Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?

Vierailija
24.04.2022 |

Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.

Kommentit (344)

Vierailija
181/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap itse pettää kun kerran epäilet moista.

Vierailija
182/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tutkia, seurata ja elää vainoharhaisena kun vaan voisi todeta ettei ole luottamusta ja erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gps-paikannus tai yksityisetsivä, budjetista riippuen. Alan tuotteita ja yrityksiä löytyy googlella.

Huom. paikannus kertoo vain missä tavara, esim. auto, on eikä siten oikeastaan ole todiste pettämisestä. Tarvitaan vielä joku havainnoimaan kohteen liikkeitä. Esim. mies ajaa erään naisen asunnolle tai romanttiseen ravintolaan. Ok, epäilyttävää, mutta tarvitaan esim. valokuva tai videokuvaa, joka näyttää miehen halaavan ja suutelevan naista ulko-ovella tai ravintolan pöydässä. Tai että mies yöpyy salaa naisen asunnolla tai menee naisen kanssa hotelliin.

Vierailija
184/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujauta auton penkin alle GPS-sirulla varustettu kultainen dildo niin tiedät missä mies liikkuu.

Vierailija
185/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin auton kuntosalin parkkipaikalle ja menisin hoidon kyydillä panemaan.

Vierailija
186/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikkeja naisia tässä jotka kirjoittaa miehen paljastuneen verhoaa sama juttu: ettekö naiset ollut huomanneet seksi vähyydessä mitään eli vähenikö mällin määrä omassa vaginassa suhteessa salilla käymisessä.

mikäli ette huomanneet eroa voinette vilkaista peiliin ja kysyä miksi mies laski siemennestettä muihin vaginoihin.  ehkä, ehkä juuri siksi koska ette hoitaneet vaimon velvollisuuksia miehen tyytyväisenä pitämiseen.  näin yksinkertaista se on. mällin määrä on vakio ja sitä pitää ulkoistaa johonkin tietyin välijoin

miä´käli se kotona ei ole mahdollista n lukkoperän maatessa sohvalla, se siirtyy seuraavaan toosaan

kysymyksiä? hallitsen myös vaikeat elämäntilanteet

Huh, millaista tekstiä, sääli vaimoasi. Mikäli olet siis sellaisen onnistunut pokaamaan.

Vierailija
187/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jättäisin auton kuntosalin parkkipaikalle ja menisin hoidon kyydillä panemaan.

Näin minäkin toimisin. Tai sitten panisin kuntosalin saunassa himokkaasti samalla heittäen kovat löylyt.

Vierailija
188/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun äijä tulee kotiin kaappaa sänkyyn ja ota s uikki. Kyllä sä vieraat maut tunnistat. Sitten vaan eroat.

Vierailija
189/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että hullua, mutta epäluuloista, mustasukkaista ja vainoharhaista kyllä.

Vierailija
190/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ukko tuli reissusta kondomeja deodoranttipussukassa ja yhdellä oli nippu naisten Puh numeroita autossa ja kondomit hanskalokerossa yhdellä muovimaton alla kannattaa siivota ukon auto imuroida.Pyyhkiä pölyjä.Sähköpostin lukeminen auttaa joskus ja textarit.Toisaalta pidä itse kivaa muiden kaa.

Vierailija
191/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen auto on aarre aitta naiset !!!

Vierailija
192/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta epäluuloisuutta. Mene hoitoon.

No, ehkä jos nyt käy sen auton tsekkaamassa, ja kun huomaa sen olevan kuntosalin pihassa, voi sen jälkeen mennä itseensä - ja jos se ei auta, niin sitten vasta hoitoon. Joskun tuollainen mustasukkainen käytös on mahdollista pysäyttää, mutta syytä olisi selvittää itselleen, mistä se johtuu pohjimmiltaan.

Ei asian tarkastaminen ole mitään mustasukkaista käytöstä jonka takia pitäisi mennä itseensä miettimään mistä se johtuu. Omalla kohdallani tarkastaminen on joka kerta johtunut ihan siitä miehestä itsestään, eli olen havainnut jotain poikkeavaa hänen käytöksessään, ja sitten onkin kusetus paljastunut kun olen sen tarkistanut. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 10 vuotta, eikä kertaakaan ole tullut tunnetta että hän valehtelisi, ja täytyisi tarkistaa hänen olemisiaan ja tekemisiään. 

Seurustelin vähän aikaa ihmisen kanssa, joka jatkuvasti "havainnoi" minusta ja käytöksestäni kaikenlaista, ja mm. työpaikan juhlissa otetuista pönötyskuvista "analysoi" eri työkavereiden sijaintia suhteessa minuun, kyseli vieressä seisovsta miehestä, onko hän kiinnostunut minusta, ja kun joskus unohdin laittaa viestiin emojin, siitä tuli kauhean pitkä keskustelu, että onko jotain pielessä/muuttunut. Kun joskus istahdin toiselle puolen sohvaa ja nostin selkäni takana olleen sohvatyynyn viereeni, hän "tulkitsi" että rakennan väliimme suojamuuria.

Please älkää havainnoiko niin kauheasti! Tämä oma suhteeni päättyi, ja yksi syy oli juuri se, että kyllästyin analysoimaan kaikkia käyttämiäni sanoja ja unohdettuja emojeita, ja selittämään jostain sohvatyynyistä, ettei niiden sijainnilla ollut mitään symbolista merkitystä. Puhumattakaan siitä, että kyllästyin vastailemaan kysymyksiin kaikista random työkavereista, että "ei meillä ole koskaan ollut mitään, en tiedä onko hän kiinnostunut minusta, miten voisin tietää toisen ajatuksista" jne. Tuollainen söi todella paljon omaa energiaani ja tunsin itseni todella tyhmäksi vastaillessani tällaisia. Lisäksi innostus ja viehätys tuohon suhteeseen kaikkosi aika tehokkaasti.

No tuollaiset "analysoinnit" on kyllä eri asia kuin se, että toisen käytös muuttuu selvästi. Esim aiemmin hillitysti käyttäytynyt mies alkaa yhtäkkiä ostella kukkia ja julistaa rakkauttaan tai toisin päin, aiemmin normaalin rakastavasti ja ystävällisesti puolisoaan kohtaan käyttäytynyt on koko ajan ärtynyt ja äksyilee ilkeästi, eikä mikään mitä puoliso tekee ole oikein. Aiemmin huolettomasti ulkonäköönsä suhtautunut alkaa viettää peilin edessä aikaa jne. Toki ihmiset voivat muuttua, mutta tuollaiset yhtäkkiset muutokset ovat aika klassisia merkkejä kolmannen pyörän olemassa olosta. Sen sijaan tuollaiset tenttaamiset sohvatyynyjen asennoista ovat vain sairaita.

Vierailija
193/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos olen päässyt eroon noista jutuista. Sen jälkeen kun exä jäi kiinni pettämisestä 20v yhdessäolon jälkeen en enää jaksa miettiä noita juttuja. En koskaan enää sitoudu kehenkään 100%.  Enkä välitä jos joku haluaa vaihtaa minut toiseen tai jättää. Ei se minua muuta, olen oma itseni, jos en kelpaa niin olkoon. Pärjään mainiosti itseksenikin.

Vierailija
194/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aiemmin tuli hyvä vinkki. Pyöräile salin ohi, silloin näet nopeasti onko auto parkissa ja miehesi tuskin havaitsee sinua vaikka olisikin parkkipaikalla.

Voithan miehen salille lähtiessä sanoa, että olet itsekin aloittanut kuntokuurin tms.

Vierailija
195/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se riitä, että onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla. Pitää nähdä onko mies kuntosalilla!

Vierailija
196/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keppijumppaa,"

Vierailija
197/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kännykän tai tietokoneen ratsaaminen edes onnistuisi? Minulla on ainakin puhelimessa salasana, jota ei tiedä kukaan muu. Tietokoneessa ei ole, mutta puhelimessa on jo ihan siltä varalta, jos puhelin katoaisi/varastettaisiin. Minun puhelimeni ratsaus ainakin tyssäisi siihen, kun laite kysyy pin-koodia. Samoin sähköpostin ratsaaminen tyssäisi salasanaan, ja vaikka sen onnistuisi selvittämään, on minulla sähköpostiin tietoturvasyistä kaksivaiheinen tunnistus.

Exällä ainakin oli tietokoneessa salasanojen automaattinen tallennus päällä josta sain noukittua.

Oli vielä sama salasana joka paikkaan. Pääsin sillä mm sähköpostiin ja puhelinlaskuihin.

Sähköpostissa oli mm tinderiin liittyminen, vuokrasopimus uuteen kämppään ja sähköyhtiön vaihto. Jossain vaiheessa foodoran kuitteihin alkoi ilmestymään simpukka pitsaa.

Mitään hän ei myöntänyt kysyttäessä.

Mikä sen kieltämisen pointti mahtoi olla?

Mä ihmettelen enemmän mikä oli tuon pettämistä epäilleen syy jäädä suhteeseen stalkkailemaan ties mitä kuitteja ja tivaamaan vastauksia.

Mitä sillä kuvitteli voittavansa tai edes saavuttavansa? Helpompaa olisi ollut vain erota.

Ihanko oikeasti ihmettelet miksi ihmeessä parisuhteen osapuolena joku haluaisi tietää toisen pettämisestä? Kaikkea sitä ihmiset ihmettelevätkin, täysin normaaleja asioita :D

Vierailija
198/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene katsomaan.

Ja keksi jotain asiaa minkä varjolla sun pitää soittaa pihalta ja nähdä.

En halua itse jäädä kiinni stalkkaamisesta, jos mies onkin oikeassa paikassa ja näkee minut. Siksi mietityttää. Muuten menisin heti.

Ap

Naamioidu. Aurinkolasit päähän, maski naamaan, pipo syvälle päähän ja jotkut löysät vaatteet. Ei se tunnista. 

Vierailija
199/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö?

Vierailija
200/344 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, miksi olisi? Hullua tuhlata elämäänsä valheessa. Jos luulet että joku varastaa sulta rahaa, onko hullua selvittää, tapahtuuko niin?

Muista vaan, ettei se riitä, että saisit miehen kiinni siitä, ettei olekaan salilla. Tarvitset lisää todisteita. Käy puhelin, tabletti, tietokone, sähköposti läpi, jos voit. Jos vaihtanut salasanat, poistanut lokitietietoja puhelimesta, käyttää Snapchattia tms. kommunikoimiseen, kertoo paljon.

Selvitä onko hommannut toisen kännykän ja liittymän. Jopa toisen asunnon. Tai uuden pankkitilin tai maksukortin. Näkyykö tiliotetiedoissa jotain?

Teettekö oikeasti tuollaista...?

Ei. Tuo on sairasta ja rikollista.