratsaaminen" on yksiselitteisesti rikos ja tuollainen toiminta on sairasta.

Ei muuta kuin menet tekemään rikosilmoituksen jäädessäsi puhelimesi takia kiinni petturuudestasi :D 

Exäni myös raivostui silittömästi. Ei siitä että petti minua, vaan siitä että sain sen selville hänen puhelimestaan. Sanoin että menee toki poliisille selittämään asiaa, minulle se on aivan sama, ja tulen vaikka oikeuteen todistamaan että kyllä, luin viestisi yhdeltä naiselta, ja tekisin sen milloin tahansa uudestaan, ja olen valmis ottamaan sakkorangaistuksen mielelläni tästä "rikoksestani", maksan mielelläni siitä että pääsin petturiexästä tuolla tavoin eroon.

Vierailija
92/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuokin käsitys perustuu? Ihmisillä voi olla turhia epäluuloja esim. oman huonon itsetunnon ja epävarmuuden vuoksi, omien vanhojen huonojen kokemusten takia (esim. aiempi kumppani pettänyt) tai jo sen vuoksi, että on lapsuudessa hankkinut vanhempiensa vuoksi sellaisen käsityksen, ettei kehenkään voi tai kannata luottaa. Usein tällaisten traumojen vuoksi suhteet kyllä epäonnistuvatkin, koska jopa ne luotettavat kumppanit, jotka eivät petä, kyllästyvät kyttäämiseen ja jatkuvaan epäluuloon.

Tämä viesti kuvaa hyvin sen miten pettäjänarsisti kääntää omat tekonsa toisen syyksi.

Vierailija
93/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voisi olla bisnesidea. Tai no, onhan näitä yksityisetsiviä jo nyt. Mutta kävisi jonkun puolesta tarkastamassa onko se kumppani salilla, kaupassa tms. Voisi myös etsiä onko se tinderissä tai vastaako flirttiin.

Vierailija
94/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mustasukkaisuus jonkun asteista hulluutta

Vierailija
95/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa sairasta settiä.

Vierailija
96/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos auto ei siellä ole ja mies on valehtelija, hän kyllä keksii selityksiä missä auto tai hän itse on ollut joten epäillyksesi vain lisääntyvät. Jos taas auto on siellä parkissa voi mies silti olla jossain muualla. Jos sekä auto että mies ovat salilla, se ei tarkoita etteikö hän jonain kertana voisi olla jossain muualla. Nämä ovat vaikeita juttuja.

Ja voihan se mies olla jonkun naisen kanssa salilla! Tai menee katsomaan jonkun salasuhteen treeniä.

Vierailija
97/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin naiset ovat liian lepsuja miehen seurannassa. Naisten pitäisi seurata miestä 24/7. Ajaa kuntosalille tämän perässä, parkkeerata kauemmas ja mennä peruukki päässä kurkistamaan salin ovelta, ettei ruojalla ole sutinaa siellä jonkun tiukkapeppuisen treenaajanaisen kanssa. Työpaikalle pitäisi tehdä säännöllisesti tarkastusiskuja, myös naamioituneena. Aina on riski, että siellä konttorilla/raksalla tms. missä ukko onkin töissä, on jotain salakähmäistä käynnissä. Pahimpia elostelijoita ovat taksi- ja rekkakuskit. Jos sellaisen saa miehekseen, on suorastaan velvollisuus käyttää kokonaisia päiviä äijän vahtimiseen ja ajella turvallisen etäisyyden päässä vahtimassa, ettei tämä mene jonkun hoidon kanssa vaikka levähdysalueelle jyystämään. On myös mahdollista värvätä joku iäkkäämpi sukulainen avuksi vahtihommiin.

Vierailija
98/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti kuvaa hyvin sen miten pettäjänarsisti kääntää omat tekonsa toisen syyksi.

Väitätkö ettei koskaan kukaan ole turhaan epäluuloinen tai mustasukkainen?

Vierailija
99/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene katsomaan.

Ja keksi jotain asiaa minkä varjolla sun pitää soittaa pihalta ja nähdä.

En halua itse jäädä kiinni stalkkaamisesta, jos mies onkin oikeassa paikassa ja näkee minut. Siksi mietityttää. Muuten menisin heti.

Ap

Mikäli auto ei siellä olisi, niin mitäänhän sille ei mahda, mikäli on valitsemassa toista seuraa itselleen ja tykkää toisesta.  Ainoa, minkä siinä tilanteessa voi tehdä, kun toinen tykästyy suhteen ulkopuoliseen, voi laittaa eron vireille.  Ei toisen tykkäämisen kohdetta voi muuttaa. Ja seurailemisellakin vain kiduttaa itseään.

Näinhän se on. Jos saisin varmuuden, lopettaisin suhteen heti. En kuitenkaan halua epäillä turhaan. Se ei ole reilua kumpaakaan kohtaan.

Ap

Suhde on jo pilalla, kun luottamusta ei ole eikä sitä mikään "varmuus" muuta. Ihan sama missä se mies on tai saatko siihen varmuuden, koska tuossa vaiheessa ero on kuitenkin enää ainoa ratkaisu. 

Ainakin siis järkevä ratkaisu. Turha tuollaisesta suhdetta on jatkaa. Meni jo.

Vierailija
100/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kännykän tai tietokoneen ratsaaminen edes onnistuisi? Minulla on ainakin puhelimessa salasana, jota ei tiedä kukaan muu. Tietokoneessa ei ole, mutta puhelimessa on jo ihan siltä varalta, jos puhelin katoaisi/varastettaisiin. Minun puhelimeni ratsaus ainakin tyssäisi siihen, kun laite kysyy pin-koodia. Samoin sähköpostin ratsaaminen tyssäisi salasanaan, ja vaikka sen onnistuisi selvittämään, on minulla sähköpostiin tietoturvasyistä kaksivaiheinen tunnistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä